Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/11/2014, 20:40
Hmmm den husker jeg ikke lige nu, men jeg husker den sidste drøm jeg havde , der var url relateret. Der sad /lå en url ven i sofaen og jeg lå lå henslængt over ham, døsig og ved at falde i søvn imens hans strøg mit hår. Meget sødt, trygt og uskyldigt.
Sidste drøm DU havde ?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/11/2014, 21:55
jeg har næsten lige drømt at jeg er en pirat
hvornår havde du sidst en drøm du kunne huske
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/11/2014, 22:46
Jamen - jeg kan simpelthen ikke huske det. Hvis jeg kunne , kunne jeg også huske drømmen o.o
Drømmer du ofte så du husker det ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 04:29
ja :) jeg drømmer så godt som hver dag, det er en undtagelse, hvis jeg absolut ikke har haft drømt(et stort hul) :)
Har du haft sexdrømme før? XD
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 07:42
ja næsten alle drømme jeg har er af seksuel natur
fortæl om et mareridt du har haft
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 08:51
Et af de mareridt, som jeg husker tydeligt, selvom det er mange år siden er, hvor døden jagtede mig rundt i mit nabolag… ganske langsomt kom han bare glidende imens jeg spurtede rundt, som en gal høne, og så hvordan mine naboer roligt fortsatte deres pligter. Desuden var min familie ingen steder at finde, selvom vores hus stod åbent :(
Hvad er din bedste drøm?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 15:05
Mmmm den er meget svær, da selvom jeg husker mange, så husker jeg ikke direkte nogen, som på den måde træder frem da de alle har sådan set bare været meget underlige :D Men har jeg altid nydt de få drømme, som jeg har haft om mine 2 lovely asians friends :3
den mærkeligste drøm?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 15:15
Æhm. ja. Øh. Noget med. æhm. Well, du ved det nok godt Mama admin xD
hvad er den bedste ferie du har været på? - udlandets ferier
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 15:17
Abaddon, det er meningen at du skal svare, hvis det ikke er et spørgsmål, som du vil svare på, så vent med at kommentere på emnet, indtil der er et spørgsmål, som du gerne vil besvare :)
kajak tur i sverige eller en lang cykeltur i sverige. :)
hvis du kunne vælge, hvor mange ville du så emne med?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/11/2014, 22:57
Jeg ville emne med alle ! Men min tid er bare ikke til det, og da jeg er på fire sider og har et arbejde og et liv der også skal klemmes ind, så må jeg bare skære hårdt ned på emne antal. Har 10 emner nu, men de fire -fem ligger stille, da der er fravær på dem der skulle svare ( hvad er heldigt for mig, for ti er i overkanten ) men så er der tilgengæld to der snart skal startes igen ....
Har du haft et all time favorit emne , eller karakter ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/11/2014, 04:20
Den er svær, enten er det a Bloodred moon, good or a bad sign bad sign? med mødet mellem Payne og Vladimir, eller så ved jeg, at Dance for life, dance for death, dance for someone med Millicent og Crasie nok skal blive OMEGA godt, og ind til videre er det :3
hvor tit mister du krea i dine emner?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/11/2014, 21:26
Alt for ofte, jeg er en fucking scumbag at skrive med, men SHHH, ikke sig det til nogen.
Hvad er det korteste indlæg (i en rpg-tråd) du nogensinde har skrevet?
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/11/2014, 22:35
Tror det var en af mine første hvor jeg skrev lige under 5 linjer. ^^
Hvor meget tid bruger du generelt på at skrive et svar?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/11/2014, 23:36
Alt fra 15 - 45 min Alt efter længde. Jeg skriver bare pr intuition hvad der lige falder mig ind. Men da jeg stort set kun skriver fra mobil , tager det en del længere tid faktisk , end fra en com.
Hvor længe bruger du ? :)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 30/11/2014, 13:18
Førhen i tiden lå den nok på ca en halv time, mens nu her på the new world, hvor jeg emner seriøse emner(når jeg endelig gør det XD) så tager det alt fra 45min-1.5 times tid :3(men når det ligger på en halvanden time så er det oftest fordi jeg laver en smule andet)
Anbefal en bruger at emne med? :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/1/2015, 13:54
tja da er mange gode, så det kommer jo endelig an på hvad man er til, bruger mæssigt, hvordan de skal være, og hvad man søger, eller kan bruge, det er så derfor meget forskeligt, og svært og bedømme :)
what ya say abort enemy's? owO
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/2/2015, 11:41
Hvad jeg siger til fjender ?
Wooow jeg tvivler på jeg har decideret fjender XD Men hvor der er kærlighed er der haters, og jeg tror jeg har begge dele i mit liv - sort off :)
Er du nogensinde blevet sparket af en hest ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 01:05
Næ, men jeg har prøvet at ride på en, da jeg var mindre XD
Hvis jeg æder en fast håndsæbe, kan jeg så bøvse og/eller prutte sæbebobler, eller vil det bare glide lige gennem mig? XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 09:17
Jeg tror ALT vil glide gennem dig , hvis du gør det xD
Hjemme hygge, pligter /job eller noget spænden fest agtigt i weekende ?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 09:38
Faste aktiviteter? Gaming med drengene! :P
Mennesker du savner?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 10:17
selvfølgelig har jeg mennesker jeg savner, nogle af dem er døde, men savner dem da ^^
nogen du vil gøre alt for?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 10:37
Mine tætteste i guess
Hvor meget bruger du facebook? (mere end jeg nok burde)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 10:38
hm... ikke ret meget overraskende nok o.o
er der nogen du foragter? :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/2/2015, 10:51
Ja jeg foragter mange mennesker :b har en hel liste XD
Phoenix First Class.