Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: Mama Admin fylder år :) 26/11/2014, 21:01
Sex er kun en del af vores drivkraft, og faktisk en ganske ubetydelig del af den, taget i betragtning af at alle mennesker, lider under den samme ting ^^ vi har alle et dybt hul indeni os, et hul vi aldrig vil kunne fylde, selvom vi ihærdigt prøver ved at tilegne os materielle goder, magt, sex og andre ting som aldrig vil kunne fylde, vores gabende træng efter mere af alting :b
Og mit barnebarn er ikke pervers, hun er det kæreste væsen i universet XD er det ikk rigtigt, dejlige lille Milliskat? -^.^- *niver dig blidt i kinden, og giver dig et granny kys på den anden, så du har dybrød læbestift på hele den ene side af femøren XD*
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Mama Admin fylder år :) 26/11/2014, 21:18
Jo Granny - det er helt sandt * smiler og giver Granny et knus * Du er så klog Granny.... Især det med at nogen render rundt og prøver at udfylde deres hul hele tiden. Det er meget forkert. Man skal lære bare at være tilfreds med hvad der kommer XD