Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
et random møde (Eik) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
et random møde (Eik) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 et random møde (Eik)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.
Malu


Race : Skytsengel
Navn. : Malu Calfuray
Alder : 18
Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring.
Bosted : hvor hun lige har råd til
Partner. : none
Slaver. : none
Antal indlæg : 55
Reputation : 0
Join date : 07/01/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime11/2/2015, 11:02

Sted: bar
Tid: aften
Vejr: vindstille, tørt
Omgivelser: glade og fulde folk
påklædning: gik på profil billede

baren var fyldt godt op denne aften, da der var live musik. det var som en fest, med druk, dans, grin og glæde. Malu sad midt inde i det, oppe ved baren, med et glas whisky som altid. hun ville have haft en rolig og stille aften på baren, men nej ikke i aften. dog ville hun ikke til at gå hjem, måske ville hun få en sjov aften alligevel. dog plejede hun kun at tage til disse 'fester' når hun var sammen med hendes druk venner. siden mødet med Dust havde hun dog ikke været ude sammen med dem. hun havde bare ikke haft samme lyst og så alligevel, sp mange aftner bare sidde og stirre på sin drik og afvise alle der kom op til hende, var ved at blive en smule kedeligt. et lille suk forlod det bløde læber og en lille tår røg inden bors.


//det er kort, men håber det kan bruges
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime11/2/2015, 11:22

Tøj:http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/409474361/Spring-New-Arrival-Men-s-100-Cotton-Long-Sleeve-T-Shirts-Best-Selling-Wholesale-Free-Shipping.jpg + Solbrillerne på mit faceclaim


Han havde lejet 1 rum for en nat og faktisk havde han valgt at han bare ville sove, men da han havde stået og set på mange af de unge piger som gik ned af gaden og ind på en bar, var hans tanker som en magnet. Han var aldrig steder som bar eller andet gejl, han var normalt ude i ødemarken eller områder hvor man ikke så andre i flere måneder af gangen. Men han havde valgt at købe sig noget billigt, eller for ham var det rettere dyrt men manden i forretningen forsikrede ham om at selvom at Eik måske synes det var dyrt så var det noget der faktisk sad pænt og hvirkede på ham. Tja han havde så heller ikke købt tøj i over 4 år og især ikke tøj som dette. Det var nu blødere end hvad han normalt havde. Eik havde fuldt en ny grupper piger en på en bar med høj musik og masser af stemning, en isne fornemmelse gik igennem ham. Han følte at havde både lignede og var et fjols, men nu var han her inde. Han kiggede lidt forvirret rundt, mange af de unge der var her havde aldrig oplevet det som var uden for byen. Han gik lidt rundt, frem og tilbage og tilsidst endte han oppe i baren og sad. Det måtte se sjovt ud at han sad med en hue ned over alt hans hår og sorte solbriller indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.
Malu


Race : Skytsengel
Navn. : Malu Calfuray
Alder : 18
Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring.
Bosted : hvor hun lige har råd til
Partner. : none
Slaver. : none
Antal indlæg : 55
Reputation : 0
Join date : 07/01/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime11/2/2015, 14:10

Malu rettede en smule på sine handsker, ogtog derefter sin ene hånd op og pillede ved vedhænget i hendes halskæde. hun rettede blikket til sin side, da hun registerede en mand sætte sig. det krystal blå øje betragtede ham i lidt tid med et studerende blik. sjov blanding, hue og runde mørke briller. det så man ikke ofte. men nu var der også mange underlige typer i denne verden. det var nok heller ikke hver dag man så en pige med klap for øjet som hende. hun så igen frem for sig og støttede sin hage mod sine arme som lå på bardisken. hendes finger slog let mod glasset i takt til musikken. hun mærkede så et hårdt bumb i ryggen, de en fuld fyr snublede ind i hende. det resulterede i hun fik spildt noget af hendes whisky, hvilket ikke rigtig behagede hende. hun så irriteret om på manden og skulle lige til at sige noget, da han pludselig lænede sig frem mod hende "hvad med en mysser tøs" han lavede trut mund til hende. Malu kneb øjet sammen, hvorefter hun hårdt sparkede ham væk "lad mig være fulde stodder" brummede hun små vredt. normalt ville hendes temperament være løbet af med hende, men idag havde hun da en form for kontrol.

Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime11/2/2015, 14:27

En bartender kom hen til ham for at høre hvad han skulle have og drikke. "Absint?" sagde han lidt spørgernde til bartenderen som nikkede anerkendende, "kommer straks" sagde personen og gik efter et glas. Eik sad nogle få sekundter og kiggede ind i spejlet der var bag hylden med alle flaskerne, han hørte en pige som sad tæt ved ham tale og da han vendte blikket mod hende så han en fyr der prøvede at lave kyssemund til hvorefter hun sparkede ham langt væk. Eik kunne altså ikke lade være med at smile over det og lavede en tommel op til pigen. Om hun så det eller ej ville han nok ikke finde ud af for i det samme kom bartenderen med hans absint, farven var nærmest elektrisk grøn. Han tog glasset som fyldte ca 3 shotglas. Og drak 1/3 af det. Han måtte slå sig på brystet fordi det var så stærkt men hold da kæft hvor var det godt. Han satte glasset fra sig, men blev svunget rundt så glasset væltede og absinten væltede ud over bordet. Det var fyren fra før som havde set at Eik havde lavet en tommel op til pigen der sparkede ham. "Så det synes du er fucking sjovt eller hvad?" Spurgte fyren imens han nu holdte i Eiks trøje, i starten blev Eik lidt overrasked men efter få sekundter tog han fat i fyren håndled med begge hænder og lavede en underlig bevægede med fyrens arm. Fyren slap ham og trak hånden til sig. "argh for helvede" fyren så fra sit håndled og til eik igen. Først nu så Eik at at fyren havde 2 venner med sig som stod lige bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.
Malu


Race : Skytsengel
Navn. : Malu Calfuray
Alder : 18
Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring.
Bosted : hvor hun lige har råd til
Partner. : none
Slaver. : none
Antal indlæg : 55
Reputation : 0
Join date : 07/01/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime11/2/2015, 14:50

Malu nåede lige at se manden hun havde set på før række tomlen op. et skævt smil tegnede sig på hendes læber over det og hun tog det sidste af sin whisky. ikke alle var nogle røvhuller, det var da altid noget. kort efter hørte hun så manden fra først stemme, men ikke ved hende. nej de var nu over ved fyren med de runde briller. hun kneb øjet lidt sammen da hun så hvad der skete. dette kunne sikkert ende galt, men det kunne også ende i en sjov lille slåskamp og en smule ballade. hun rejste sig så op og gik hen til dem og stilte sig ved siden af fyren med brillerne "jeg synes i skal lade ham være nu ellers ender det bare galt for jer" hun havde at flabet smil på læben og de krystal blå øje så dirkete ind i mandens øjne.
Manden rettede vredt blikket på Malu, imens han stadig ømmede sin hånd "skulle jeg være bange for en trunte som dig? hah gutter jeg tror vi skal vise hende hvem der er det stærke køn her" hans tog venner trådte nu frem og gik hen mod Malu og Eik.
Malu rettede blikket på Eik "jeg håber du kan slås.. undskyld du bliver blandet ind i det" hun grinte kort, med et kækt smil på læben, hvorefter hun rettede blikket på den ene af vennerne, som slog ud efter hende. hun nåede lige at bukke sig før hun blev ramt "kom nu er det det bedste du kan gøre?" grinte hun en smule hånene. han skulle lige til at gribe ud efter hende, men hun igen nåede hun at dukke sig. denne gang løb hun så dirkete ind i ham og skubbede ham omkuld. Malu så måske ikke stor ud, men hun var ikke en svag lille pige.

Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime11/2/2015, 15:04

Pigen som han havde givet tomlen til var nu ved hans side og stod faktisk og beskyttede ham eller.... også gjorde hun bare stemningen værre, men det var vel sådan det måtte være når der var folk som disse 3. Pigen sagde noget der fik ham til at smile stort hvorefter så sagde lidt flabet igen til hende. "Jamen i lige måde, unge dame" Den ene af fyrene havde allerede rettet sit fokus imens de 2 andre var fokuseret på Eik. Han sagde dog kort for at provokerende fyrene "I slår vel ikke en fyr med briller" han trak på skulderne og i det næste fløj begge fyre på ham. Den ene slog ud efter Eik ansigt imens den anden stormede ind i hans mave. Eik nåede dog ikke slaget i ansigtet, men blev dog mast af fyren der maste sig ind ind i eik som blev mast videre ind i barbordet. Han fik en mave puster men måtte fokusere på at forsvare sig og ikke på hvor ondt det gjorde i hans mellemgulv. Han samlede begge hænder og formede en stor knytnævne med begge hænder som han slog med alt kraft ned i ryggen på manden. Fyren knak sammen og begyndte at skrige, Eik havde slået på nogle af rygsøjlerne og det lød til at der måske var noget der var gået i stykker eller også var det lungerne som havde fået slået luften ud. Eik vred sig fri ved at sparke den skrigende fyr væk. Folk i baren begyndte at opdage hvad der skete og nogle begyndte at råbe og skrige. Den anden fyr som havde slået ud efter Eik's hoved, blev nu tøvende, da han så hvordan hans ven skreg efter et hårdt slag. Eik stod få sekundter og tog sig til maven, *hold kæft hvor gør det ondt* han var næsten ved at græde, men kunne godt holde det inde i sig. Han måtte tvinge sig selv til at rette sig op. Han rettede blikket mod den tøvende før som stod lidt til venstre for ham. "Skal du have samme tur?!" Hans stemme var gal! Og fyren rystede på hoved, hans 2 venner var blevet banket så hvorfor skulle han også.... "Okay okay, jeg gør ikke noget" sagde fyren og bakkede tilbage. Eik rystede på hoved, "Du kommer her!" sagde han og tog et skridt over fyren på gulvet. fyren der stadig stod og bakkedenu mere tilbage og rystede endnu mere på hoved og vendte sig så om for at komme nej.
Tilbage til toppen Go down
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.
Malu


Race : Skytsengel
Navn. : Malu Calfuray
Alder : 18
Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring.
Bosted : hvor hun lige har råd til
Partner. : none
Slaver. : none
Antal indlæg : 55
Reputation : 0
Join date : 07/01/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime14/2/2015, 02:58

Malu fik væltet fyren omkuld og sad nu oven på ham, med et lettere legesygt smil på læben. da fyren prøvede at fjerne hende slog hun en knytnæve direkte i ansigtet på ham, som fik gjort ham bevistløs. hun rejste sig op og så om på resten der skete. hun havde stadig et legesygt smil på læben. dette morede hende, det var lige det hun havde brug for. en smule slåskamp. hun stilte sig lige bag den sidste mand, som prøvede at undgå tæsk. hun trak sit sværd og rettede det op mod manden da han gik baglæns, så sværdets spidst ramte mandens ryg "du bliver.. tag konsekvensen af dine handlinger" hendes stemme vare helt roligt, samt hendes krystal blå øje så på manden med et kækt glimt i sig.
Manden hade stoppet da han mærkede spidsen mod sin ryg og så nervøst om på Malu. han faldt sp på knæ, med foldede hænder "jeg beder jer. jeg skal nok opføre mig pænt.. bare ikek slå mig" ynkede manden.
Malu havde stadig sværdet rettet mod manden, men hendes blik faldt på fyren med solbrillerne "du bestemmer" sagde hun roligt med hovedet let på skrå.

//sorry det blev så kort
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime12/9/2015, 16:49

Eik rystede på hoved og slog så en knytnæve i fyrens ansigt- Fyren skreg kort og væltede så til siden og faldt bevistløs omkuld. Eik var allerede sat i løb mod udgangen af baren. Gud hvor han dog havde storbyerne. Det var nok fest og pjat for ham i aften. Da han nåede ud på gaden var folk i fuld gang med fest og ballade. Han så lidt forvildet rundt og løb så til venstre. Han havde lavt sine ting på en lejet værelse som var på størrelse med et kosteskab.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et random møde (Eik) Empty
IndlægEmne: Sv: et random møde (Eik)   et random møde (Eik) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et random møde (Eik)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et spændende møde (Haku)
» IRL Kom sammen møde i Januar!
» [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: