Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)

Go down 
ForfatterBesked
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime19/12/2013, 22:37

sted langs vejen
tid midt på natten
omgivelser (mørkt skov rundt omkring dog mest slette med tørt græs område af og til motellet er en del længere fremme)
årstid efter år
vejret letter regn og ok blæsende
på klædning i emnet.

Maria sad i bilen og så ud af den mørke vej der kun var oplyst af hendes bils lygter der nærmest kæmpet mod mørket der forsøgte og opsluge bilen der racede hen af vejen med en fart af omkring 190 KM/T.
men det var ingen ting for bilen Maria have købt af en bekendt for en god sum penge det var nemlig en lettere tunet BMW m5 med en topfart på 294 KM/T ny i stand sat.
Bilens motor var svær at hører inde i kabinen men uden for var lyden fra bilen der nærmest fløj med vejen overdøvende i den vindstille nat.

Maria var på vej mod et Motel hvor hun kunne overnatte nogle dage og slappe af for nogle dage før hun ville dreje af vejen her og kører ned af en af de andre veje ned mod en mindre by hvor hun måske kunne finde nogle nye bekendtskaber til den nye afdeling de ville starte i norden.
Maria flyttede hendes ene hånd fra rattet og greb den Cola der var i kopholderen og drak en tår af den for ligge den tilbage og satte hendes frie hånd på gerstangen og i et ryk skiftede hun et gir op og lyden af motoren der brummet glad rungede højre uden for bilen og trykket hende lidt tilbage i sædet mens hun smilet over den store motorkræft hun have i hænderne gjorde hende en smule høj.
hun have fundet nogle CD’er med et sløret motiv men med store bogstaver stod Skillet på og hun have naturligt smidt dem i CD afspilleren da hun kendte bandet fra hendes barndom da hendes søster have spillet dem konstant nummeret Not gonna die spillet højt mens hun sang med på det og så ud i mørket.

Maria som hun sad der var noget af et syn bag rattet. Hendes højhælet støvler gik til lidt under knæet og var i et sort skin med blø flammer op et par helt sorte Jeans sad stramt om bene og et slags stof der var syet til Jeanes fungeret som en slags nederdel og dækket hendes røv og lår.
Nn hvid løs hængende hættetrøje med lynlås og stor hætte der var lænet tilbage med et motiv af en engel der sad foroverbøjet over en kiste præget hele hendes ryg mens man så en dreng på brystet som lå i en kiste.
det lange  pinke hår hang løst ned over skulderene og omfavnet hendes fine ansigt
og  over den velformet næste var de flotteste krystal grønne øjne

Hun trykkede lidt på rattet og nummeret boy like you med kesha pumpet ud af det store højtaler system mens hun kørte i natten hun satte det lange lys til og det var et held for længere fremme så hun noget der mindet om en person der gik langs vejen helt alene.
tankerne fløj gennem hovedet på Maria hvad fanden laver en person sådan et farligt sted alene på vejen hun smadret foden på bremsen og lyden af de hyldene tunet bremser ville hylde langt væk og vække personens opmærksomhed langtid før hvis motorstøjen ikke have gjort det for længst tænke hun.
Hun mærket en vis frygt ved kræften der presset så hårdt at  sikkerheds selen nærmest skar i hende føltes det som før hun endelig stoppet lige ved siden af personen.

Maria trykkede på en knap så de tunet roder mod personen gik ned og strakte sig så godt ud af vinduet som hun kunne og med et smil så hun på en kvinde med et mekanisk øje
hendes stemme lød venlig.
”hey skal du have et lift det tros alt farligt at gå til fods her i området”

[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) BMW_ConceptGranCoupe1
bilen

invendig
[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) BMW_ConceptGranCoupe1
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime19/12/2013, 23:23

Dafia kiggede op, da hun hørte lyden af dæk der voldsomt hylede op. Hun så bag sig, og hoppede et skridt tilbage da bilen bremsede hårdt op ved siden af hende. Hun havde ikke set så stor en bil på så tæt hold i lang tid, og hun tog sig diskret til armen, og kiggede ned.
Hun fik øje på en del mudderpletter på hendes slidte cowboybukser, og bandede lavmælt over dem, imens hun trak bukserne lidt op, og strammede sit målebånd, som hun brugte som bælte.
Da vinduet blev rullet ned, skyndte hun sig at kigge op mod den fremmede der holdte foran hende.
"Er det? Det havde jeg slet ikke set. Der har været helt roligt imens jeg har gået her." Hendes stemme var rolig og venlig. Hun kiggede dog mistroisk på bilen, men kvinden så ud til at kunne styre den.
"Tjo, ja et lift kunne være dejligt. Hvor skal du hen?" Dafia smilede til kvinden, og nikkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime19/12/2013, 23:49

Maria så op og ned af Dafia og satte sig tilbage og åbnet døren og steg ud og så på Dafia hun var stærkt mudret ind og Maria ønsket ikke det beskidte tøj i bilen. hun var rat øm over hendes nye bil og med en forsigtige stemme lød Marias venlige stemme Dafia.
"du er rat beskidt og ja har du noget andet tøj det ikke for være uhøflig men har lige fået bilen og er rat øm over den hvis du forstår"

Maria stod med de grønne øjne og studeret Dafia og hendes øje og så undskyldende på det normale øje og smilet som om hun var blevet taget med fingerende i kage kassen.
som Maria stod der lignet hun noget af en pige der kunne sparke bene væk under de fleste væsner. hendes lange pinke hår gik til hofterne og tøjet så meget nyt ud og stod i skarp kontrast til Dafia's lettere slidte tøj.
bilen stod i tom gang mens musikken spillede i mørket og Maria så på kvinden foran hende som var pænt beskidt i så fald måtte Maria bede hende klæde sig af smide tøjet bag i og låne noget af det andet tøj Maria have med til kolde områder der var lidt forstort til hende måske passet kvinden det men hun vidste det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime20/12/2013, 00:46

Dafia kiggede ned af sig selv igen.
"Nåh ja. Det er det der med at være rejsende, man har ikke altid mulighed for nyt tøj." hun smilede skævt til kvinden foran hende.
"Jeg har noget ekstra tøj i min taske." Dafia tog sin rygsæk af, og begyndte at finde et par bukser frem.
Da hun fandt et par cowboybukser som hun ikke havde svinet til, tog hun bukserne af, og lagde de beskidte ned i tasken. Et lille zap kom fra hendes øje, og Dafia bandede højlydt.
"Ej ikke igen!" hun prøvede at holde balancen, imens hun bankede sig selv på siden af hovedet. Hun kunne kun se ud af det ene øje, og faldt derfor bagover, og landede hårdt på halebenet.
"Auw! ej altså, det er da også bare noget dumt noget..." Dafia kiggede ned af sig selv, og kom i tanke om at hun ikke havde nogle bukser på. Idet hun greb ud efter sine bukser, virkede hendes øje igen.
"Det var bedre." Hun tog de rene par cowboybukser på, og kom op og stå igen.
"Sådan - var det bedre?" Hun smilede til kvinden, og lignede en pige der spurgte sin mor om hun så godt nok ud, inden sin første date.
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime22/12/2013, 18:40

Marias grønne øjne kiggede mere end fascineret på Dafia. da det lille zap sprang Maria tilbage med et lille hop. hun i jagt to Dafia da hun mistet balancen og faldt bag over Maria stod og i jagt to kvinden som faktisk virkede virkelig venlig men selv om hun virkede sådan var det ikke ens betydning med det men Maria lod denne vise hun var lige så venlig som hun virkede til.
et stort smil kom da kvinden have fået skiftet bukser plusen var kun lettere støvet og derfor kunne det meget nemt vaskes af sædet Maria gik en runde om kvinden før hun smilet og nikket og med en venlig stemme begyndte hun og tale.
"ja det helt fin forresten navnet er Maria jeg er på vej mod et motel omkring 2 timers kørsel her fra du kunne komme med og overnatte der skal nok betale for dig hvis det er"


Maria smilet til Dafia mens hun gik rundt om bilen og steg ind i fører siden foran rattet og satte sig til ratte og ventet på Dafia satte sig ind. Hvis Dafia satte sig ind ville Maria bede hende om at tage sikkerheds selen på da Maria ikke agtet at sparer på motorkræften og hakke spinderen i bund og lade hendes bil drøne som et forbandet lyn over landevejen hun vil nok runde de 180 i fart og overhale dem de kom forbi hvis der var nogen i samme fart.
maria var en virkelig god chauffør så der ville ikke komme noget uheld men Dafia med hendes skræk ville måske bede hende om at slappe lidt af når vejen gik lige ud.

Maria rodet lidt med CD afspilleren da en melodi begyndte og spille ud af højtalerne hun rodet lidt med det store Display skærm og indstillet lyden så den blev mest optimal til nummeret.
(https://www.youtube.com/watch?v=4W-t98s0aok det er denne der bliver spillet i bilen)
hun kigget rundt i den lækkere hvide lyse kabine de hvide læder sæder var nye og mange dele af kabinen var udskiftet bilen var totalt renoveret sandheden om bilen var støre end som sårn men den ville Dafia få og senere muligvis.
musikken spillede højt men ikke overdøvende som en rolig behalig stemning bag ved dem som var meget bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime23/12/2013, 22:20

Dafia kravlede ind i bilen, tog sikkerhedsselen på, og lænede sig tilbage i sædet, med let ubehag i maven.
"Maria. Det et pænt navn. Jeg selv hedder Dafia." Hun smilede til kvinden, og lyttede til musikken.
"Nu kører du vel ordentligt..?" Dafia spurgte, med en let rystende stemme.
"Jeg er ikke helt så glad for køretøjer..."
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime23/12/2013, 23:42

med et smil der var lettere skummelt kiggede Maria på Dafia som så rat nuttet ud med det lettere skræmte ansigt og med rolige øjne smilet hun og hendes stemme lød.
"for du og se søde var det Dafia du hed"
Marias hånd glæd over skærmen og lyden af højtalerne der omstillede sig kom før musikken stoppede og nye rytmer begyndte og spille (https://www.youtube.com/watch?v=TykwKgomUW8)

Maria tændte bilen ved og dreje en nøgle og lyden fra en motor runget voldsomt så det overdøvet Dafia's sidste bemærk om hun ikke var glad for køretøjer.
Maria trykkede på speederen mens hun slap koblingen og med et rev hun bilen i første ger og bilen nærmest fløj frem mens Maria grinet voldsomt efter nogle sekunder var de allerede oppe og kører omkring 150 mens musikken spillede voldsomt fra højtalerne og Maria sad helt afslappet. hun skiftede ger efter hånden som motoren nærmest tikkede om det og Dafia og Maria blev presset mod sæderne Maria nød farten der nu var oppe på næsten 200.
de kom forbi nogle biler der kørte foran på krys og i stedet for sænke farten trykkede Maria på speederen med om kring 210 i timen drejet hun langsomt til siden mellem de store lastbiler nogle var særligt bygget så de var hævet.
da de have siksakket mellem nogle var det ene spor pluslig spæret og foran dem var en af de hævet lastbiler Maria gasset op og trykkede på en knap og lyden af noget hydraulik blandet sig med Motoren.
farten var nærmest lammende hvis man var bange for biler og pluslig blev det mørkt da de kørte under den hævet lastbil i nogle sekunder det eneste der lyste og ville minde om Dafia sad i bilen var det lysende panel. musikken skiftede automatisk og begyndte og spille en sær melodi der ville ligge langt væk fra det rolige jazze Dafia var vand til (https://www.youtube.com/watch?v=tzTLArp6L_c)

pluslig brød månens lys som det nye musik spillede og kabinen blev oplyst af lyset fra månen og de store baglygter fra lastbilen de lige have kørt under. et kæmpe dyt kom fra den før Maria drejet over i den anden vejbane. og langsomt begyndte og sænke farten.
smilet var stort på hende og hun så over på Dafia's ansigt med et smil
"alså jeg kører da ansvarligt og ordentligt men du vil gerne have vi sænker farten eller hvad"

Marias stemme var nærmest en råben imellem musikken og det var tydeligt hun nød farten men hellere ikke ville Skræmme Dafia hvis hun var bange. hun flyttede foden fra speederen og langsomt mens hun to sin beslutning faldt fart nålen ned fra 245 mens bilen hævet sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime26/12/2013, 23:40

Man kunne tydeligt se på Dafia at hun ikke brød sig om hendes kørsel, og små halvkvalte skrig kom fra hende imens de kørte.
"ER DU UDE PÅ AT SLÅ OS IHJEL?!" Dafia holdte godt fast i sædet, og hendes øjne var større. Hendes briller var halvt nede over hendes ene øjne, men hun turde ikke rette dem.
"Kunne du måske sænke farten.... Bare en lille smule?" Dafia kiggede over mod kvinden, og hurtigt tilbage mod vejen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)   [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» et random møde (Eik)
» [Uafsluttet] MEKANIKER?! Bare en please! (Dafia + Phoenix)
» IRL Kom sammen møde i Januar!
» Et spændende møde (Haku)
» [Uafsluttet] Verdens mærkeligste date (Dafia + Evan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: L.V. Road-
Gå til: