Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Et spændende møde (Haku) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Et spændende møde (Haku) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Et spændende møde (Haku)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 18:50

Tid: formiddagen
Sted: Miamis gader
Omgivelser: de sædvanlige mennesker, boder sælger og den by liv der nu kan være i denne tid
Vejr: en smule vind, eller små lunt

Det lange hvide hår legede lidt rundt med den smule vind der fløj omkring den smukke unge kvinde, der gik med sine tynde, barre, blege ben i nogle lange elegante skridt. den løse trøje bevægede sig svagt i vinden i takt med det lange, hvide hår. hendes ene skulder kunne ses da trøjen i den ene side hang nedover skulderen. man kunne lige se hun havde nogle sorte shorts på, som blev dækket lidt af trøjen. hvis man bare så hende som helhed ville man bare tænke smuk ung kvinde, men hvis man så lagde mærke til hendes ansigt, der eller var så porcelæns agtige og smuk og blid at se på. det ansigt var nu sammenbidt og vred. de hav blå øjne der ellers altid strålede af stolthed og selvsikkerhed, havde en tydelig vrede over sig. hun knyttede sine tynde feminine hænder hårdt sammen da en lille stemme, fra en lille dreng der små luntede bag hende, kunne høres "undskyld frøken Tystan.. det var virkelig ikke med vilje, jeg troede vi havde mere.. undskyld tilgiv mig" drengen var tydeligvis ked af det og så ud til at have det rigtig skidt med hvad end han nu havde gjort. Den unge hvide håret kvinde stoppede brat op og vente sig om "så skulle du jo nok havde tjekket der før du dog det sidste!" sagde hun vredt og vente sig om, hvorefter hun gik videre. hun mumlede surt for sig selv. den lille møgunge tjekkede da heller aldrig noget. dog blødte den vrede unge kvinde lidt op da hun hørte drengen snøfte lidt og igen vente hun sig om, satte sig på hug foran ham og nussede ham på kinden "Coco.. undskyld.. jeg er bare sulten.. og jeg havde sådan glædet mig til det brød... jeg har ikke flere penge tilbage og ja jeg kan snart ikke overleve længere på denne måde" forklarede hun mere blidt, men med en svag kold tone. ikke fordi hun ville være kold, sådan var hun bare blevet. hun rejste sig op igen.

Eline så lidt rundt på det forskellige boder og folk der tegnede omgivelserne. hun kunne sikkert charme sig ind på dem med boderne, men det vil også bare vække for meget opsigt. hun så ned på Coco, den lille dreng med et tænksomt blik "du kan gøre det godt igen hvis du skaffer mig noget mad" sagde hu roligt og kørte sine feminine fingre igennem det hvide hår. Coco nikkede med det samme og gik i hærdigt igang med at tigge om mad. det tog dog utrolig langt tid og Elines mave begyndte at knurrer. det var efterhånden ved at blive svært at gå uden mad.. hun følte sig meget svag og hendes evne fungerede heller ikke så godt som de havde gjort. imens den lille dreng ihærdigt forsøgte at finde mad til sin frøken, havde Eline fundet sig et sted at sidde. det var ved at være rart tydeligt hun var svag og var tapet for krafter. hun tog sig lidt til hovedet og gav et udmattet suk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 21:10

Det lilla hår blæste let i vinden i takt med hans sorte tøj, der sad ret godt på den stærke slanke krop der gik gennem gaderne med rolige skridt. Et let smil på læberne viste at denne ungt udseende mand, allerede havde spist og egentlig var et mildt og godt gemyt når han ikke var i en situation der omfattede for eksempel kamp, eller andet der kunne vække hans krigeriske kamp glade personlighed der hvilede i ham lige nu. Denne mand hed Haku en person der normalt kun gik rygter om blandt de fleste væsner, rygter om at han var et våben under krigen som den dag i dag skulle leve som leder af en underground klan, der samlede andre udstødte væsner. Men han var ikke blot et rygte, Haku var en realitet og faktisk lige nu var der noget der fik ham til at stoppe helt op. Synet af en yndig ung kvinde der sad et lille stykke fra et par boder, og lignede en der var ved at være ret udsultet mens en lille dreng gik og tiggede om mad. Haku havde ikke noget mad da han var en sjæledæmon der levede af sjæle, men han kunne måske give noget der var langt bedre end lidt mad, så han stoppede op da han stod uden for den udsultede unge dame, og betragtede den lille dreng komme hen til ham, Haku gik ned i knæ foran ham og smilede let til ham.

"Jeg har desværre ikke noget mad jeg kan give dig og din veninde, men hvis i 2 vil så vil jeg gerne invitere jer med mig hjem, og give jer mad og husly!" hviskede han mildt til den lille dreng, stadig med et venligt og mildt smil på læben "Så hvad siger du til at smutte hen til dine veninde, og spørge om i vil med mig hjem? Hvis du vil må du komme op på min ryg, og jeg bære da gerne din veninde hvis hun er for udmattet til at gå selv!" sjæledæmon Haku virkede som et ærligt og godt væsen, og det var han skam også det kunne der ikke være nogen tvivl om, det var endda ham der havde startet en klan for typer som ham selv, Coco og Eline.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 21:31

Eline lagde ikke rigtig mærke til hvad der skete omkring hende, da hun lige nu prøvede at overskue sin sult og måske kunne hjælpe Coco med at finde mad. derfor opdagede hun ikke da en lilla skikkelse stoppede Coco i sin søgen. Coco så på den fremmede mand der sad på knæ foran ham og snakkede om husly og alt det hans elskede frøken havde brug for. han så hen mod Eline der sad og tog sig til hovedet og som stadig så utrolig svag ud. han så så på den fremmede mand igen med et tænksomt blik "jeg... jeg ved ikke rigtigt... Frøken Trystan er ikke i det bedste humør.. hun vil blive vred hvis du lyver for os" sagde han med en lille barnlige drenge stemme og så lidt hen mod sin frøken igen. der gik dog ikke mere en få sekunder før han ombestemte sig da muligheden for at komme op på ryggen af den fremmede fristede dne lille dreng "men okay.. det vil være for hendes bedste, men så sal jeg også op på din ryg" sagde han så med et barnligt smil på læben og gik om bag den fremmede og kravlede op på hans ryg "du skal bare vide at hvis du snyder os så er jeg farlig.. jeg vil gøre alt for min frøken" sagde han på den barnlig selvsikre måde, som en hver lille dybt forelsket lille dreng vil sige det.

Eline havde opdaget den lilla håret mand stod og snakkede med hendes tjener. det passede hende ikke ret godt da hun havde brug for mad, så hun syntes ikke det var iorden Coco stod og snakkede sådan. hun rejste sig roligt op, men måtte hurtigt konstatere hendes ben rystede for meget af sulten. derfor satte hun sig ned igen og kørte sin hånd igennem det hvide lange smukke hår "møgunge" mumlede hun små irriteret og så lidt små irriteret på de to "Coco... jeg er sulten" sagde hun så små vrissende og så ikke glad ud. dog var det tydeligt både i hendes stemme og hendes krops signaler at hun ikke direkte vred. Coco så hurtigt hen på Eline "ja jeg ved det Frøken, men ham her siger han har mad og husly og vi kan tage med ham hjem" sagde han glad og holdte sig godt fast til den lille håret mand. Eline så nu direkte på den fremmede som Coco sad på ryggen af "virkelig?..." hendes stemme var lidt skæbtisk da hun var blevet snydt før og hun hadede at blive snydt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 21:50

Haku kunne ikke lade vær med at smile af den lille dreng, da han straks ombestemte sig ved muligheden for at sidde på hans ryg, og med sin barnlige stemme sagde at han så også ville der op, før han kravlede op på Hakus ryg. Da drengen var på plads rettede Haku sig op, og gik hen til den unge dame, da han havde set at hun knap nok kunne rette sig op og stå på sine ben af sig selv. Han betragtede hende med et let smil og rakte hende sin hånd, som et tegn på at hvis hun accepterede hans hjælp og gav ham den tillid der skulle til, skulle hun bare tage hans hånd og så ville han vide det. Ord ville være overflødige, der ville ikke komme nogen løgne, og hendes lille ven der nu sad på Hakus ryg, havde sagt hvad Haku havde at tilbyde dem. Han ville ikke give dem mindre end hvad han havde lovet dem, de ville mulighed for at få en varm seng at sove i, den mad de havde brug for som hun sikkert havde så meget brug for lige nu, de kunne sågar få mulighed for at gå i bad hvis de ville og få rent tøj hvis de ønskede det. Men det ville de kun finde ud af, hvis den unge dame der sad foran Haku valgte at vise ham tillid, ved at tage hans hånd og lade ham tage dem med hjem. Selv på trods af at han bar nogle underlige tvillinge adrigater på armene der godt kunne minde om våben, virkede han til at man kunne stole på ham.

"Mit tilbud om mad og husly til jer begge, ser vist ud til at være op til dig!" sagde han mildt "Det gælder så længe du og din lille ven her på min ryg, har lyst til at benytte sig af det, og må lynet ramme mig hvis jeg på noget som helst tidspunkt svigter jer! I har det lige som jeg engang havde det lige efter krigen, så jeg ved hvordan det er at være så svækket, at man næsten ikke kan gå!" Han kunne ikke lade vær med lige at sige dette, da han gerne ville lade hende vide at hun ikke var alene om at sulte, eller være hjemløs.
"Jeg var hjemløs engang men jeg kæmpede mig vej gennem livet, og nu hvor jeg har muligheden for det vil jeg gerne hjælpe jer 2!" fortsatte han mildt "Og en fremstrakt hånd der beder om din tillid, er det eneste jeg kan tilbyde dig til at starte med! Hvis du acceptere den hånd, kan jeg tilbyde jer hvad jeg har lovet jer!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 22:12

Eline så i nået tid på hånden foran hende og overvejede situationen. hun havde forstået håndens betydning. det var fristende da hun jo manglede et sted at bo og jævnlig mad, men der var så mange snydere. hun så så op på Coco på den fremmedes ryg og lagde hovedet på skrå. hun sagde intet sad bare og så den lille dreng ind i øjnene, med et blidt og yndigt blik. Coco tryggede kort om manden "Frøken Trystan... mr. lilla hår kan hjælpe dig tilbage til din oprindelige styrke" sagde med med et barnligt smil og gengældte hendes blik. et lille suk forlod Elines læber og hun så lidt på sine feminine blege hænder. hvis den fremmede mente det han sagde om at kende til hendes situation så ville han ikke joke med mad. så måtte han vide hvor anstrangene det var at undvære mad. hun så igen på hans hånd og tog så fat i den, som en accept på tilbudet. hun rejste sig stille op selvom det ikke ligefrem var gået særlig god første gang, men hun ville ikke ses som en svag kvinde. hun kunne klare sig selv og kunne sagtens stå op. den tanke forsvandt dog hurtigt, da hendes ben begyndte at ryste meget igen og svigtede hende, så hun dumbede ned at sidde "jeg mangler meget energi.." indrømmede hun så og så lidt væk. Coco var tydeligvis bekymret og sad lidt uroligt på den mandens ryg "du må bære hende..." hviskede han lavmælt i mandens øre så Eline ikke skulle kunne høre det, da han vidste hun ikke kunne lide at blive set som en svag kvinde der ikke kunne klare sig selv. Eline slap mandens hånd og kørte igen sin hånd igennem sit hår. hun havde ikke hørt Coco og sad bare lidt i sin egen verden.

//sorry det ikke lige blev sp langt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 22:34

//Gør skam ikke noget, du levere mere end nok der til min kreativitet ^^ Det er selvfølgelig godt med lidt længe, men hvad nytter et langt svar hvis der ikke er noget indhold? ^^

Til at starte med virkede det som om hun var tæt på at sige nej, men Haku gav ikke op han blev ved med at holde hånden frem mod hende, selv da drengen snakkede til hende. Da hun tog hans hånd smilede han mildt, og lod hende forsøge at bevare sin stolthed men det gik ikke så godt, for selv han kunne se at hendes ben rystede under hendes slanke krop, og hun var tvunget til at give op. Da hun indrømmede at hun manglede meget energi, syntes han at kunne se på hende at hun måske ikke var så glad for at stå i denne situation, og det gav ham kun mere selvsikkerhed i hans valg om at hjælpe dem. Coco havde ikke engang behøvet at sige det, for næsten lige efter han havde sagt hun havde brug for hans hjælp tog Haku armene ind under hendes ben, og bag hendes ryg for så at samle hende op fra hendes sideplads. Han havde stærke arme, og hendes slanke krop kunne ikke få ham til at bukke under, der var nogle stykker der kiggede efter ham da han gik ned af gaden, med et stålfast sind, Eline i sine arme og Coco på ryggen.

"Så i 2 nu skal jeg sørge for i kommer i sikkerhed, og får jer et ordentligt varmt måltid mad!" sagde han let mens han gik med dem ned af gaden "Og du unge dame, du kommer direkte ind i en seng så du kan slappe af i kroppen, så kommer jeg ind med maden til dig! Og dig deroppe på toppen, hvis du vil må du gerne blive hos hende og spise, men jeg skal nok hjælpe hende så du skal bare tænke på at spise, til du ikke kan rumme mere!" han smilede mildt til Coco, før han så ligeud igen. Da han havde gået omkring 8 km med dem på slæb, havde han hverken sænket farten eller armene for at slappe af, men endelig nåede han frem til et pænt hus, hvor det lykkedes ham at låse sig ind uden at slippe Eline. Han låste døren efter sig, gik direkte ind på et gæsteværelse og lagde Elinge på sengen så hun sad godt, hvorefter han gik ned i knæ så Coco kunne komme ned igen.
"Så lille gut nu turen forbi!" sagde han mildt "Jeg skal ud og lave mad til jer!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 22:58

//det er jo lige det og ville ikke til at skrive alt mulig ubrugligt, men godt du kan bruge det jeg skriver til noget x3//

Eline fik et lille chok da hun pludselig blev løftet op fra sin siddeplads. hun fik lagt siin arm om nakken på den fremmede og så lidt undrende på ham. det var underligt hvordan denne fremmede mand, bare tog dem til sig og ville hjælpe dem helt uden videre. hun kunne jo lige så godt være en eller anden psykopat, der slog alt og alle omkring sig ihjel. han havde bare stolet på deres venlighed med det samme. Eline så så lidt rundt på de folk der stirrede på dem og fik et mere selvsikkert blik i øjnene. ja en stærk og meget flot mand bar rundt på hende. hun så så på den lilla håret mand igen med et lille smil på læben og holdte sig så godt fast som hun nu kunne. tanken om en blød seng og dejlig varm mad fik det lille smil på hendes fine feminine læber til at blive lidt større. hun lænte sin hoved mod hans skulder og slappede lidt af.

da de var nået hen til det pæne lille hus, gik det op for hende hvor langt han havde gået med dem. det kunne godt være hun var slank og ikke vejede vildt meget, men han havde gået meget langt med to på slæb. det kunne ikke være sundt for ryggen og det måtte være virkelig hårdt. dog virkede han slet ikke til at være forpustet, ikke engang da han satte hende ned på sengen vidste han tegn på anstrengelse. hendes feminine smil sad stadig på hendes fine læber. det kunne ikke blive meget bedre nu, blød seng, mad på vej og en venlig mand der faktisk sørgede for hende. Coco kravlede ned fra den fremmedes ryg "tak for turen" sagde han med et lille grin og satte sig ved siden af Eline "jeg bliver ved Eline og passer på hende til du kommer tilbage" sagde han med et lille grin og satte sig godt lidt rette. Eline så lidt på Coco og rystede på hovedet "nej.. du gå med den venlige mand og hjælper til... du fandt trods alt ikke noget mad til mig" sagde hun roligt og burrede lidt op i drengen hår. hun virkede måske lidt kold over for Coco, men sådan var hun jo sådan set. hun kunne godt være sød, men i sidste ende kom hun altid først i hendes verden. Coco nikkede blot til det Eline sagde "javel min frøken" sagde han og rejste sig op med et smil på læben. han blev tydeligvis ikke påvirket af Elines måske lidt grove væremåde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime10/3/2013, 23:16

Da Coco var hoppet ned, rettede Haku sig op igen og knejsede i ryggen for lige at vende sig at være fri for deres vægt igen, og allerede lige efter virkede han stadig som om han havde det fint mens han gik mod døren. Han stoppede dog i døren og så om på dem, mens Coco sagde han ville blive hos hende men han fik besked på at følge med Haku, som blot smilede lidt af dem, rystede kort på hovedet og gik ud i køkkenet med Coco i hældene. Der startede han med at tage en beholder frem, og hælde noget væske fra den og op i 2 små glas hvor han drak den ene foran Coco, så drengen kunne se det ikke var farligt.
"Nå lille ven du kan starte med at fortælle mig dit og din venindes navn, og hvad du gerne vil have at drikke mens jeg laver mad til jer?" spurgte han mildt, og nussede drengen gennem håret med en blid hånd "Bagefter kan du gå ind til din veninde, med det jer glas det er godt for hendes krop at få noget stærkt, så hun holder sig i gang ind til jeg har fået puttet noget mad på hende!"

Haku smilede til Coco efter at have sagt dette til ham, og afventede hans svar på de 2 spørgsmål han havde stillet drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime11/3/2013, 12:05

Eline så lidt på mandens smil og rullede lidt med øjnene, hvorefter hun fik lagt sig ordenlig til rette. det var virkelig rart at få ligget ned på en blød seng og bare kunne slappe af uden at skulle alt muligt. Coco havde fulgt glad med den fremmede ind i køkkendet og studerede manden i alle hans bevægelser. da der kan drikkelse frem var det tydeligt det fangede Cocos opmærksomhed "jeg hedder Coco... og frøken trystan hedder Eline.. hun er min frøken" sagde han stolt og havde et lige så stolt smil på læben. Coco stilte sig lidt på tær for bedre at kunne se på køkkenbordet og snuste lidt ind "jeg kan godt lide saftevand... men er der for svært at få fat i? frøken Trystan gav mig det en gang og sagde jeg ikke måtte lide det for det var svært for hende bare at få fat i.. men jeg kunne ikke lade være saft smager så godt" sagde han efterfulgt af et lille grin og stilte sig ned på sine flade fødder igen "jeg er glad for du vil hjælpe min frøken og mig... for jeg kom til at tage det sidste mad i morges fordi jeg troede vi havde mere... så min frøken har ikke fået mad siden i går morges.. og hun bliver meget hurtigt svag uden mad" forklarede på den der helt specielle barnlige, ynkelige måde. det var tydeligt han ville gøre alt for hans frøken og havde det dårligt over han havde spist resten af deres mad.

Eline lå inde i det andet rum på sengen med lukkede øjne og den ene hånd over sit ansigt. hun gav et lille suk fra sig og spidsede øre for at prøve at høre hvad der blev sagt inde i køkkenet. hun vidste Coco bare ville sige alt hvad han vidste om hende og ville svare på alt, så hun var lidt bekymret for at han måske kom til at fortælle noget hun ikke ville have den fremmede til at vide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime11/3/2013, 13:13

Haku smilede af den lille dreng og hans snaksagelighed, og rodet ham i håret med en blid hånd før han gik hen til køleskabet, hvor han tog en flaske med en lidt grøn gennemsigtigt væske. Haku tog et glas og fyldte det op med saften fra den flaske han lide havde taget, mens han lyttede til Coco snakke "Coco er da et spøjst navn, men det passer da meget godt til dig!" Sagde han let og smilede til Coco, mens han tog det lille glas han havde hældt op til Eline "Er du sød at gå ind til Eline med det her, sig at jeg lige har drukket den samme væske og at maden er klar om cirka 20 minutter!" Haku rakte ham det lille glas, og så ham i øjnene det var vigtigt at Eline drak det, da hun skulle holdes i gang til hun havde spist "Bagefter kan du komme herud igen, og så er det glas saft der står der på bordet kun til dig okay?" Spurgte han mildt mens han havde lavet et nik mod glasset, som han lige havde hældt op.

Efter at have sendt Coco ind til Eline, tog han noget kød frem samt løg, ris og grønsager. Haku begyndte med at sætte ris over at koge så det kunne blive klart sammen med resten af maden, og startede så med at fint hakke løgne og de få grønsager han havde taget ud, og det gik godt nok hurtigt med at hakke det. Bagefter puttede han løg og grønsager sammen med kødet i en skål, puttede lidt krydderier i og lavede en fars ud af det som han lavede frikadeller af, som kom på panden med det samme. Imens ris og deller passede sig selv lavede han en sauce til risene, og allerede nu spredte en liflig duft sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime11/3/2013, 13:27

Coco fulgte godt med i hvad manden lavede og nikkede kort af det han sagde "frøken trystan synes også det passer godt" sagde han med et lille grin, hvorefter han tog imod glasset til Eline og nikkede til beskeden "det siger jeg til hende.." sagde han glad og luntede ind ti Eline "frøken Trystan.. her.. noget du skal drikke... ham manden har selv drukket noget af det så det er ikke farligt og det vil hjælpe dig til at holde dig igang til maden er færdiig som den er om 20 minutter" sagde han og prøvede så godt som muligt at gentage det manden havde sagt til ham. han rakte Eline glasset. Eline satte sig forsigtigt og og tog imod glasset. hun så lidt tid på det, men drak så lidt af det. det var rart at få nået ned i maven og hun kunne mærke det hjalp lidt på krafterne, men hun glædede sig dog mere til at få noget mad "Coco.. spørg om mandens navn og sig tak for mig.. og husk pas på med hvad du siger, tænk to gange før du taler" sagde hun bestemt og drak lidt mere fra glasset. hun smilte så kort til Coco, som med det samme nikkede og løb ind til manden i køkkenet. Coco tog med det samme det glas saft der ventede på ham og tog en ordenlig slurk "mmh.. min frøken siger.. mmh tak og så skulle jeg spørge om dit navn" sagde han imens han drak af saftet, så det var lidt rodet men ikke noget Coco tænkte over, da han jo bare var en lille dreng som nød at få noget saftevand.

Coco's opmærksomhed blev dog hurtigt fanget af det manden lavede og han fulgte godt med "det der vil jeg også lære.. for når jeg bliver lige så gammel som Frøkenen vil jeg giftes med hende også skal jeg jo kunne tage mig af hende" sagde han rigtig barnligt og drak det sidste af sit saft på samme tid med han tog en ordenlig snuser til maden, efterfulgt af en lyd der vidste han syntes det duftede godt. Eline kunne sagtens dufte maden og lå bare, efter hun havde drukket ud, lå hun og snuste ind og nød duften af mad. det hjalp ikke så meget på sulten hun kunne dufte maden, da det gjorde hende mere sulten, men det var okay for duften holdte hende vågen sammen med det hun lige havde drukket, så hun ikke faldt hen i en søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime11/3/2013, 14:06

Haku så efter Coco med et smil da han gjorde som han var blevet bedt om, og var i fuld gang med maden da Coco kom tilbage og tog hans velfortjente saftevand. Dog vente han sin opmærksomhed mod barnet ignen da han begyndte at snakke igen, og kunne ikke lade vær med at smile af hans barnlige drømme "Jamen så kom op her, så kan jeg vise dig hvad jeg lavef!" Sagde han mildt og hjalp Coco op at sidde på bordet, så han kunne følge med i alt hvad der foregik. Haku hældte lidt salt i risen da det var op og koge, skruede ned for varmen så det simrede og smilede til Coco.
"Mit navn er Haku Han, og i 2 må passe på med hvor højt i snakker, jeg kunne høre Eline sige du ikke må tale over dig!" Sagde han mildt, og smilede til Coco som tegn på at han ikke tog det så tungt, at de stadig ikke stolede på ham. Sjæledæmonen Hakus specielle evne var lyd, og han havde trænet sine øre således at han kunne bruge sine øre som en radio, på den måde at han kunne tune ind på lyde inden for en vis radius, og de våben der stadig sad på hans arme lige kunne sågar forlænge den radius eksponinsielt.
"Vil du have noget mere saftevand mens jeg laver maden færdig?" Spurgte han let.

Da de 20 minutter var gået og maden var færdig, gjorde Haku det klart i nogle fade. Han stilte det på en bakke, sammen med 2 tallerkner og tilhørende bestik som han selv tog.
"Coco kan du ikke tage saftevands flasken med, og det ekstra glas der står ved siden af, så går vi ind til Eline?" Spurgte han mildt og smilede til knægten, før han gik ind til hende og stilte bakken på natbordet "Jeg bliver her hos jer mens i spiser! Har du brug for hjælp til at spise, nu du er så aflræftet?" Haku så op på hende, med milde øjne og hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 10:38

Coco var tydelig glad for at komme op og sidde så han kunne så hvad der skete på køkkenbordet og se med. han var også meget opmærksom, men da Haku sagde hans navn og fortalte han havde hørt hvad Eline sagde, så han lidt skæbtisk uud i ansigtet. han så lidt på maden og bed sig lidt i læben "Haku... hun mente det ikke ondt" sagde han så og så undskyldende på Haku. det så ud til at Coco skammede sig meget over at Haku havde hørt dem inde på værelset. dog vente hans humør, som kun et barns humør kunne venner, da han hørte saftevand igen. han nikkede ivrigt og tog lige så ivrigt i mod glasset med saft igen og drak.
da de 20 min var gået hoppede Coco ned fra bordet og tog saftevands flasken og det ekstra glad, som han fik besked på og luntede muntert efter Haku. Eline åbnede sine hav blå øjne i det hun hørte de to drenge komme ind og så lidt hen på dem. hun kunne se Coco var glad, da han smilede over hele femøren. det fik et lille smil frem op hendes læber. hun havde jo egentlig ikke haft lyst til at Coco skulle med hende efter deres første møde, men hans smil og barnlige humør kunne altid hjælpe lidt på hendes humør. hun så så på maden som nu stod på nat bordet og satte sig så op "jeg kan nok spise selv.. de har været til stor hjælp..mmh.. tak" det var tydeligt hendes tak var lidt anstrengt og hun ikke var van til at bruge det ord. hun satte sig bedre til rette og tog gaflen. hendes hånd rystede ligesom hendes ben havde gjort og det irriterede hende virkelig meget. det kunne man også se på hende at hun var irriteret over hun var sp svag og afkræftet. Coco havde sat sig op på sengen og så bare bekymret op Eline. Eline fik endelig løftet den færste gaffelfuld op til munden og begyndte at tykke. hendes ellers så anstrengte ydre slappede nu helt af og hun nød endelig at få noget mad i kroppen.

Eline fik mere styr på at spise og rystede ikke helt lige så meget i kroppen. det hjalp virkelig at få mad i maven. Coco sad bare og betragtede hende med et glad smil og drak sin saftevand imens "Frøken Trystan... han hedder Haku Han..." sagde han barnligt og stolt over han fik meddelt den information hun havde bedt om. Eline så lidt tid på Haku med et tænksom, men roligt blik "Haku Han... godt at få sat navn på dit ansigt" sagde hun roligt og tog endnu en gaffelfuld. det var tydleigt hun kunne lide hans mad, for hver gang hun tog mere mad i munden, smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 11:44

Haku nikkede roligt da hun sagde hun godt kunne spise selv, og det så da også ud til at gå fremad, selvom hun startede ud med at have det svært med at spise, men senere fik det lidt nemmere med at spise efterhånden som hun fik mad indenbords. Da hun takkede for maden, smilede han blot til hende "Du behøver ikke takke mig, det at du spiser og får det bedre er mere end nok tak for mig!" sagde han mildt og lavede en portion mad på den anden tallerken han havde taget med ind, da han mente at Coco også skulle have et ordentligt måltid mad "Her Coco vær nu en god dreng, og spis dig mæt okay?" sagde han mildt og rakte Coco tallerknen samt bestik. Han stilte dog tallerknen på et lille bord, så Coco nemmere kunne spise da han trossalt stadig var et barn. Derefter hældte Haku noget saftevand op i det andet glas og Cocos glas "Her er lidt at drikke til dig hvis du bliver tørstig Eline!" tilføjede han mens han hældte op til hende.

Haku så på den lille Coco da han fortalte Eline hans navn, og smilede lidt over hans barnlige glæde over at have skaffet hende hans navn, han var nu et kært og sødt væsen fyldt med barnlig glæde, og uskyldighed. Dog rettede Haku sin opmærksomhed mod Eline igen, da hun sagde hans navn og sagde at det var godt at få sat navn på ham.
"Jamen forståeligt det gør det også nemmere at forholde sig til andre, når man kender deres navn!" sagde han mildt og satte sig let på sengekanten, så han kunne betragte dem sidde og spise.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 12:25

Eline så lidt på maden imens hun spiste lidt af gangen. han sagde godt nok hun ikke skulle takke, da det hun fik det bedre og spiste var tak nok. det fik hende til at tænke på hvorfor han egentlig havde taget dem med. hun var jo en helt fremmede unge kvinde og havde på intet tidspunkt virker sådan rigtig flink over for ham. hun så så på Coco, da det jo selvfølgelig kunne være fordi Coco var en lille sød, barnlig dreng som de fleste med lidt hjerte ikke kunne stå for. igen så hun ned på sin mad, men så så på Haku igen "hvorfor hjælper du os? hvorfor bruger du dyrebare rasurser på fremmede folk?" spurgte hun roligt om imens han gav Coco mad. Coco begyndte med det samme a spise og det så ud til at han prøvede at spise så pænt han overhoved kunne selvom der nu ikke var ret pænt. Coco nikkede med det samme, da han helt klart havde tænkt sig bare og spise til han blev mæt. Eline så lidt på glasset med saft der blev skænket til hende og tog imod det, hvorefter hun tog en lille slurk og stilte det ved siden af hendes tallerken.

Eline nikkede svagt og fik spist det sidste af sin mad og så allerede ud til at have det meget bedre "ja... du kender vel vores navne?.. Coco har vel informeret sig om det?" spurgte hun så da det gik op for hende hun ikke var sikker på Haku havde fået deres navne. hun tog glasset op til sine fine lyserøde læber og tøvede kort med at drikke lidt af saften, men gjorde det til sidst og så så på Haku med et tænksomt blik. det undrede hende altså han bare havde taget dem med på den måde helt uden videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 19:42

Haku betragtede dem spise med et mildt blik, og lagde hovedet på skrå da han opdagede hvordan Eline kiggede på sin mad, og hendes lille ven Coco der prøvede sit bedste, for at gøre som Haku havde bedt ham om. Hans opmærksomhed mod Eline blev mere skærpet da hun spurgte ham om noget, og han lyttede til hendes ord med et tænkende blik rettet mod hende.
"Jeg hjælper jer fordi jeg ser mig selv i jer, jeg har som sagt også prøvet at være sulten og hjemløs og jeg ved hvordan det er!" forklarede han mildt "Jeg måtte kæmpe mig vej frem i livet, kæmpe for at slippe væk fra gaderne og få mit eget sted at bo! Jeg synes ikke i skal gennemleve den samme smerte, og gennemleve ting i senere ikke vil være stolte af, lige som jeg gjorde det fortjener i ikke!" hans blik ændrede sig fra at være hans sædvanlige milde blik, til et trist blik da han mindedes den smertefulde tid han gennemlevede, efter krigen var slut og han blev erklæret ubrugelig og smidt ud med skraldet, så at sige.

Hakus triste blik forsvandt dog igen, da hun spurgte om han kendte deres navne hvilket han jo gjorde, han havde spurgt Coco om det ude i køkkenet, og han havde fortalt Haku hvad de hed. Han nikkede lidt til hendes spørgsmål, og smilede lidt til hende.
"Ja jeg kender begge jeres navne, Coco fortalte mig det ude i køkkenet!" sagde han mildt, og rodet i hans hår med et smil på læben "Men nu du er færdig med at spise, er det på tide vi koncentreret os om at få dig og Coco i stand! Jeg tænkte på at i måske ville have et bad, så kan jeg sørge for at få gjort jeres tøj rent imens?" han så lidt på Eline med et spørgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 20:51

Eline betragtede mandenved siden af sig, betragtede hvordan hans blik og humør ændrede sig imens han fortalte. han måtte havde oplevet nogle hårde ting og virkelig arbejdet hårdt for at komme til der han stod nu. hun betragtede hans triste blik i nået tid uden at sige noget. det kunne da være hun skulle vise noget medfølelse, da han jo hjalp dem og var medfølende med dem, men hun var bare ikke godt til at vise sådanne følelser. ikke efter hun blev en falden engel. hun så lidt på sine hænder og slikkede sig lidt let over overlæben. Eline så så lidt op Coco som ikke rigtig hørte efter og derfor ikke lagde mærke til at Haku blev mere trist. det irriterede hende egentlig, da hun vidste Coco ville være gd til at vise medfølelse så det ikke rigtig lå på hendes skulder. hun tog sig så sammen og så på Haku "jeg er ikke så god til medfølelse eller noget... så jeg vil undskylde jeg måske virker lidt.. kold... men... jeg er taknemmelig for du vil hjælpe og da også ked af at høre du har været sådan nogle hårde ting igennem.." forklarede hun så og det virkede somom hun prøvede at være mere medfølende og vise hun syntes det var snyd for ham, men det var bare meget svært for hende.

Coco reager med det samme da hans navn blev nævnt og så på Haku med et glad smil. Eline så lidt på de to og smilte så svagt "jamen godt..." sagde hun roligt og kørte sin hånd igennem det lange hvide hår. hendes fokus røg hurtigt hen på Haku da han nævnte badet og man kunne virkelig se det var en god idé i hendes øjne. hun rejste sig roligt op "god idé... et bad ville være utrolig rart... Coco vil hjælpe dig imens jeg er i bad" hun sgade det måske lidt snobbet og kunne på nogen virke egoistisk, men sådan var hun jo bare nogle gange og Coco var hendes tjener så hun kom jo først. hun havde et roligt smil på læberne og redte sin hånd igennem det lange hvide hår imens hun så betragtende på Haku. Coco nikkede bare og var helt med på det Eline sagde, for han ville jo gøre alt hun sagde og havde ikke på nogen måde noget imod den måde hun snakkede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 21:15

Haku betragtede hende da hun fortalte ham hvor svært hun havde det med at vise medfølelse, og egentlig gjorde det ham ikke så meget. Følelser havde han lært var en mekanisme og det var blevet banket ind i hans hoved, at denne følelses mekanisme skulle starte når han ville have nogen overtalt eller til at gøre ting for ham, men i sidste ende var der nu også noget sandhed i den mekanisme for Haku havde rigtig nok oplevet alt det han fortalte om, og hans følelses mekanisme aktiverede jo til dels også fordi han havde det skidt med de ting han havde oplevet.
"Du behøver ikke at have medfølelse med mig, bare så længe du forstår at jeg er lige som jer 2, og at jeg hjælper jer fordi jeg ved hvordan i har det!" sagde han mildt, og betragtede hende rejse sig op efter han havde foreslået et bad. Dog så han på hende da hun snakkede til ham, som om hun var egoistisk og snobbet. Han smilede lidt af hende mens han gik rundt om hende, og kort strøg en hånd gennem hendes hår før han gik hen mod døren.
"Så så lille Eline, snak nu pænt til ham der hjælper dig!" sagde han til hende og så på hende over skulderen med et drillende smil, da han havde tænkt sig at drille den snobbede måske lidt egoistiske stil ud af hende "Kom nu med så viser jeg dig badet, så kan du smide tøjet der og give det til mig! Så skal jeg nok underholde Coco, mens du vasker dig!" selvom man måske ikke var vant til den reaktion han havde på hendes opførsel, var der faktisk noget sjovt over ham, han virkede ærlig men sørgede for at sige det på en måde så man ikke tog det så hårdt, men derimod kunne grine lidt af tingene samtidig med han fik det sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 23:11

Eline hvad nu lidt glad for han ikke havde nået imod hun ikke var så medfølende og hun forstod også han havde sagt det for at hun kunne forstå hvorfor han hjalp. det var hun nu også meget glad for og hun stolede nu og på Haku var godsindet med det han gjorde. der gik et lille chok igennem hende da hun mærkede hans hånd røre ved hendes lage hvide hår og hun fik et skævt smil på læberne over det han sagde "hmm så det kan blive et størrer arbejde.." sagde hun roligt, med en lidt flabet undertone. hun kunne godt lide han måde at reagere på hendes måde at snakke på. det startede ligesom lidt en leg i hendes hoved. selvfølgelig en venskablig stille og rolig leg. Coco stirrede bare på de to unge mennesker og rejste sig fra sengen. han forstod ikke helt hvorfor Heku sagde hun skulle snakke pæn, for han havde jo bare altid set hende som en gudinde som han skulle følge og havde intet problem med hvordan hun var overfor ham.

Eline fulgte med Haku ud til badet og stilte sig med ryggen til ham. hun sikrede sig at Coco ikke var gået med, som han ikke var. Coco stod stadig inde på værelset da han ville havde mere saft og havde taget noget til sig selv. Eline så lidt rundt med det skæve smil på læben, hvorefter hun så om på ham over skulderen "også skal du have mit tøj?" ssagde hun med et hævet øjenbryn og fik et drilsk blik i øjnene. langsom trak hun sin trøje op over hovedet så hendes slanke ryg kom til syne. hendes hud var bleg men så utrolig blød ud. hun træk så sine shorts af med en rolig elegant bevægelse så hun nu bare stod i BH og trusser. hun havde en slank og meget kvindelig krop og hendes hud over hele kroppen var utrolig ren og blød, da der ingen ar var på. med en rolig bevægelse løftede hun sit lange hvide hår lidt op ved at køre sine feminine, fine hænder igennem det, hvorefter det hvide hår elegant faldt ned over hendes skulder og ryg. hun så igen om på ham med et drilsk blik "resten venter jeg altså med at tage af til du er gået" sagde hun med et lille grin og et drilsk smil. hun var bevist om sin krop og havde intet problem med et vise den frem og syntes egentlig kun det var sjovt at vise den over for han køn, da mange reagerede utrolig morsomt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime12/3/2013, 23:31

Haku grinede lidt af hendes reaktion på det han sagde til hende, og smilede drillende til hende mens de gik ned af gangen mod badeværelset.
"Og hvad så hvis jeg er ligeglad med hvad der skal til, men er villig til at tage kampen op?" spurgte han drillende mens de gik. Han åbnede døren for hende og gik med hende ind, da han også lige skulle have hendes tøj med, samt vise hende hvor de ting hun skulle bruge var henne. Da hun stod med ryggen til ham og begyndte at smide tøjet foran ham, til hun stod i undertøj kunne han ikke lade vær med at nyde synet, der ikke gjorde ham i tvivl om at hun vidste hun havde en smuk krop, og ikke var bange for at vise den frem.

Haku tog de få skridt der var hen til hende, så hun stod med ryggen mod ham og der gik ikke lang tid før hun havde hans hånd på hendes slanke mave, og hans hoved ved hendes øre. Haku ville gerne drille hende, og prøve grænser af med hende for at se hvor langt han kunne gå med hende, før hun sagde stop hvis hun da overhoved gjorde det. Hans læber der var lige ved hendes øre, dannede et drillende smil.
"Der er bade sæbe inde i skabet derhenne, og håndklæderne hænger der du er fri til at vælge mellem badekarret, og bruseren!" hviskede han tirrende mens han pegede på de forskellige ting "Og jeg skal altså have alt dit tøj med, så du må altså også smide undertøjet for mig!" Man kunne godt mærke på ham at han drillede hende ved at prøve grænser af, men man kunne ikke undgå at mærke det intime der var ved at hun stod i undertøj, op af en slank og stærk mand der ville hende det bedste. Der var nærmest noget erotisk ved at han holdt om hende med en arm, og hun så let som ingenting kunne føre dette videre til langt mere end en leg, mellem 2 drillende personligheder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime13/3/2013, 18:28

Eline nød denne leg de havde fået startet og ville da se hvor længe denne Haku kunne holde den. hun vidste selv hun kunne trække den langt og hvis hun virkelig havde lyst kunne hun sagtens køre den hele vejen. så det var for hende interessant at se hvor langt Haku kunne tillade sig at gå "du må da gerne prøve.. det er endnu ikke lykkedes for nogen" sagde hun roligt og så lidt om på ham over skulderen med et charmerende og lettere flirtende blik. da hun mærkede den varme, bløde, mandige hånd mod sin slanke og ligeså bløde mave, så hun lidt frem for sig og lyttede til hendes tirrende hvisken i hendes øre. det gav hende et let lumsk, dog meget charmerende smil på læben. hun så lidt hen på badekarret og lænte roligt hendes hoved tilbage så det støttede på hans skulder "mmh... badekar lyder utrolig fristinde.. " hviskede hun forførende til ham og lagde stille sin slanke, blege hånd om i hans hår så de nu stod meget tæt og hendes barm ville være synlig hvis han bare kiggede nogle for cm. ned.

Eline stod lidt sådan mod Haku, før hun så vente sig om så hun nu stod med fronten mod ham med barmen let blev trykket mod hans brystkasse. hun så direkte ind i hans øjne med det hav blå øjne med et flirtende blik med en hvis uskyld over sig "du er da vidst en lidt uartig dreng var... " sagde hun med en kælende stemme og åbnede med en langsom og rolig bevægelse BH'en op. hun rystede kort og let på hovedet, men så det lige var nok to lokker fra det lange hvide hår hang over hendes skulder, så da hun træk BHen af dækkede de finde hvide lokker hendes bryster nogenlunde. hun lænede sig frem mod ham og kyssede ham let op af halsen til hun nåede hans øre "husk du skal passe på hvem du leger med" hviskede hun kælende og nabede helt kort i hans øreflip. kort efter flyttede hun sig så tilbage og vente igen ryggen til ham, hvorefter hun elegant trak trusserne ned så hun nu stod helt nøgen foran ham, dog med ryggen til. hun så så lidt tilbage på ham over skulderen med et utrolig flirtende blik. hun havde mærket deres nærhed havdet været meget intim og det havde få første gang længe virket mere intimt for hende. dog lod hun ikke den tænke stoppe legen for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime14/3/2013, 06:47

Haku smilede da hun fortsatte med at lege med ham, hun stilte sig lige så han kunne beundre hendes bryster mens hun havde hovedet lænet tilbage, og en hånd i hans hår hvilket han nød, da han godt kunne lide denne leg de var i gang med. Han beundrede let hendes velformede bryster ved at kigge ned af hendes smukke krop, mens han lyttede til hvad hun sagde, og hendes ord fik ham til at smile.
"Det lyder som om du gerne vil have jeg fortsætter, og det lykkes for mig, så du endelig har nogen du ved du kan lege mere med!" Sagde han tirrende frækt mens han nussede hende kærligt på maven, med blide sensuelle strøg "Hvis du ikke har noget imod det, kan jeg jo holde dig ved selskab i badekaret smukke!" Tilføjede han med en hviskende frækhed mod hendes øre, mens de stod der og legede med hinanden, og i den grad prøvede grænser af som ikke mange kunne få sig selv til at gøre.

Haku smilede da hun vendte sig om mod ham, og stod tæt op af ham så han kunne mærke hendes varme bryster mod hans brystkasse, han så direkte ind i hendes smukke øjne, og holdt hende om livet med begge arme "Selvfølgelig er jeg da det, havde du regnet med andet når nu du smider tøjet foran mig, og viser mig din sexede krop?" Spurgte han frækt.
Da hun smed sin bh foran ham, og havde sørget for at 2 hårlokker dækkede for hendes bryster, fik han sig et godt kig på hendes bryster før hun begyndte at kysse ham op af halsen. Han nussede hende over røven mens han nød det, men hun stoppede da hun nåede hans øre og hviskede noget til ham.
"Jeg leger kun med dem der vil lege med mig, og du er vist mindst lige så lege syg som jeg er smukke!" Sagde han tirrende, mens hun nappede i hans øre og trådte væk fra ham. Nu stod hun med ryggen til ham igen, og havde smidt trusserne så hun var nøgen, hvilket var et smukt syn. Haku gik hen og lukkede døren, så Coco ikke ville komme og forstyrre dem i deres legen, før han gik hen til hende igen og lagde armene om livet på hende.

Han så let ned af hendes nøgne krop med et frækt smil på læben "Sig til hvis det blir for meget smukke!" Hviskede han drillende i hendes øre, før han kyssede hende tirrende på halsen med små frække kys. Imens fandt hans ene hånd vej til hendes ene bryst som blev blidt masseret, mens den anden søgte ned mod hendes underliv. En finger sneg sig blidt ind og skilte hendes skamlæber, i dens søgen på hendes klit som den hurtigt fandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime14/3/2013, 11:52

Eline nød virkelig denne leg, da denne mand faktisk kunne holde den i ro og lege med istedet for bare at hoppe på med det samme. han holdte faktisk legen igang og interessant. hun så lidt om på ham med et fræk smil før han gik med hende "giv mig selvskab" sagde hun utrolig sensuelt og kælende. det kunne da være hyggeligt med lidt selvskab og så kunne legen da også forsætte. hun svarede først ikke på alle de ting han sagde før han kom hen til hende efter han havde lukket døren så Coco ikke kunne forstyrre "mmh.. det kan man da godt sige.. men du holder den mere med ro en jeg havde forstillet mig" sagde hun kælende og lod ham tage fat om sig igen "du gør mig mere lege syg.. for du gør det spændende" indrømmede hun så og lagde igen sin hånd om i hans hår og begyndte at nusse ham igennem håret. roligt lukkede hun sine øjne da han begyndte at kysse hende op af halsen med små frække kys. det var behageligt og meget tirrende og det var nok ikke nogen hemmelighed hun nød det. hun reagede ikke sådan rigtig på han rørte ved hans bryst, men det generede hende bestemt heller ikke. hans hånd var jo varm og blød og han massering var blid og behageligt, ikke noget hun havde noget som helt imod. dog gav der et lille sæt igennem hendes krop da hans fingre fandt ned til hendes klit. man kunne tydeligt høre hendes vejrtrækning blev tungere. hendes feminine lyserøde læber havde skildt sig lidt ad og en lille og forsigtig lyd af nydelse forlod hende. hun knyttede sin hånd omkring Hakus hår og fik stilt sig helt tæt op af ham "stoppe? det ville være kedeligt" sagde hun små drillende, men på en fræk måde. hun åbnede svagt sine øjne igen og sendte ham et sensuelt blik. dette var ved at blive lidt mere en bare en leg efter at finde hinanden grænser, da det ikke ligefrem virkede som om nogle af dem havde grænser over for hinanden. det havde ELine det sådan set også helt fint med for Haku var en meget flot og tiltrækkende mand.

med en rolig bevægelse fik hun smuget sin hånd ind imellem dem så hendes hånd var ved hans lynløs. hun fik nemt åbnet hans bukser så de kunne falde ned "hvor langt tør du så at gå?" hviskede hun tirrende til ham og strøg kort hand skridt med sin hånd, hvorefter hun så fjernede sin hånd. hendes vejrtrækning var stadig utrolig tungt og en gang i mellem kom hun med en lille lyd af nydelse da han jo stadig pillede ved hende det mest følsomme sted. hun så roligt op på ham med et fræk blik og slikkede sig sensuelt over sin overlæbe. for hende var det interessant at se om han faktisk turde at være sammen med en helt fremmed kvinde kun efter de havde mødtes for nogle få timer siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime14/3/2013, 18:15

Haku smilede frækt ved hendes svar på hans spørgsmål, og blev ved med at ornanere hendes klit mens de snakkede. Han havde godt lagt mærke til det lille sæt hun havde givet fra sig, da hans fingre fandt vej til hendes klit, og ved lyden af hendes tunge åndedræt og den nydende lyd hun havde lavet da han startede, havde han bestemt sig for ikke at stoppe lige med det samme. Hun skulle da ikke miste chancen for at blive rigtig opstemt, før han sådan holdt hende ved selskab og måske endda tog sig kærligt af hendes smukke krop "Jamen hvis du gerne vil have mit selskab, kunne det måske være vi skulle lege videre i badekaret smukke?" Spurgte han tirrende, da hun havde sagt at det ville være kedeligt at stoppe.

Han mærkede det selvfølgelig med det samme, at en hånd kom ind mellem dem og åbnede hans bukser, så de faldt til gulvet. Han smilede nydende da hun strøg hans pik, som allerede nu var ret hård og velvokset af liderlig, over at stå med en lækker nøgen kvinde som han kunne lege med. Haku havde da i den grad tænk sig at gøre denne leg færdig, da deres legen da så ud til at munde ud i sex og hun i den grad ikke virkede genert over, at lege med ham og lade ham komme til.
"Jeg har skam tænkt mig at gå hele vejen med dig smukke!" Hviskede han frækt i hendes øre, før han nappede blidt i hendes øreflip mens han prøvende stak en finger op i hende "Og at dømme efter hvor våd du er, gætter jeg på du vil gøre det samme med mig!" Tilføjede han smilende før han blidt slap hendes krop. Haku gik hen til karbadet og tændte for vandet, før han let begyndte at tage resten af sit tøj af foran hende. Da han var nøgen kunne hun se at Haku var veludstyret, og at deres legen havde tændt ham. Han smilede frækt til hende mens han så hende i øjnene, og satte sig let ned i det varme vand før han slukkede for vandet, da karet var rimeligt fyldt.
"Kom så her og bad sammen med mig, hvis altså du har tænkt dig at vi skal gøre os færdige med vores lille leg!" Sagde han med et frækt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime15/3/2013, 12:23

Eline smilte fræk til ham da han sagde de kunne fortsætte deres leg. det lødsom en god idé, da hun efterhånden var ved et været godt opstemt og egentlig gerne ville se hans krop. være nøgne sammen. hun havde godt mærket hans lem var hårdt da hun havde rør det og det gjorde hende kun tilfreds for så var han jo godt tiltrukket af hende. hun vidste jo hun så godt ud og havde da også regnet med han ville tænde på hende, men det var da godt at få det bekræftet. hun hævede øjnbryndet da han sagde han var tilfred og et tilfreds smil tegnede sig over hendes læber, dog stadig med den frække undertone. hun nød at han hviskede hende i øret det gjorde det mere intimt og så var han stemme ret fræk når han hviskede. dan hun mærkede hans finger oppe i hende og kom hun igen med en nydelses lyd og strammede lidtt grebet om han hår. det var længe siden hun sådan havde været intim med nogen, så det føltes godt endelig at mærke det lidt igen. nu var hun jo bare mere spændt på at komme igang.

da han slap hende kiggede hun roligt efter ham med et utrolig flirtende blik og slikkede sig stille over overlæben da han tog sit tøj af. igen hævede hun øjenbryndet da hun så hvor godt udstyret han var og hvor tændt han var blevet af deres lille leg. nu blev det hele jo lidt mere hedt. de var begge nøgne og klar til at går det stykke videre til at kunne færdig gøre deres lille leg. det passede hende fint de skulle gå hele vejen. hun var trængende og han var jo en lækker mand, meget tiltrækkende. det var tydeligt at se hun var tilfreds med det hun så og da hendes blå øjne mødte hans havde hun et meget forførende blik. da han havde sat sig ned i badekaret, gik hun med rolige og meget elegante skidt med ham og satte sig ned sammen med ham, men lænede sig frem med ham. hun lod sine hænder vilde på hans brystkasse og meget forførende og sensuelt nappede hun ham i underlæben, hvorefter hun første sine læber hen til hans øre igen "kom så.. hvis hvad du kan uartige dreng... tag mig" hviskede hun meget forførende og utrolig frækt til ham, med fuld hensigt på at han ville blive vild og dominere. hun slikkede ham flirtende op af halsen og nappede lidt en gang imellem "tag mig.." hviskede hun igen fræk ind i hans øre. hun havde lænte sig så meget frem at deres nøgne kroppe lå tæt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et spændende møde (Haku) Empty
IndlægEmne: Sv: Et spændende møde (Haku)   Et spændende møde (Haku) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et spændende møde (Haku)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» et random møde (Eik)
» IRL Kom sammen møde i Januar!
» [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)
» [Uafsluttet] De udstødte kreature(Valetta og Haku)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: