Race : Elver Navn. : Arya Tauriel Alder : 175 år Evner/Classes. : Hun kan forvandle sig til en ulv, hendes ulveskikelse er en smule større end en normal ulv Bosted : In the Jungel somwhere Partner. : singel Slaver. : nej Evt. bemærkninger. : Hun har et ar hen over sit venstre øre Antal indlæg : 81 Reputation : 0 Join date : 24/01/15
Emne: fravær 9/3/2015, 22:49
Ja jeg bliver nød til melde fravær i hvertfald tre uger da der sker nogle ting irl som gør at jeg ikke kan være at finde på siden med mindre det er på telefonen. Jeg håber når jeg kommer tilbage at jeg kan få gang i nogle flere emmer
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: fravær 10/3/2015, 08:40
Arya,
Håber alt er ...eller bliver okay . Vi holder din plads varm , og vil glæde os til du kommer igen.
Hilsen fra Millicent :)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: fravær 10/3/2015, 08:55
håber det bliver okay :3 kom snart tilbage :D
hyg dig :D -og du vil savnes mens du ikke er her :3