Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: fravær 20/9/2015, 22:11
ey guys, som mange nok har lagt mærke er jeg ikke rigtig tilstede på siden, og det er jeg rigtig ked af, men det med at man er begyndt på gymnasiet og lige pludselig har rigtig mange ting at se til gør ens hverdag en smule uoverskuelig. MEN (selvfølgelig kom der da et men ;) ) nu har jeg snart fået afleveret de vigtigste rapporter i mit grundforløb, og vi får også snart standpunkts karakter, så jeg er snart tilbage på siden og optager selvfølgelig de emner jeg har i gang.
den lidt stressede ulv med ild i måsen ~Phoenix~
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: fravær 20/9/2015, 22:18
Lyder godt Phoenix , man kan mærke når du ikke er her :)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: fravær 21/9/2015, 06:18
tak millicent :) - mangler også lidt spænding fra en pyroman af en ulv, og resten af den her skøre men dejlige verden i min hverdag :D