Race : Skytsengel Navn. : Eithan Easifat Shatawia Alder : 1400. 19 menneskeår Evner/Classes. : Umbra niveau 3 Bosted : En lille bjergehytte i Nordamerika Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Ingen. Endnu. Slaver. : Nej Evt. bemærkninger. : Min fortid er mørk. Tør du kende den? Antal indlæg : 162 Reputation : 5 Join date : 03/07/15
Emne: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:14
Hej. Mens jeg lige husker det smutter jeg på ferie i morgen. Desværre et sted uden internet så jeg kan ikke skrive med jer. Jeg er hjemme igen på næste fredag.
Hav det godt indtil da.
Amber Nybegynder.
Race : menneske Navn. : Amber Alder : 19 år Bosted : The New Miami Partner. : Desværre ingen mere Slaver. : nope Antal indlæg : 182 Reputation : 3 Join date : 30/04/15
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:18
Aww vil savne at emne med dig mens du er væk, men god tur da, o håber det blir en fed ferie xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:22
BYE :D hyg dig og nyd solen der hvor du skal hen! o.o med mindre du tager på skiferie o.o eller til sne og kunde o.o så må du nyde kulden :D ej - god ferie :d
Eithan Nybegynder.
Race : Skytsengel Navn. : Eithan Easifat Shatawia Alder : 1400. 19 menneskeår Evner/Classes. : Umbra niveau 3 Bosted : En lille bjergehytte i Nordamerika Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Ingen. Endnu. Slaver. : Nej Evt. bemærkninger. : Min fortid er mørk. Tør du kende den? Antal indlæg : 162 Reputation : 5 Join date : 03/07/15
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:30
Tak og narh. Ved Østersøen i Tyskland. Ved ikke helt om der er varmt eller koldt. Forhåbninger om det første. Jeg har ikke pakket mit skitøj
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:31
har selv lige været i tyskland o.o husk de lange underbukser o.o det halvkoldt xD
Eithan Nybegynder.
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:35
Arv. Havde håbet på det varme vejr. Ventede på en chance til at skubbe far i havet, men tak for advarslen. Stikker et par lange ned i tasken. Er der ellers fede butikker?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:37
hm.. nu ved jeg jo ikke hvad du heller mest til i tøj, men tag den store tegnedreng med hvis du skal shoppe amok i en af byerne der nede ^^ og nu var jeg ikke ved østersøen, men en storby o.o
Eithan Nybegynder.
Emne: Sv: Fravær de seks dage 10/7/2015, 23:38
Har kun været i Berlin. Kender ellers ikke Tyskland.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Fravær de seks dage 11/7/2015, 00:00
Rigtig god ferie :D
Eithan Nybegynder.