Admin Expressen nr. 2
Her er nyheder og updates fra
The New World..
Jeg kan oplyse at der er fuld speed på
Admin Expressen - den køre bestemt ikke langsomt! Der er sket en del nyt - og mere venter lige rundt om hjørnet.
Så fik vi vores to
Journalister på plads,
Anarchist News og
Nochi. Læs om dem
HER Den første artikel er søsat, og jeg kan kun opfordre til i holder øje med dem, for der kommer masser af grine guf og gode sager fra de to herre.
Den nye herlige
side menu er et fact - og som mine admin kollegaer forklarede mig, så er den funktionel for både 'Dumbo og pervers mobiler' - og jeg må give dem ret -
Selv for mig fungerer den ! Får i alligevel problemer , så kontakt bare Makuro ^^
Så er der sørme kommet en
emne guide hvis nu man mangler et blidt puf i popoen , eller bare et drys af inspiration.Den kan i tjekke ud
HEROg der er også blevet updateret på
Korte facts om verden og vi anbefaler at i lige læser det igennem! Det kan i så gøre lige
HEREn lidt større nyhed: vi har fået en ny klan at lege med.
The Hunters GuildDette er en organisation af dusør jægere -
Men pas nu på derude, måske er det DIT hoved de kommer efter ?
Klanens leder er
Galian Fells og iøvrigt kan jeg da lige pippe at i skal forvente at der fyres lidt op for lederne - og i den forbindelse bliver listen updateret. Nye klaner vil komme og nogle gamle vil blive til sagn , myter og legender.
Se den nye klan
HERSå skal vi gøre opmærksom på at
hedebølge eventet er gået ind i sin sidste fase.
The New World vil snart få et helt nyt World event og det kan få alle racer , både højt på strå og fattige kirkerotter til at overveje deres personlige konsekvens af dette, alt efter hvilke alliancer man indgår?!
Man kan snuse sig til små hentydninger og oplysninger i sidste del af
Auriels og mit emne : fra side 3
( og når det afsluttes, vil rygterne allerede summe blandt leder og racer HVAD der er på færde, HVEM der forudsager det....og så er det op til JER , kære spillere...HVAD der skal gøres ved det XD ).
Vi har også fået en lækker ny race
Vildelvere/jungleelvere som vi håber i vil tage godt imod. De er lidt delikate og i kan læse om dem nederst
HER~I nær fremtid vil der dukke en frisk plot liste up- her kan man snuppe sig et plot fra - hvis man vil.
Der vil komme en guide til sidens sociale liv og en til .....ja det kan jeg faktisk ikke huske , men den er på min to do liste - så den skal nok komme XD ~
FaceclaimOg HEEEY - Er du ny bruger på siden eller har du fået nyt ansigt i fødselsdagsgave, så husk da lige at melde Faceclaime.
Auriel tager torsdag på en længere ferie! så derfor skal i de næste 25 dage, sende alt bruger orienteret til Medusa , Makuro eller jeg, og vi vil så hjælpe jer.
Rigtig god ferie Auriel- vi vil savne dig !
Admin Ekspressen er vej vejs ende - tak fordi du kørte med på eventyr.
Millicent
- på vegne af Team Admin.