Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed)
3 deltagere
Forfatter
Besked
Gæst Gæst
Emne: Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed) 15/4/2015, 12:53
Halløjsa alle sammen. :) Ja jeg har været her på siden længe og har altid haft perioder med hist og her inaktivitet. men desværre er jeg ramt ind i en periode nu, som er ekstra slem med travlhed. :) Derved giver jeg min offentlige tilladelse til at admins, kan bruge min karakter som NPC'er sådan overordnet set i henhold til diverse leder relaterede ting(altså de kan lave udmeldinger og aftaler og andet på mine vegne.)
Men bare rolig folkens! Jeres gamle havenisse skal nok komme tilbage! :)
jeres godfather AKA gamle havenisse med sylespidse tænder Vladimir
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed) 15/4/2015, 13:33
Fedt ! Kan jeg låne din bal sal til en fest, mens du sover ? XD
Ai vi glæder os til du kommer tilbage :D
Galian First Class.
Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere. Race : Mutant Navn. : Galian Fell Alder : 24 Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas Tilhørende klan. : The Hunters Guild Antal indlæg : 305 Reputation : 1 Join date : 11/03/15
Emne: Sv: Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed) 15/4/2015, 14:00
ses har det sjov, jeg skal nok babysitte Las Vegas for dig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed) 15/4/2015, 18:38
hahaha XD ja ja den er god med dig :P
Millicents + Auriels barn Nybegynder.
Race : 3/4 engel, 1/4 menneske, teknisk set en engel. Navn. : De har ikke navngivet mig endnu :) Alder : Ikke født endnu Evner/Classes. : Tiden vil det vise ? Bosted : Undlader at kommentere Antal indlæg : 19 Reputation : 1 Join date : 15/10/14
Emne: Sv: Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed) 16/4/2015, 15:03
WWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed)
Godfather is sleeping now... He will be back! (Fraværnyhed)