sup? im back, for the like 5 time or *cencored* o.o
2 deltagere
Forfatter
Besked
Dallas Nybegynder.
Ingame Titel: : Oberstløjtnant. Race : an Elder. Navn. : Nathan Steele AKA Dallas. Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år. Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite ) Bosted : i mafia'en hovedbase. Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew. Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig. Slaver. : slaver er for de svage. Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre. Antal indlæg : 189 Reputation : 5 Join date : 27/06/15
Emne: sup? im back, for the like 5 time or *cencored* o.o 2/12/2015, 15:16
hey, alle sammen, mig og Dallas er tilbage, Teddy da skriver, Dallas da er Dallas ( surprise, MF! ), men har lige haft en række problemer, og holdt noget pause, men jeg vil prøve og være mere på, så Dallas kan få emnet, men det bare verden hænger ikke altid sammen, og i kender jo mig, jeg har mit og kæmpe med, Dallas med, men jeg skal lige se om jeg kan tage mig sammen :)
håber da er liv, ellers må vi skabe det :3 hilsen Dallas og Teddy :)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: sup? im back, for the like 5 time or *cencored* o.o 3/12/2015, 10:12
Velkommen tilbage - her er altid plads til et par gæve gutter :)
sup? im back, for the like 5 time or *cencored* o.o