Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Hat og Sprut, her kommer jeg! (fravær) 19/6/2015, 16:02
For dem som ikke har forstået min kreative overskrift: Jeg bliver studenter - og så skal der drikkes så hatten passer! :D
Egentligt sker det først i næste uge, men der skal også lige læses op til den sidste eksamen. Derefter står den så på sprut i sikkert lange baner og så til sidst en god omgang tømmermænd, så jeg vil være væk de næste fjorten dage, mindst. For ugen efter skal jeg så på badeferie sammen med familien. Så det bliver alt i alt cirka fire ugers fravær herfra, men jeg kigger nok ind og for at se om i er igang med at gøre oprør eller et eller andet spændende :]
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Hat og Sprut, her kommer jeg! (fravær) 19/6/2015, 16:07
Tillykke med det hele Wizz- håber du må får nogle dejlige uger og en forrygende tid. Husk vi er her...hvis du lige får lidt emne abstinenser ik :) Tillykke med hatten , jeg ved den vil klæde dig. ~ Mils