Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Fravær for Payne! 3/10/2014, 16:39
Hola!
Nu lyder min læres ordre sådan, at hun forlanger os med til Spanien (Madrid). Ikke nogen helt dårlig ting… vel? :P
Men i hvert fald! Det betyder, at jeg rejser i morgen (møg tidligt) og først kommer sent hjem onsdag aften. I mellemtiden vil jeg have, at I passer godt på hinanden, Dust ikke dræber nogen og for gods sake, ingen baby til Mil eller Auriel! XD
Jeg vil savne jer alle sammen rigtig meget, men det er "heldigvis" kun 4-5 dage :3
Payne out!
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Fravær for Payne! 3/10/2014, 16:43
Lol rigtig god og herlig tur !
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 3/10/2014, 16:47
Thaaaaank you! :3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 00:00
Tag mig med!!! Men hyg dig Payne ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 01:30
Men Payne det er da urimeligt XD jeg er en reaper, det er mit job at dræbe folk, når det er deres tid til at dø XD
Med ønske om en god tur, håber jeg du fortæller mig alle de saftige detaljer fra din tur, når du kommer tilbage :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 07:50
hey nu nåede jeg jo ikke at sige farvel! *snøft snøft*
Payne First Class.
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 10:46
*klapper Dust på hovedet* jaja, sådan en fin lille reaper, som dig, kan nok overleve et par dage uden diverse dødsfald XD
*krammer Phoe og Dusa* Tak, Phoe! Ville ellers gerne have dig med :3 Og Dusa, jeg kommer jo flyvende hjem, lige ind i din favn igen! x3
Pas nu på verden for mig!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 11:19
Nej jeg kan ej, for hvis jeg ikke dræber dem hvis tid er kommet, så skaber det blot endnu flere dødsfald, som jeg er nød til at sørge for XD vil du helst have et normal gennemsnit af dødsfald på dig, eller 10 gange så meget på dig? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 14:17
god tur, tøsen, og held og lykke med snasket :3
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 15:10
God tur !! #nobabies
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 19:29
yeah hun kommer hjem igen! :D
er vi virkeligt begyndt med hashtag no babies? XD det her er ikke fucking twitter, eller hvor man end bruger det system henne :P
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 19:38
Jeg hashtager hvor jeg vil ! #MamaAdminHaderHashTags
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Fravær for Payne! 4/10/2014, 19:53
jeg føler mig så gammeldags... Ungdommen nu om stunder :D
Payne First Class.
Emne: Sv: Fravær for Payne! 7/10/2014, 22:17
*gumler på churros og bælder iskolde drinks* #JustSpanishStuff #HashtagsForLife
I will see you all sooooooon! :3
Dust First Class.
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Fravær for Payne! 8/10/2014, 06:45
#GimmeDrinksNow xD
#SafeReturnPayne xD
Payne First Class.
Emne: Sv: Fravær for Payne! 8/10/2014, 08:55
*deler drinks ud*
#ThankYou
#AndWhatIsHappening! O.o
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Fravær for Payne! 8/10/2014, 09:11
#WhyAllTheHashtags?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Fravær for Payne! 8/10/2014, 10:01
Indlæg fjernet på grund at overdrevet brug af Hashtags. - Makuro
Emne: Sv: Fravær for Payne! 8/10/2014, 10:02
#HvilkeHashTags ? XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær for Payne! 9/10/2014, 08:31
Makuro..... Din med admin har travlt med småting som arbejde , ferie planning og baby forberedelser, Kan du mon hjælpe mig med at få en sang på min profil ?
Jeg kan ikke selv, da den ikke er tilgængelig for iphone / ipad - men jeg VED den er der med tekst ( lyric video) for jeg så den med en veninde XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær for Payne! 9/10/2014, 08:32
GUUUUUUD undskyld , det var et dårligt indlæg !!!
To sek....
#HelpMePleaseILoveTheSong
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Fravær for Payne! 9/10/2014, 08:38
*Sigh!* xD jo sagtens ^^ hvad for en sang mangler du?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær for Payne! 9/10/2014, 08:43
* jubler *
That girl , med All Time Low Teksten er med grøn :)
Makuro First Class.