Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er.
3 deltagere
Forfatter
Besked
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 6/3/2013, 09:07
Jeg sidder inde med tons viser af gode og anderledes billeder af folk og osv, og så tænkte jeg, hvorfor kunne jeg ikke dele dem med jer? ^^ Dette her er et billede gallery for jer, som ikke helt lige ved, hvordan enten jeres NPC'er eller jeres karakter ser ud. Hvis i vil bruge en af billederne som jeres profilbillede/faceclaim, så skriv endelig til en af os admins, da så fjerner vi billedet, så andre ikke kan tage det ^^
Sidst rettet af Medusa 3/4/2013, 09:45, rettet 1 gang
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 11:28
Hvor finder du alle de billeder?! O_O
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 11:58
Jeg kan vist sige, at jeg har lidt af et horde problem :D Angående det med billeder, jeg har sindssyg mange billeder på min stationær :D Men det er bare google, wallpapersites men nok især deviantart :D
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 11:59
Nåååår! :D De er bare mega fede! Gad godt selv sidde og surfe lidt rundt på dem :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 12:02
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 12:02
Thank you, darling! :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 12:10
Især det der nr 2 link er virkelig super god :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er. 8/3/2013, 13:54
Hey Payne har du mistet lysten til at emne? :D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er.
Gallery af eksempler for profilbilleder og billeder til NPC'er.