som i nok kan gætte fra overskriften så ved jeg ikke hordan jeg sætter billeder ind i min profiltekst og jeg vil meget gærne have nogle råd
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 06:35
for at sætte et billede ind skal du bruge url'en for billedet og så sætte det ind i mellem [,img] [/img];) bare uden det , jeg har sat ;)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 06:52
men man kan så vid jeg kan finde ud af ikke poste et billede direkte fra din egen pc, du er nødt til at finde dem på nettet :O
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 07:24
I kan uploade dem direkte fra jeres computer ved at i gå ind på et emne i kan svare, så er der en lille boks for uploading af billeder, hvor i kan uploade jeres eget billede igennem imageshock mener jeg ^^ Der dukker en del koder op og kan ikke huske hvilken en det er, da siden jeg er admin, så kan jeg uploade mine billeder igennem en anden side, som fungerer langt bedre. :)
Makuro First Class.
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 08:04
snyd alligevel :O
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 08:07
Well hvis i har brug for billeder op på jeres profil uden at i gider at selv at gøre det eller i gider at formindske det til f.eks 800X600 som er den bedste, når man skal bruge det til profil, så kan jeg sagtens gøre det, i skal bare sende mig linket til jeres billede ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 12:26
http://tinypic.com/ upload billeder der og du vil få fire valg muligheder også tager du den hvor det starter med [IMG] så har du koden og du kan sætte den direkte ind på profilen ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: billeder i profilteksten? 13/9/2013, 16:25