Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 12:19
Kære emne partnere...
Jeg er desværre nød til at melde ferie i emner. Om få dage , mandag i næste uge rejser jeg med familien på sommerferie. Og der er både arbejde, venner, aftaler, pligter OG admin tjavs, der skal nåes inden min ferie. Derfor har jeg besluttet at emne svar må ligge hen , til jeg igen er hjemme. I kan forsat bruge mig til admin, indtil jeg laver et ferie fraværs opslag - dette er blot omkring min emner, da det stresser mig ikke at kunne overholde , når jeg har lovet folk at svare .
vil glæde mig til at emne videre :)
~ Millicent.
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 12:38
Håber du får en god ferie, når du tager afsted på mandag søde Millimus :D vi vil savne dig så længe, og glæde os til at høre alt om din ferie, når du kommer tilbage :D Med venlig hilsen Dust med et konge kompleks, der derfor omtaler sig selv i flertal, i stedet for ental XD
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 13:02
Skøre men søde Dust XD
Tak skal du have , det holder også hårdt at slippe lidt, men mine tanker var for forvirret og begyndte at stresse og så skal jeg luge lidt ud XD men admin tingen , den selv blinkede regnbue kasket beholde jeg på til jeg rejser :P
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 17:38
Nå ... er man nu pludselig blevet for fin til at lave alt sit fravær i én tråd, ligesom alle os andre? :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 17:51
Naturligvis xD
Nej - men som sagt er det kun mine emner jeg holder ferie fra nu , og om en lille uge laver jeg så en på admin tjansen og får en fin lille udstregning over mit navn :P
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 18:15
Tænk du er stolt over det! xD
Jamie Nybegynder.
Ingame Titel: : Borgmester af Amarillo Race : Menneske Navn. : Jamie Shane Jackson Alder : 24 Evner/Classes. : Sniper Bosted : Armarillo Partner. : Single Slaver. : aldrig Evt. bemærkninger. : Former Agent, for Militæret Antal indlæg : 90 Reputation : 0 Join date : 15/06/15
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 18:22
whutttttttttt o_0
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 30/6/2015, 18:32
Aaron , Jeg har ikke udhulet et musehul at kravle ind i - endnu XD så der er ingen grund til at skamme mig :)
Hej Jake :)
Jamie Nybegynder.
Ingame Titel: : Borgmester af Amarillo Race : Menneske Navn. : Jamie Shane Jackson Alder : 24 Evner/Classes. : Sniper Bosted : Armarillo Partner. : Single Slaver. : aldrig Evt. bemærkninger. : Former Agent, for Militæret Antal indlæg : 90 Reputation : 0 Join date : 15/06/15
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 1/7/2015, 14:58
Millcent, du forlader os ikke fy :O
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Emne ferie - Millicent 1/7/2015, 17:39
* skyldigt look* ..... Det er kun en lille ferie , så jeg tilbage igen :)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13