Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Impact emne hypping 18/1/2016, 20:34
Hej alle :b
Som det kort blev nævnt, i en admin nyhed fra vores kære Millimus, er der snart et impact emne på vej, og jeg kan love jer for i kan glæde jer :D
Jeg kan ikke afsløre for meget lige nu, men jeg kan love jer for, at jeg står for emnet og vil gøre mit bedste for at skabe kreativitet, at der er en lækker præmie til vinderen, og at i heldige deltagere der kommer med, vil få det sjovt :D
I vil høre mere fra mig om dette, så snart der er nyheder om denne spændene konkurrence så glæd jer XD