Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 17:38
Halløjsa rollinger :D
Mig, Makuro, Payne og nogle af mine venner gamer Killing floor, og jeg vil gerne give jer chancen for at kunne game dette spil sammen med flere personer, hvor vi alle sammen samarbejder via fælles call på skype! :) Jeg kan i hvert fald garantere jer, at det er rets så sjovt og fedt! :) (Det er et coop zombieskydespil)
I kan nu gratis få left for dead 2!! som i kan have til evig tid på jeres steam account! :D I skal bare logge ind med jeres steam og så finde spillet i store og så tryk på install knappen! :D Så hvis folk også vil spille det, så endelig få fat i det :D ( coop zombieskydespil)
Desuden er der spillene som Nation red(co-op skydespil) eller dungeon defenders(hero single eller co-op tower defence) :) XD
Eller alien svarm, som er gratis på steam :3
Så hvis i har måske lyst til at game :) Så send mig jeres skype navn, så vi kan call når vi gamer, og evt mobilnummer, hvis i tør XD Fordi så kan jeg kontakte jer ^^
Yours Mama admin Medusa
Sidst rettet af Medusa 26/12/2013, 19:10, rettet i alt 2 gange
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 17:58
det kan varmt anbefales! xD da det er mega hyggeligt! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 18:00
hvad er det for et spil og koster det penge?? ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 18:25
et zombie skyde spil :3 og på steam koster det lige nu 9€
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 18:33
hader lidt at være fattig efter jul XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 18:36
damn kunne ellers være hyggeligt ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:06
I kan nu gratis få left for dead 2!! som i kan have til evig tid på jeres steam account! :D I skal bare logge ind med jeres steam og så finde spillet i store og så tryk på install knappen! :D
Så hvis folk også vil spille det, så endelig få fat i det :D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:07
Og det er et zombie skydespil :3
Makuro First Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:13
Zombitch! xD (alle som har spillet LfD2 ved hvad det er :D)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:40
hihi det spil har jeg allerede XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:45
Well hvis i spiller i aften vil jeg gerne joine jer. Skal bare lige hjem først :3 er strandet i Helsinge på grund af at bussen først køre om en halv time. Men jeg har alle de ovennævnte spil :3 så jeg vil gerne spille med hvis i spiller i aften
Skypenavne: tror det er mullkz
Eventuelt mobilnummer: 20731301 (jeg tør godt dele, da jeg ved hvordan man blokere andre nummere :3)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:49
hahha hvis vi er nok kan vi spille zombie vs humans xD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 19:58
Kunne være fedt! :3 men nu må vi se.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 20:05
mit skype navn er love is a chemical in your brain
men kan ikke i dag da der er doctor who og dybvaad XD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 20:26
Jeg spiller ikke så meget 1st person skydespil, men hvis nogen her spiller Chivalry, Neverwinter eller Guns of Icarus så vil jeg meget gerne spille med jer.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 20:33
no way en neverwinter spiller mere
Gæst Gæst
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 20:52
eller også er mit skype navn rasmus.bertelsen1
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 26/12/2013, 21:08
eup neverwinter er awesome
Mit skypenavn er: halladall
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 10:39
Hov jeg har også brug for jeres steam navne XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 10:41
Men siger heller ikke at vi skal game i dag :D Men bare når vi andre gamer, så hvis i nu er heldige og har tid, så kan i jo altid blive inviteret :3
Nochi Leder.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 11:04
Mit steam navn er: mullk
Evan Third Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 14:03
Mit steam navn er det samme som mit skype navn: halladall
Ja så senil er jeg XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 14:05
xD så er det jo også nemt at huske! xD
Evan Third Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 14:17
Jeg har en del spil, og jeg er ikke fattig, så jeg er frisk på et game af en slags senere. Men hvis det apsolut skal være et 1st person shooter, må i forberede jer på at jeg er vanvittigt dårlig, og at i nok bliver teamkillet, mens i vil være fulkommen i sikkerhed hvis vi ikke er på samme hold. Vil allerhelst spille Chivalry, kombinere konkurancen med kæmpe slagsværd og chancen for at få hugget hovedet af.
Makuro First Class.
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil. 27/12/2013, 14:19
ohh well xD teamkill? så må vi nok hellere spille killing floor xD for i Left for Dead 2 kan man skyde hinanden xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil.
Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil.