Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Jeg vil den næste lille ugestid køre på nedsat tid her. Jeg skal nok tjekke mail og følge op på ting , men svarene falder nok ikke så hurtigt , som i er vant til.
Håber i vil være tålmodige Og snart er jeg tilbavs på fuld styrke igen.
Hilsner fra Millicent , bruger og admin.
Dallas Nybegynder.
Ingame Titel: : Oberstløjtnant. Race : an Elder. Navn. : Nathan Steele AKA Dallas. Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år. Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite ) Bosted : i mafia'en hovedbase. Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew. Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig. Slaver. : slaver er for de svage. Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre. Antal indlæg : 189 Reputation : 5 Join date : 27/06/15
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Også lige som jeg får internet igen ! Nå, men jeg er sikker på at hele NW sender dig gode tanker alligevel ;)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
*den gamle havenisse her, har først opdaget det nu* XD
Alderdommen der trykker :P
Augustus Nybegynder.
Race : Overvejer at blive klokkeblomst ? Navn. : Augustus Kennedy Alder : 21 Evner/Classes. : - Bosted : Las Vegas , Baby. Tilhørende klan. : Mr. Thomas og Las Vegas klubben ,Dreams on Demand . Partner. : Boom there he went. Evt. bemærkninger. : Trouble .....sticky little things Antal indlæg : 84 Reputation : 2 Join date : 18/03/15
@Augustus jeg tror at min kommende kone ville blive meget utilfreds, hvis du tog en million og halvdelen af Sem'ya Doma, som hun kommer til at eje XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12