Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime31/8/2015, 13:16

du sagde jeg ikke måtte skrive en artikel om dine små hemmeligheder, så sagde Stef jeg kunne øve min rap lidt, og sende dig en diss, dog er det intet personligt, det ren skær sjov og ballade, og ville øve lidt ''hardcore'' stil, så ikke tag det skidt, og tænkte du ville kunne se det sjove i det, og ja fik Hax med på den! en blanding af Ingame og offgame, hvilket vi tænkte også kunne være sjov, støttet af Stef og Saska :3

mit team: Teddy ( mig ) og Hax ( da kommet lidt liv i knægten, og prøvede lidt og lokke ham, og det virkede ).

SÅ, Millie, du siger vi ik må skrive en lille artikel, så prøv og hold ud vores diss! ( Teddy ).
hva sker da, bange for og få lidt smuds på vingerne, eller vil du tage gengæld? ( Teddy ).
yo, Millie, du er krybskytte? jeg svæver, hvis du nærmer dig vores område, så vanker da! ( Hax ).
mine drenge styre undergrunden, så vov ikke og jagt i vores skove! ( Hax ).
vi holder ud, læderhandsker på, langer øretæver til enhver da jager i min skov! ( Teddy ).
gestapo jagt metoder, bue og pil, hakken i panden med støvlen! ( Teddy ).
vi ikke bange for dine admin powers, så kom og dans med os, leg med! ( Hax ).
eller er du bange for lidt store drenge, da kvittere med 24 2 nuller? ( Hax ).
så underkast eller dis, for ellers jagter vi dig i skoven's bredder ( Teddy ).
når vi finder dig jagende ulovligt i mit hjem, mine drenge holder til! ( Teddy ).
men det sku osse til alle jer slave handlere, og fucking skovnassere! ( Hax ).
der kommer til ulvene's blok, iform af træ og jord, med Aurora's ulve! ( Hax ).
så kan godt være du styre, men fanme ikke i vores hjem! ( Teddy ).
hey Millie, ikke for og belære dig, men du kan ikke komme nær mig! ( Teddy ).
Teddy har kæmpet i flere år, rig på erfaring, og hårde næver! ( Hax ).
sved på panden, sammenbidte kæber, 130 kilo på vægt stangen! ( Hax ).
kom nu, Millie, hold ud, eller buhu tud!, leg nu med os, og diss tilbage! ( Teddy ).
gjort som lovet, ingen artikel, men det er sjovere! ( Teddy ).
hold med os, ellers holder vi dig nede, holder vores venner tæt! ( Hax ).
du siger hold nu op, vores smil stopper sku ikke, vi lige begyndt! ( Hax ).
og hvis du ikke er fra vores område, så ikke jag i den! ( Teddy ).
for mit hold holder ud, jæger løst, fanger altid de skræmte mus! ( Teddy ).
jeg er fra Occulta, Teddy fra las Vegas, stadig hårdere end du aner! ( Hax ).
måske nye, men rige på erfaring, flere år's kamp, og vind eller tab! ( Hax ).
mørkt blod i mig, varulven's tegn, Memory of brothers vil altid huskes! ( Teddy ).
behøver ikke og sige noget, mine øjne taler til dig, snerrende tænder og knyttede næver! ( Teddy ).
og ikke tro din lille bue kan hjælpe, brugt flere år på og mestre mine våben! ( Hax ).
sniger mig om bag dig, stjæler dine trusser, og vifter med dem, før du glor! ( Hax ).
så diss nu os, og leg med på legen, kom nu Millie, hold ud, og dans med os! ( Teddy ).
vores ord er sjov og gøgl, bære vægt, ballade, og en smule snavs! ( Teddy ).

kom så! venlig hilsen.

Teddy / Brian The Werewolf MMA., Hax The Ghost, Stef The Firestarter, Saska The Medic.
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime31/8/2015, 20:56

Uhhhhhh Buuuuuuuuuurn @Millicent xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime31/8/2015, 21:17

Jeg skal da nok retailliate @Auriel og @Brian , men har været på job hele aftenen xD

Så du ikke mit andet lille rap for en uge enkelt to siden ?xD
Jeg slagtede da de drenge :p
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime31/8/2015, 22:31

totalt burn! XD

og hun har faktisk ret, mig og Angelo blev virkelig myrdet! XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime1/9/2015, 09:55

Heeeeere we go go boys...


Oh Hax and Teddy, dudes -i think i know you
Are you coming to my circus, to get beaten in round two?

Yeah im the girlie hunter , the hostes with the mostes
Wanna grab my panties ? Naaa I think we go all in
I'll dress you up like grannys, make you look like fannys
we can Wine and dine, you'll look so devine
All dressed in pink, two pretty little boys...Millicents's toys

Wanna dance with Millicent , get your acts together , be a gentlemen -
or I'll chup you up
Spit the leftovers in a cup, Hax and Teddy straighten up
Or I'll be forced to point my arrow , hit you as as you were a Sparrow
Pick your brains to scramble, yeah just like Mangle I'll make theTeddy Bear dangle.
You might survive five nights at Freddy's,
I like to see you try...if you get on my bad side-
Then you'll need good Luck
No boy is that tough, I'll mess up Hax to the max, BuHuu right back at you.

So Now , my dear - The end is near, for Teddy and Hax I'll make it perfectly clear,
Even though im sweet as pie you should beware, I'll tell you why
Millicent is not about to quit, not about to cry -maybe im a little dirty
Only if them boys are worthy, but never
underestimate what damage a girl can do ,
Just a blink of my eye, I'll leave you both shy
I'll blow you a single kiss
Hax and Teddy, your now dismessed.

Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime1/9/2015, 19:28

Just fell in love all over again xD <3
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime3/9/2015, 05:53

Jeg kan også danse ... Som MC Hammer ?! Xd
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime3/9/2015, 12:51

Bare rolig, når jeg kommer hjem fra ferie, så blir da skudt, det sværger jeg, but first let me finish my holliday, og min kaffe :P
Haha, det sku for nice xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime3/9/2015, 13:10

Nyd du bare ferien xD
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime3/9/2015, 13:33

Alright, im bored and wanna give it a try on my ipad!

So here i fucking go again!

You know me and hex, well then you should know not to mess with us!
Round two? This is only the damn beginning!

Hunter? You dont know the meaning of that word, like me and my crew, we are fucking werewolf!
You will drop youre panties when we hunt for you in the dark corner of youre eyes!
Wanna play granny? We will drop you before you know it, so hop in the trunk, punk!
Wine? Do i look like a fucking pink haired little dog? Give me beer or get down on the knees!
Me and my boys, we run our deals, so dont step on glass, or we will find you!

I can be a gentleman, but that cant be done on the street, soldier for 3 years for the mafia like pa!
Muscle enforcer, inkasso and low wage, but never alone, like you with youre mommy!
Try to chop us is you dare, you cant even catch us, you little shy angel wolf food!
We will may straigt op, but not now, we are having so much fun, we wont repeat!
Five night at freddys is a damn joke, just some misrepaired guard bots, but what they dont know!
That the big bad wolf is right behind you, will kidnap you, rip off youre cloth, and make an angel steak!
Im a mere beast, with a nice smile, so dont you dare test me, or i get fucking insane!
BUT! I has already dangled, i did survive, and still mad as hell over it!

Oh buhu, wanna hit me with an arrow, i want you to try, will grab it with my hand, and break it easy.
You wont get a second chance, i will hunt you, in the dark forest, blackwood!
Im not scared of you, you are just some forest looter, with a little wood bow!
You think you are strong, lets take it hand to hand, i will break you in two!
Good luck dont eksist in my world, not sure the good life at the mafia has gone to youre head!
I work hard from dawn to night, just to survive, i may be a cute guy, but hell will always await!

My little Millie, my dear admin, the end is never near, not going near the rear when i drive ahead!
I will run after you, faster that youre small legs can do, i will corner you, avodie arrows and words!
Waiting in silence, just before i dive in, take you down, i swear, i may miss a brain cell or two.
But im the perfect hunter, i will never delay, loss my pray, and tonight, its you!
You wanna leave me shy? You may mistake me for a little angel? Naah, girl, im worst.
Im in love with my Fang, my wolf queen, the only one to make me obey!
Dismessed? Oh not now, the dance has only begin, and now its youre turn!
COME AT MEEEEEE!!!
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime3/9/2015, 13:44

Woooooooooof! Låner Teddy's ipad og ja han skriver også for mig!

I gøer og gøer, lyder som små køer, hva fuck har i gang i?
Tror i er hårde, jeg har været i brachen i mere end 10 år!
Jeg laver en uvending, imens jeg unviger problemerne fra gaden!
Du kan altid vaske dine hænder, men blodet vil altid sidde fast i dine minder!
Drop dit dårlige kold sved, tjek din ryg, og træk så masken ned!
Millie, Teddy, det fucking nemt som ABC! Så hold nu op?
Kender folk i fængsler, venner da har stukket en, så drop nu jeres tristhed!
Vil i virkelig bide af hinanden, kæft hvor er i dumme og høre på, så nu tænkte jeg fanme gu ej!
Ja synderjyde er jeg, men jeg har både spildt blod og fået ar!
Falder aldrig for de svage, dækker over mine faldne soldater, og verden er ikke sort eller hvid!
Så når i tror i er bange, så kom med, så tjek din ryg når du trækker din maske ned!
Vil i også gø af mig, så bare drop den, har mere erfaring end Teddy nogensinde fik!
Var elite før han overhoved var soldat for vores forhenværende broderskab!
Så kæmp i bare videre mod hinanden, men husk, hvis i vil rappe af mig, så tænkt 1 2 3.
For så hurtigt tager det og skyde en kugle af ord, de døde snakker ikke, så shhh nu!
Sov godt, i små fuckers!

Venlig hilsen Hax, skrevet af Teddy, da Hax ikke kan af naturlige årsager, men folk smilede da Hax sad og rappede for mig :P
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime3/9/2015, 13:47

Yush, Millie, det var så nogle venlige ord fra Hax, nu kan du så give tilbage, hehe xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime7/9/2015, 21:32

Det bliver næste gang jeg er drunk in love og leger gangsta hip hop wife :P
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime7/9/2015, 23:00

Cool, så står det lige? Hmm må vi gøre igen så haha xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime10/9/2015, 15:47

If you like gettin smashed * går gangsta style* XD
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime10/9/2015, 17:31

Maybe i do or just enjoying rapping xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )   kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kom og dans, Admin Millie! ( rap diss til Millie, intet ondt, bare sjov og ballade! )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» rap diss til Auriel ( kun sjov og ballade mellem venner, 18+ grundet hårde ord :) )
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» VIGTIGT! ELLERS BLIVER MILLIE SUR!
» Bare her, i udkanten. - Lamia
» bare en dårlig dag (Ethan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Skrivekunsten-
Gå til: