Race : Engel Navn. : Hope Alder : "21" Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer Bosted : Der hvor der er plads Tilhørende klan. : ? Partner. : nix Slaver. : nej tak Evt. bemærkninger. : .. Antal indlæg : 104 Reputation : 2 Join date : 18/08/15
Emne: HJÆLP!! 6/9/2015, 09:40
Hej alle jeg har lige købt mig en helt ny macbook pro, men! Jeg er i den uheldige situation at jeg i min iver da jeg købte den, glemte at det trådløse net ikke kan nå ned på mit værelse, og der er ikke LAN-stik eller fastnetskabel hul som min kære mor kalder det, i en macbook, og nu tænker jeg er der nogen herinde, udover mig selv der er en apple freak og ved om man kan købe et eller så jeg kan bruge nettet på min elsket mac?
Brian Nybegynder.
Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Emne: Sv: HJÆLP!! 6/9/2015, 10:51
Øhh, det har min søster, og hun købte sådan en underlig net dims man sætter ind i jeres macbook, og så kunne man lettere opfange nettet, eller sådan noget, er ikke just it geni, men kan prøve og høre hende ad hva det er for en dimmer o.o
Hope Nybegynder.
Race : Engel Navn. : Hope Alder : "21" Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer Bosted : Der hvor der er plads Tilhørende klan. : ? Partner. : nix Slaver. : nej tak Evt. bemærkninger. : .. Antal indlæg : 104 Reputation : 2 Join date : 18/08/15
Emne: Sv: HJÆLP!! 6/9/2015, 11:18
Ville være lækkert hvis du kunne finde ud af det
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: HJÆLP!! 6/9/2015, 11:40
Har din Macbook ikke USB-porte, hvori man kan stikke et internetkabel i? :P
Hope Nybegynder.
Emne: Sv: HJÆLP!! 6/9/2015, 12:32
Jo den har så man kan stikke usb i, men kører jo kun med fastnet kabel
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: HJÆLP!! 6/9/2015, 22:05
Hm… Jeg er desværre ikke den helt store teknik nørd :( Jeg ved bare at, hvis du har et internetstik (eller hvad filen de hedder? :P) så kan du nemt sætte det i USB porten og så kører den derfra… det virker herhjemme!
Hope Nybegynder.
Emne: Sv: HJÆLP!! 6/9/2015, 22:10
Øh ja sådan noget fint noget ejer vi ikke rigtigt
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: HJÆLP!! 7/9/2015, 08:26
Jeg ville gerne hjælpe dig Hope / men aner intet om den slags o.o
Der er dog tre fyre jeg VED er guder inden for den slags , og det er @Aaron @Nocturn og så @Makuro - send du en pm og se om der er held i posen :)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: HJÆLP!! 7/9/2015, 13:58
Du kan købe en Lan - usb konverter for at fixe dit problem :D så bruger du bare en usb port til det i stedet for ;)
Hope Nybegynder.
Emne: Sv: HJÆLP!! 7/9/2015, 18:15
Makuro du skal have mange tak! Men ved du tilfældigvis, hvor jeg kan købe sådan et stik henne og hvad de står til? :)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Se @Hope - hvis du sætter @ foran navnet, så får han en notifikation om nogen har nævnt ham ;)
Hope Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13