Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Utilsigtet øvrig fravær :( 12/1/2016, 09:28
Hey!
Jeg bliver desværre nød til at melde ekstra fravær for her efter mine eksamner når en ende skal jeg til at flytte - plus studiestart, så jeg der kan jeg heller ikke rigtig være aktiv. Dårlig timing, i know, men havde ikke lige forudset vi skulle flytte i febuar. Det er dog i midten, så måske kan jeg begynde at være på i udgangen af måneden igen. I hope so!
Indtil da håber jeg i klare jer uden mig - selvom jeg godt ved det er svært :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14