Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime28/7/2016, 09:01

Dav!

Så, jeg har fået en super fin ny evne fra vores kære admin-team (GO adminteam, wuhuuuuu!) og jeg er ved at DØ efter muligheden for at opdage den og lære den at kende!
Der ud over syntes jeg det er synd med al denne sommer-stilhed. JEG er i hvert fald færdig med at arbejde og tage på festivaler for i år, så NU vil jeg i gang!

Derfor søger jeg ikke bare mine gamle emnepartnere, men også nye! Jeg søger alt og intet! Sean er rimelig åben for alle slags relationer, omend jeg dog vil påpege jeg er fortaler for at relationer udvikles i emnerne :)
Dog er jeg til gengæld frisk på ALLE former for plots! Dog har han et par aspiranter der gerne vil være tyve selv, så han er næppe på udkig efter flere lærlinge. Men...Nu må vi se. Hvis I spørger pænt, såå...Måske. o.o

Kort om Sean:

- Mestertyv
- Skyggedæmon
- Har fjeren fra en ærkeengel (Vil I have den? Vil I have den?! Kom og tag den!), som også giver Sean en lille evne med ild - uuuuuhhhh!
- Går altid rundt for sig selv. Øvbøv!
- Kamp og konflikter er ikke ham. Jah, nok er han den bedste til at stjæle, men til gengæld også en af de dårligste til at kæmpe!

- På nuværende tidspunkt er han ved at komme sig over et skud i benet. x)

SÅ! KOM FRISK!
Jeg beordre jer til at melde jer! (Og be'r pænt, pretty please?)

- Sean


Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime28/7/2016, 19:43

Jeg er helt klart frisk på et emne Sean :D hvis du har lyst, har jeg et åbent emne i Go Happy Travels bygningen, da jeg håber på endelig at få gang i dem bygning, men hvis det sted ikke er dig, kan vi altid starte et emne et andet sted :b desuden er jeg meget interesseret i den fjer du har fået pølserne i, ikke at jeg vil have fat i den, men fordi den er magisk og giver dig evner XD med andre ord, jeg er meget interesseret i at Dust træner dig, så han kan se hvad den fjer gør, giver af evner og hvordan den påvirker Sean som ability source :b
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime28/7/2016, 22:00

Jeg så godt du havde oprettet den, men...Ja. Ved ikke hvorfor jeg ikke svaret...nok fordi det mindede mig om det emne vi engang havde, som gik død og jeg derfor ikke helt vidste hvordan jeg skulle forholde mig til det...xD
Men kan sagtens smide et svar af sted til dig i morgen. Kunne du evt. sende mig linket eller noget, så den er nemmere for mig at finde?

- Angående træning er det en mulighed, men det hele kommer an på så meget. Jeg syntes vi skal se hvordan dynamikken er mellem Dust og Sean, og så tage den derfra. For hvis de ikke kan sammen, er det også synd at tvinge dem igennem et eller andet forløb xD
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime28/7/2016, 23:27

Ja det ærger mig godt nok, at det første gik død, men nu har vi da chancen for at gøre noget ud af det :b

Og det med træningen er helt iorden, der skal jo gerne være god kemi (:

https://newworld.danskforum.net/t2086-travels-through-worldsabent-emne#46005
Tilbage til toppen Go down
Seyah
First Class.
First Class.
Seyah


Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Mutant (Naga)
Navn. : Seyah Gizanis
Alder : Ukendt pga. mutationen.
Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol.
Bosted : The Black Mamba
Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard.
Partner. : Alt for mange.
Slaver. : I don't need 'em.
Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava)
Antal indlæg : 116
Reputation : 3
Join date : 08/01/13

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime1/8/2016, 21:59

Hellow! xD

Jeg tænker, at Seyah faktisk rigtig godt kunne tænke sig den fjer der...! òwó
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime2/8/2016, 08:50

Suuuure!

So...
Sean har faktisk været så smart at prale lidt med fjeren, i den tanke at det vil give ham flere jobs at tjene penge på. Så det er ikke helt umuligt at snuse sig frem til ham! :)
Så...Et styks emne med drama? Skal vi have flere detaljer eller...? o.o
Tilbage til toppen Go down
Seyah
First Class.
First Class.
Seyah


Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Mutant (Naga)
Navn. : Seyah Gizanis
Alder : Ukendt pga. mutationen.
Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol.
Bosted : The Black Mamba
Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard.
Partner. : Alt for mange.
Slaver. : I don't need 'em.
Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava)
Antal indlæg : 116
Reputation : 3
Join date : 08/01/13

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime2/8/2016, 11:36

Selvfølgelig har han det! Man er vel ikke helt rigtig tyv, hvis man ikke praler lidt nu og da? xD

Men et emne med drama lyder fortræffeligt!

Mht. det at opsnuse, så fanger Seyah nok hurtigt sporet. Eftrsom han desuden har en baggrund hos mafiaen, så kender han nok allerede en god del til Auriel og enkelte af de ting som han er i stand til - hvilket bare gør ham endnu mere opsat på at få fingre i den!

Og nu ved jeg, at du skriver, at Sean ikke er den store slagsbror, men jeg lover ikke, at Seyah kan vedligeholde sin ellers glatte og rolige facade i en sådan situation xD
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime2/8/2016, 12:19

Sean er ingen slagsbror - det har intet at gøre med om han nogensinde kommer i slagsmål alligevel ;)

Jeg ved ikke hvem eller hvorfor der kender til Auriel - admins hentydede tidligere til at folk ikke rigtig kender Auriel, men ved ikke om det har ændret sig o.o

Men ellers er tanken om en ærke-engels fjer vel også tiltrækkende xD

Hvem opretter?

Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime2/8/2016, 12:43

// hey u 2 :)
Det er efterhånden et ret udbredt samtale emne at der skulle findes en ærkeengel ved navn Auriel.
Nogle tror ( eller ved ) det er sandt og andre tror stadig det blot er rygter som englene selv har iværksat.

Meget få personer VED dog hvordan Auriel ser ud , netop fordi han helt bevist har forsøgt at holde sig under radar , og har frasagt den ellers så eftertragtet 'trone' blandt englene.

Blandt de få der faktisk VED hvordan han ser ud , er naturligvis barndomsven og Mentor Valdimir ( @xexilia 's npc ) , muligvis @payne ( hvis Auriel i deres emne fortæller at han ER ærkeenglen , Sean , @Brian og auroras ulve samt @phoenix , Augustus , Jason Stark ( @Argentum ) og Millicent .

Ved behov for aftaler man gerne vil have skal indgå i plots , kan man evt skrive til @auriel , men da han ingame ikke er typen der fortæller vidt og bredt at han er ærkeenglen , så skal man have en meget fed historie at alle ham :) //
Tilbage til toppen Go down
Seyah
First Class.
First Class.
Seyah


Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Mutant (Naga)
Navn. : Seyah Gizanis
Alder : Ukendt pga. mutationen.
Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol.
Bosted : The Black Mamba
Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard.
Partner. : Alt for mange.
Slaver. : I don't need 'em.
Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava)
Antal indlæg : 116
Reputation : 3
Join date : 08/01/13

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime2/8/2016, 14:35

Sandt! Bare ideen er nok til, at Seyah ville ofre en del xD

Jeg ville være meget glad, hvis du gad oprette! Som @Millicent korrekt påpeger, så bør jeg nok snakke lidt med Auriel først, men da jeg er på farten lige nu, og derfor skriver fra mobilen, så bliver det nok først lidt senere!

... Men derfor kan du jo bare starte, hvis det er okay? ^w^
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime2/8/2016, 14:49

Sure, opretter det senere :)

Hvis andre er friske - Er jeg også!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)   Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Back in business (emnesøgning)
» Emnesøgning!
» SOMMER admin Express # 14 og afsluttende event Update
» Lad morskaben begynde (emnesøgning)
» Fire and Flames - en emnesøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Plots og søger-
Gå til: