Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Så, jeg har fået en super fin ny evne fra vores kære admin-team (GO adminteam, wuhuuuuu!) og jeg er ved at DØ efter muligheden for at opdage den og lære den at kende! Der ud over syntes jeg det er synd med al denne sommer-stilhed. JEG er i hvert fald færdig med at arbejde og tage på festivaler for i år, så NU vil jeg i gang!
Derfor søger jeg ikke bare mine gamle emnepartnere, men også nye! Jeg søger alt og intet! Sean er rimelig åben for alle slags relationer, omend jeg dog vil påpege jeg er fortaler for at relationer udvikles i emnerne :) Dog er jeg til gengæld frisk på ALLE former for plots! Dog har han et par aspiranter der gerne vil være tyve selv, så han er næppe på udkig efter flere lærlinge. Men...Nu må vi se. Hvis I spørger pænt, såå...Måske. o.o
Kort om Sean:
- Mestertyv - Skyggedæmon - Har fjeren fra en ærkeengel (Vil I have den? Vil I have den?! Kom og tag den!), som også giver Sean en lille evne med ild - uuuuuhhhh! - Går altid rundt for sig selv. Øvbøv! - Kamp og konflikter er ikke ham. Jah, nok er han den bedste til at stjæle, men til gengæld også en af de dårligste til at kæmpe!
- På nuværende tidspunkt er han ved at komme sig over et skud i benet. x)
SÅ! KOM FRISK! Jeg beordre jer til at melde jer! (Og be'r pænt, pretty please?)
- Sean
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Jeg er helt klart frisk på et emne Sean :D hvis du har lyst, har jeg et åbent emne i Go Happy Travels bygningen, da jeg håber på endelig at få gang i dem bygning, men hvis det sted ikke er dig, kan vi altid starte et emne et andet sted :b desuden er jeg meget interesseret i den fjer du har fået pølserne i, ikke at jeg vil have fat i den, men fordi den er magisk og giver dig evner XD med andre ord, jeg er meget interesseret i at Dust træner dig, så han kan se hvad den fjer gør, giver af evner og hvordan den påvirker Sean som ability source :b
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Jeg så godt du havde oprettet den, men...Ja. Ved ikke hvorfor jeg ikke svaret...nok fordi det mindede mig om det emne vi engang havde, som gik død og jeg derfor ikke helt vidste hvordan jeg skulle forholde mig til det...xD Men kan sagtens smide et svar af sted til dig i morgen. Kunne du evt. sende mig linket eller noget, så den er nemmere for mig at finde?
- Angående træning er det en mulighed, men det hele kommer an på så meget. Jeg syntes vi skal se hvordan dynamikken er mellem Dust og Sean, og så tage den derfra. For hvis de ikke kan sammen, er det også synd at tvinge dem igennem et eller andet forløb xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Jeg tænker, at Seyah faktisk rigtig godt kunne tænke sig den fjer der...! òwó
Sean Bruger Admin
So... Sean har faktisk været så smart at prale lidt med fjeren, i den tanke at det vil give ham flere jobs at tjene penge på. Så det er ikke helt umuligt at snuse sig frem til ham! :) Så...Et styks emne med drama? Skal vi have flere detaljer eller...? o.o
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Selvfølgelig har han det! Man er vel ikke helt rigtig tyv, hvis man ikke praler lidt nu og da? xD
Men et emne med drama lyder fortræffeligt!
Mht. det at opsnuse, så fanger Seyah nok hurtigt sporet. Eftrsom han desuden har en baggrund hos mafiaen, så kender han nok allerede en god del til Auriel og enkelte af de ting som han er i stand til - hvilket bare gør ham endnu mere opsat på at få fingre i den!
Og nu ved jeg, at du skriver, at Sean ikke er den store slagsbror, men jeg lover ikke, at Seyah kan vedligeholde sin ellers glatte og rolige facade i en sådan situation xD
Sean Bruger Admin
Sean er ingen slagsbror - det har intet at gøre med om han nogensinde kommer i slagsmål alligevel ;)
Jeg ved ikke hvem eller hvorfor der kender til Auriel - admins hentydede tidligere til at folk ikke rigtig kender Auriel, men ved ikke om det har ændret sig o.o
Men ellers er tanken om en ærke-engels fjer vel også tiltrækkende xD
Hvem opretter?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
// hey u 2 :) Det er efterhånden et ret udbredt samtale emne at der skulle findes en ærkeengel ved navn Auriel. Nogle tror ( eller ved ) det er sandt og andre tror stadig det blot er rygter som englene selv har iværksat.
Meget få personer VED dog hvordan Auriel ser ud , netop fordi han helt bevist har forsøgt at holde sig under radar , og har frasagt den ellers så eftertragtet 'trone' blandt englene.
Blandt de få der faktisk VED hvordan han ser ud , er naturligvis barndomsven og Mentor Valdimir ( @xexilia 's npc ) , muligvis @payne ( hvis Auriel i deres emne fortæller at han ER ærkeenglen , Sean , @Brian og auroras ulve samt @phoenix , Augustus , Jason Stark ( @Argentum ) og Millicent .
Ved behov for aftaler man gerne vil have skal indgå i plots , kan man evt skrive til @auriel , men da han ingame ikke er typen der fortæller vidt og bredt at han er ærkeenglen , så skal man have en meget fed historie at alle ham :) //
Seyah First Class.
Sandt! Bare ideen er nok til, at Seyah ville ofre en del xD
Jeg ville være meget glad, hvis du gad oprette! Som @Millicent korrekt påpeger, så bør jeg nok snakke lidt med Auriel først, men da jeg er på farten lige nu, og derfor skriver fra mobilen, så bliver det nok først lidt senere!
... Men derfor kan du jo bare starte, hvis det er okay? ^w^
Sean Bruger Admin