Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Fire and Flames - en emnesøgning

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Cora
Nybegynder.
Nybegynder.
Cora


Race : Cloman.
Navn. : Cora Vovisko.
Alder : 24 år.
Evner/Classes. : Phoenix.
Bosted : Skiftene, på nuværende tidspunkt opholder hun sig i Vegas.
Tilhørende klan. : Ingen.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Ingen, hun har selv været en.
Antal indlæg : 4
Reputation : 0
Join date : 03/12/16

Fire and Flames - en emnesøgning  Empty
IndlægEmne: Fire and Flames - en emnesøgning    Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime3/12/2016, 16:08

Cora Vovisko

Fire and Flames - en emnesøgning  Deeedb4716373be296ea20bad62a1d3f

Nu da min kære Cloman er spil, tænkte jeg at det var på tide at sætte gang i en emnesøgning. Jeg søger lidt af hver til Cora, men i kan kigge videre ned i teksten og se om i vil møde hende eller. Jeg sætter gerne prise på at i kan være med skabe et kreativt spil, da jeg hader at være alene om skulle skabe et plot. Men ellers er jeg ikke specielt besværelig at emne med. Bare i kan skrive 100 ord eller mere, så er jeg glad.

Hvem er Cora?

Et letter foruroligene væsen, det er hvad Cora er. Hun er af Cloman racen, men hun blev skabet til liv i slaveri. Hun var milddestalt  den mest populære pige, fordi at hendes genetiske kode, betøde at hun ikke var plage at samme seksuelle problemer som de normale slaver havde. Derfor blev hun i mange år seksuelt misbruge at den mand der ejet hende, hun blev milddestalt sindsyg af tanken om at hun skulle være hans forevige. Efter to år som slave, gik det til sidste galt for Cora. Hun var pyromaniske, glad for ild. Hun trænet endda i kunsten i at kontroller ilden som et våben. Da hun havde nok kontrol, begik Cora sit første mord. Hun brændte det hus ned, hvor at hun havde været slave i mange år. Derved afsluttede hun et kapitel i hende liv. Cora har aldrig haft et brugbart liv, som hendes egen hersker blev Cora hurtigt afhængelig af alkohol. Hun blev en fast barhænger, i mens at hun rejste fra stat til stat for finde mere arbejde, så hun blot kunne drikke pengen væk igen. Hun er derfor på ingen måde en prinsesse, eller en kærlig kvinde.

Hvad søger hun?
Drinking bodies: Folk som hun kan tilbringe tid med på barene, eller bare når hun drikker. Om det bare en snakke ven, eller en sex ven er lige meget. Hun er kvinde der snakker med alle når hun befinder sig på en bar.
Flirts: Alle slags, hun er til begge køn. Hun har dog ofret forhold til dem som hun drikker med. Hun leder både efter længere tids forhold eller seksuelle forhold som der blot kan underholde hende når hun keder sig.
Sister: En kvinde der kan være en slags søster for hende, hun mangler tit en person som hun snakke mere med om hendes personlig problemer. Derfor kunne en søster eller bedste veninde være hende brugbar, naturligvis er selv meget loyal overfor den person som der hendes tætteste veninde.
Flame: Ikke som en kæreste, men som offer. Folk der kunne have været offer for Coras pyromaniske handlinger, eller som måske er på hende nuværende liste. Det kan være alle slags fjendtlige forhold til hende.  
Anything: Alle andre slags plot eller relationer, jeg frisk på at skrive alle slags emner og plot. Men helst plot der har lidt fyld, eller et mål.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Fire and Flames - en emnesøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Fire and Flames - en emnesøgning    Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime3/12/2016, 16:19

Hej

Jeg smide gerne Vincent ind i et emme med hende, hvis du kan bruge ham til noget

Angår plot tænke jeg over i noget med at han havde hjulpet hende med at kom fri fra sit slaveri, med at skaf ting til hende så hun kun gør oprør, bare en ide hvis den kan bruges
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Fire and Flames - en emnesøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Fire and Flames - en emnesøgning    Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime3/12/2016, 20:40

Hej med dig :]

Jeg er 100 år om at svare lige pt , men hvis du er ok med dette , så vil jeg da gerne støde ind i dig !
Jeg tænker at emnet skal have lov at udfolde sig selv , og se om de bryder sig om hinandens selvskab eller ej - men Millicent ville sætte pris på en god veninde- dem kan man ikke få for mange af , og den ene hun havde er væk.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Fire and Flames - en emnesøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Fire and Flames - en emnesøgning    Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime7/12/2016, 12:35

Jeg kan være en søster, hvis det kan bruges :b
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fire and Flames - en emnesøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Fire and Flames - en emnesøgning    Fire and Flames - en emnesøgning  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fire and Flames - en emnesøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rekindling old flames? (Amali)
» Emnesøgning!
» Back in business (emnesøgning)
» Lad morskaben begynde (emnesøgning)
» Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Plots og søger-
Gå til: