Outgame Titel: : Journalist Race : Menneske (udenfor i Nordamerika) Navn. : Adriana Sherzad Alder : 21 Evner/Classes. : First class Medichealer Bosted : lidt her og lidt der Tilhørende klan. : tilhøre ingen Partner. : Single Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors Antal indlæg : 77 Reputation : 4 Join date : 17/02/16
Føler jeg har været væk i en evighed og bare har vandre rundt og rundt i verden og malet den. Tænk igang der skønhed i alt, vis du kigger godt efter :)
Ej! Adriana leder efter nogle af skabe en historie/emne med.
Adriana er kendt for sine stærke evner indenfor healing, så det kan hun tilbyde til et emne. Adriana har aldrig været den socialetype, men et nyt eller gamle venskab søger jeg efter. Adriana har desværre mistede kontrakten med sin familie men kunne være hun mødt nogle igen. Adriana kan også skrive en artikel omkring dig
Du er også velkommen til at komme med nogle ideer til plot :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Umiddelbart, har Dust en interesse i medichealere, han har for vane at tilbyde dem ny teknologi, som han selv skaber, og den slags (: Som grim reaper, kunne han tilbyde flere aspekter, blandt andet kunne de mødes ved at han dukker op, fordi nogen hun prøver at redde, er på kanten til at dø, hvilket tiltrækker ham, her kan du så bestemme om væsnet dør eller lever, da hans tilstedeværelse ikke er ens betydende med uundgåeligt dødsfald. Nu ved jeg så ikke, om din karakter har journalistisk nysgerrighed, men dette kunne også spille ind, i hele situationen med at han er grim reaper, da de nemt kunne komme i snak omkring den slags.
Det er blot et par ideer, bygget på dine forslag, og hvis vi spiller ud af disse tangenter, kan det nemt ske, at vores karaktere skaber et venskabeligt bånd (: