.... Nej nej nej! Det kan man jo ikke vælge mellem >_<... Damn it kvinde!! *rusker dig* Samuraier er så awesome.. en pirater.. og vikinger!.. og Indianere.. og ninjaer?!... Hrm jeg vælger.. Pinisainvikinger.. ja.. *host*
Beskriv dit drømmehjem xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 21:55
tænk bilbos hus i ringenes herre xD
lego eller barbie?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 21:57
Lego xD
barbie eller bratz :o?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:04
uh ... tricky xD barbie tilbehøret men bratz dukkerne xD
hotteste tegnefilms fyr?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:08
(Kovu!!!!) Phoebus.. det betyder solgud [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Hotteste skuespiller? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:11
jhonny depp!!!
hotteste tegnefilms pige?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:13
Ja, det kan vel næppe undre nogen.. : [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Hvilken disneyskurk synes du er den ondeste Owo
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:34
frolo tror jeg
hvilken skurk er så mindst ond?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:36
Hmmm... mindst ond... uha.. *tænke* den "onde" jæger dims i mads og mikkel??
Yndlings drink? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:43
kakao xD
yndlings slik?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:45
kage!... jo det gælder e3e
yndlingsbamse?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:47
drageungen eller sabba, eller charmander xD
yndlings T-shirt?^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:49
hrmf.. ulvebluse :3
Yndlings karakter? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:57
Alec tror jeg xD
yndlings genstand på dit værelse? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 22:58
Uf.. altså min computer er jo svær ikke at elske xD men ellers tror jeg min Pikachu bamse?
Hvad vil du gerne arbejde med?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 23:04
Fysiker eller spækhuggere xD
hvad vil du aldrig nogensinde arbejde med?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 23:04
Kloakarbejder xD
Hvilken farve er dit værelse? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/8/2013, 08:37
Hvidt , med et dejligt stort tv forenden af min seng. :)
Er dit selvværd godt ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/8/2013, 09:12
hvis jeg vidste hvad selvværd betød, så måske XD *google det ord selvværd*
godt så nu ved jeg hvad det er xD, nej har ikke ret meget selvværd :P
hvad musik smag høre du? >w
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/8/2013, 12:49
Hmm.. jeg høre rimelig blandet xD min smag ligger et sted mellem Hammerfall, Lady gaga, Nik og Jay og en masse disney sange xD..
Hvilket lange har du været i? xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
hvad er det dummeste du har gjort på en natklub/bar/diskotek? owO
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 15:02
Well i firenze fik jeg tre unge mænd på krogen, og desværre var jeg så fuld, at jeg ikke rigtigt indså, hvor det kunne fører hen, men heldigvis fik 2 af mine venner mig væk fra disse mænd, som jeg havde gjort standliderlige O.o Apparently er det ikke en god ting at være meget beruset og have store kærestesorger, det er en dårlig combi :P
Vælg en bruger og giv vedkommende 3 adjektiver, som du synes, som beskriver denne person :P
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12