Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 16:03
Der er alt for mange retter, som jeg kan lide :D Men jeg kan godt lide tærte, god pastasalat eller roastbeef med flødekartofler *drool drool drool*
Hvilken film eller serie har i set, som er den mest mindtwistede ever? (Personligt selv synes jeg Higurashi No naku Koro ni, hvilken er en anime, som voldsomt kan anbefales, men det er ikke en serie for små børn eller dem, som er tabt bag en carport eller vogn :P Men hvis det skal være en film så skal det være den koreanske film ved navn Old boy)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 16:55
Det må så være teletobis, da det fuckede fuldstændig med min hjerne, at se den der bøsse teletobi XD
Hvad kan du godt lide, at samle på?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 20:06
Jeg samler på får xD
Hvad er et af dine god barndomsminder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 20:58
hvis jeg havde nogen som sån, så kunne jeg sige dem, men har ikke mange, kan dog sige en, at det er nok når jeg sad juleaften med familien, væk fra mobningen i skolen, volden i skolen, chikanen og hadet, jamen så elskede jeg bare og sidde og se på sneen falde, høre jule musik, og være sammen med familien :)
hvad var/er dit liv's bedste dag? owo?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 21:04
min bryllupsdag xD eller, altså ikke rigtigt bryllup, sådan et for sjov bryllup med en fyr jeg var ret vild med og alle mine venner var der og der var kage og det var super sejt xD
mælk i te?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 21:09
Selvfølgelig!
Te i mælk? (just kidding xD)
bedste computerspil?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 21:28
Dragon age 2! :D
værste computerspil?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2013, 21:31
Heavy rain ( hed de det) De døde alle sammen- selv den lille dreng! * snøft*
To karakter træk du ønskede du selv besad ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 07:53
At jeg kunne styre mit eget forbi. At jeg ikke blev ved med at være misundelig på min eks's eks'er.
Hvis du skulle forbedre en ting ved dig selv, hvad skulle det være?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 08:01
- Følelsen af at være utilstrækkelig. Ikke helt god nok.
- En film der altid kan få dig til at smile/ grine ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 08:10
Bad santa :D
En person som altid kan få jer til at grine og at smile, selv på jeres værste dage?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 08:31
det må nok blive min bedsete veninde og vores mærkelig humør
hvem vil du helst ende på en øde ø med hvis du selv kunne vælge
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 08:37
Jeg ville enten vælge Bear Grylls eller min bedste ven ^^
Hvad er den største blondinedumme ting, som i har haft gjort?^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 08:49
det må nok være da jeg blev spurgt om jeg skulle have en Regal Raptor eller en Chopper, og jeg så spurgte om sidst nævnte var en helikopter, så jeg stod der virkelig blondine og skulle have det hele forklaret xD
hvad er det mest mærkelige nogen, nogensinde har sagt til dig :P
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 08:52
det må sgu være da jeg var i århus med min klasse! min kammerat og jeg var ude og gå sent om aftnen og Møder en gammel mand uden foran Rema. Han stopper os og siger: "Hej unge drenge, har i ikke 5 kroner så jeg kan købe en øl derinde imens jeg stjæler 3 andre..." Wtf xD
det mærkeligts sted du har været?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 09:01
I din mor XD Ej det er nok lige foran sexmuseet i københavn :D
Hvad for en ting mangler i på jeres værelse? (det er lige meget om i har plads eller råd til det :D)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 10:15
Der mangler seriøst en katana! :O jeg har altid ønsket mig en katana! :D
hvor er det sidste sted du har rejste til?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 10:29
Haha ja man kan altid bruge en katana, især når man har set highschool of the dead :D
italien(Firenze) for nu nok et år siden.
Hvor vil i gerne rejse hen og med hvem? ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 10:35
uhh jeg har været i Italien(toscana) 3 gange de sidste 4 år :O
jeg gad godt til Dubai igen! tror det skal være med min kæreste ^^
hvad er det mærkeligste du har oplevet på en ferie?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 11:04
At hvordan jeg blev hevet ind på en overfyldt populær bar, hvor jeg blev sat bag ved baren af Manageren, og hvor han sagde, at jeg kunne drikke alt det som jeg ville :D Desværre havde jeg svært ved at høre ham og turde så ikke at tage noget, men tilgengæld havde jeg masser af danseplads og fik frie drinks af folk på den anden side af baren :D Derfor er der god grund til at gå i alternativt tøj og en carnival maske, når man er ude i byen i Firenze :D
Hvis du skulle være et overnaturligt væsen i virkeligheden, hvilken en ville du være? :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 12:05
det skulle nok være en af de mere kendte naturlige jægere, varulven, da jeg finder dem spændende, ^^
hvis du kunne lære en kamp stil på proffessionelt nivu, hvad skulle det så være? :3?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 14:04
karakte :D
Hvad ville du helst være? Rig og uden kærlighed, eller kærlighed og ingen penge?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 14:19
kærlighed og ingen penge :)
hvad du skulle melde dig i militæret, hvad afdeling skulle det så være? :3?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 14:21
Jeg skal ikke i militæret........ ever!... suk e.e' uhm.. hvem laver mindst.. flåden?
Yndlings show som barn xD?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 14:24
flåden laver faktisk ret meget xD men oki oki, du skulle nok i artaleriet hvis det var xP
og yngling's show? bubbi bjørnene, no shit >w<
hvis du skulle dræbe en, hvad ville dit våben så være? :P ?