En ting som samfundet synes er værre end du synes det er?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:25
hash
skal hash være lovligt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:28
Hmm.. nej det synes jeg ikke xD
Hvad synes du om den seksuelle lavalder? (15 år)
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:35
alså syns der skal være en men tænker over man har sat den kriminele lav alder ned til 14
hvorfor skal det ikke lovliggøres
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:38
Fordi at man kan få en hashpsykose
Hvad er den største is du har smagt xD?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:41
: ) det nok en brande spiceal 12 kugler 3 gange soft ice fløde boller guf og alt muligt andet
hvad er det klammeste du har betalt penge for tænker på mad
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:44
et eller andet organ i en ko, vi var på en restarant i frankrig, og tjeneren kunne næsten ikke engelsk, så jeg troede jeg bestilte bøf >.<
yndlings tegnefilm?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:46
løvernes konge :i hehehehe
en hemmelighed om dig selv :i
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:53
Pft.. altså.. xD jeg ved ikke helt.. uhm.. >_<... jeg kan godt lide twillight? xD
Hvad er en ting du ikke kunne leve uden?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:55
må nok være min utrolig store kærlighed til mad
hvad er det dummste du har sagt i forsøget på og score IRL :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 20:56
Jeg har aldrig forsøgt at score irl.. sniff xD
Hvad er din yndlings scorereplik?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 21:06
that shirt looks good on you, but it would look even better stuffed into the neck of a vodka bottle and flung burning through our office building's window. let's fucking do it and never look back!
yndlings sten? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 21:07
ametyst :3
Hvad er dit yndlings kattedyr?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 21:08
det må være en hvid tiger de er de smukkeste
hvad er din yndlings hunderace
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 21:09
Labrador xD eller slædehund
Hvad er din yndlings.. varme drik? xD
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 21:11
kakao : ) hehehe
hvad er dit yndlings sprut gerne over 30%
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/8/2013, 21:12
Jeg drikker ikke xD
Hvad er din yndlingsfilm?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 09:10
Der er alt for mange film, som jeg elsker ^^ Men jeg kan godt lide en verden udenfor.
Ynglingsdrikkevare?(lige meget om det er med alkohol eller uden)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 10:04
det jeg drikker mest! KaKao xD
den film du så sidst?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 10:09
Under the bed ^^
Hvad ville være den mest episke død?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 10:12
en tur over Grand Canyon på en motocross! som går galt xD
hvilket mærke pc er du på lige nu?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 11:18
Ingen jeg bruger en tablet nexus XD
Hvad er bedst noget wrapped in bacon, eller noget med bacon indeni?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 12:43
Wrapped i bacon! og nej det betyder ikke, at næste gang vi ses, at jeg vil spise dig, hvis du er wrapped i bacon XD
Sig en ting, som skulle være bedre ved mig :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 12:45
at du skulle udnævne mig til super admin! xD ej du er som du er og det kan man ikke ændre på xD
har du en som du gerne vil emne med men ikke tør spørge?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/8/2013, 12:46
Okay du bliver hermed admin :D i din egen lille verden XD
mmmmm det har jeg rent faktisk ikke :P
Nævn et eksempel på det bedste emne, som du har haft ^^