Har du nogensinde kommet op og skændes med nogen irl over noget der skete url?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:23
Ja.
Kan man holde af personer man aldrig har set i øjnene?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:24
Nogle påstår at blinde mennesker også kan elske.. men jeg er lidt skeptisk. (Just kidding) jeg har holdt af mange jeg kun har kendt online ^^
Hvilken ting (som er beregnet til at spise) ville du ikke komme i munden under nogle omstændigheder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:26
Karkelakker!! Æv.
Det sidste du sagde irl der sårede en anden ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:29
Uhm.. at min mor elskede min bror højere end mig xD
Hvad er din dybeste hemmelig?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:30
Godt begravet!
Det sidste uselviske du gjorde for en anden ? * host Aterswell *
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:32
uhm.. på aterswell? *ser lidt forvirret på hostet* det sidste uselviske jeg gjorde på aterswell var.. jeg hjalp en med at sætte musik ind ^^
sniff.. og her håbede jeg at høre en masse hemmeligheder..
Hvad er dit yndlingsdyr xD?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:42
det må være et firben ^^ og andre krybdyr o.O
hvad hed dit første emne?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 16:43
Uha.. mit første emne havde ikke et navn xD jeg spillede på en side hvor alle skrev sammen.. man oprettede ikke emner xD
Hvad hed din første karakter?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 18:28
Camille ... ( den aller første hed Hayley, men der anede jeg faktisk ikke helt hvad siden var. Jeg troede det var en fan side til nogle bøger xD )
Hvilken tre egenskaber ønsker du tilstede hos en potientiel kæreste ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 19:01
Intelligens, uafhængighed og lysten til at lave bacon, på de mest random tidspunkter, kun for min skyld XD
Hvis jeg kunne opfylde et hvilket som helst ønske, du måtte have hvad angår at få en overnaturlig evne IRL, hvad ville du så ønske dig lige nu? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 19:24
Flyve :3
Hvis du måtte få evnen til at blive til et dyr (og skifte som du havde lyst) men i den dagligdag du har nu, hvilket dyr ville du så kunne blive til xD?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:03
hund ^^
sover du med bamser?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:09
..... nej >.>... jo ok, en sød pikachu bamse ^^!
Ville du slå ihjel for en pizza?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:09
Ja min ninja hund Akamaru XD
hvad er din yndlings bog?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:10
Ja jeg ville XD
Samme spørgsmål som før :-)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:23
Uha.. *ser sig omkring efter haters* o.o' det er twillight
Hvad er din yndlings film? xD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:24
min ynlings bog er klart alle mine kogebøger
hvad er din livrat
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:29
Min livret er krebinetter xD
Har du noget arbejde? (enten ingamle eller offgame op til dig) hvis ja, hvilket xD?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:34
ja offgame er jeg i et køkken
ryger du offgame
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:34
Nej det gør jeg ikke xD
Har du været fuld? xD
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:37
om jeg har tror jeg har mere vodka i mine årer end blod
hvad er din yndlings farve
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:37
Gul<3
Hvad er dit drømmejob?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:40
at være i et køkken på et højere nivo
har du nogen sinde haft en sindsyg tanke og ført den ud i virkelighenden off game og hvad var det
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 15/8/2013, 21:41
At sove for penge XD
hvad er bedst, baconboller eller bacon frikadellet ?