Erm ville ikke arbejde med svampe så ville nok bare enten koge det i min mad efter jeg havde sikret mig at de ikke er farlige eller giver mig en ekstrem effekt xD
Youtube eller Twitch?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 15:46
youtube ^^
hmm tror i mit profil billedet, af en for lille mand?... XD?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 15:52
Alt for lille. Men hvornår fanden blev du sort? XD
Mousepad eller ekstern mus?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 16:02
Kuuma har altid været sort, står osse i profil info at han er en sort hudet fyr, men har osse tænkt mig at skrive at det er det eneste sån rigtige billedet af Kuuma, og da var han i tyverne, altså han er langt større nu end dengang XD
hmmm ved ikke hvad nogen af delene er XD, men Mousepad XD
hmmm sund mad eller junk food? xP?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 16:47
For satan da. Har nok ikke læst godt nok efter så~
Junk food, dammit.
Det bedste band ever?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 16:49
Disturbed, helt klart disturbed XD
hmm bedste militær enhed? XD?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 17:02
Dem med hunde :D bombehunde og narkohunde:D
Hmm... ferie eller weekend:D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 17:15
Ferie, geez.
Hvis du skulle skrive en novelle, hvilken genre skulle det så være?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 17:28
hmm så skulle det være en spændings, da de nemmere bliver skrevet^^
kæreste eller flirt? hvad vil du helst:D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 18:10
Pas.
Hvad ville du helst have til at hænge på din væg?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 18:32
Plakater^^ fra forskellige film jeg elsker^^
Hvad vil du helst have Bedste ven eller veninde:D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 18:43
Veninde C:
Hvilken piercing er flottest?~
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 18:47
navle- eller en i øret ^^
Hvor ville en tattoo være bedst at have?? :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 19:16
Unisex versionen: på brystet XD
Hvorfor er Kuumas karakter så ekstremt stor? :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 19:35
fordi han skal være stor for at kunne bære sit udstyr.. og det billedet er fra før han fik 50 kilo mere på kroppen og blev 20 cm højere... såååå XD
hmm tage mig med i sengen ya know? eller bare putte med? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 19:39
Bare putte xD
Mænd eller kvinder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 19:47
uh ha, frækt for satan da xD
kvinder :D
hmmm putte bamse eller kæle vovse? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 20:05
Putte bamse xD
Serie eller enkle film.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 20:07
Hvad er det for en fræk samtale jeg pludselig kommer ind til...
Serie. Colour me addicted.
Bedste farve ever?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 20:10
Malao: så det godt jeg kan være begge dele.. XD
Rage: velkommen til New World, du HAHAHA XD :3
hmmm sort :D den passer til alt XD
hmm møde bamsen her eller ikke, kende bedre først, eller? ^^ XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 20:41
Møde bamsen der XD du meta sjov XD
Er du til regula sex, eller durk lige i møtrikken? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/10/2013, 20:43
uh ha.. XD
hmmm, har sex rimelig reglmæssigt.. hihi.. im a bad dog.. XD
hmmm nævekamp eller all round fight? ^^
Dust First Class.