Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 01:39
vingummi
hvad er din ynlings is
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 01:49
hmm muligvis marcipan xD..
Hvis du måtte være en karakter fra en anime, hvem ville du så være? xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 06:34
zaraki kenpachi fra Bleach xD
irl fornavn?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 07:39
Liv ^^
IRL køn?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 07:58
MAND
yndlings tegnefilm :)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:03
"Dante's inferno" I think? :P Kan ikke helt beslutte mig
Hvem vil i helst dræbe Justen Bieber eller Jonas brothers? :D
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:05
bæveren
hvad er den mest nederen score replik ever
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:44
Næsten dem alle der er kendt som de gode gamle XD
hvem vil i helst Loke til med en pind Medusa eller Angelique?XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:54
Nu har jeg en svaghed for medusa , sååå xD
Hvem var bedst som Bond? ( 007 )
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:56
ham der ikke dør XD
hehehehehehe hvorfor er du så ond
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:59
jeg syntes det er Daniel Craig men okay xD
jeg er ond af natur! :O ups xD
hvorfor er du så mærkelig? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 08:59
Natural born different :)
Hvorfor er mænd så kølige ?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 09:00
fordi de får alt for lidt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 09:08
Og fordi Selena har glemt et spørgsmål, så stiller jeg det næste :D
Er i ikke enig i, at næsten enhver dansklærer kan finde noget seksuelt i enhver historie, eventyr osv? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 09:10
Ommer! De får for meget og tager det hele for givet.
Jo... Og Freud bakker dem op.
Har du læst om drømmetydning?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 09:13
enig :D
Nej det har jeg ikke :P
Spiller i nogen RPG computerspil? Og hvilken spiller i?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 09:50
Wizard101 (:
Hvorfor er det indbydende, når en kvinde er nøgen med mad på kroppen, når mænd ikke er indbydende i samme situation?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 09:58
Du gode, hvem har bildt dig det ind. Der er skam intet i vejen med div søde sager penslet ud over den maskuline krop xD
Har du masochistiske træk ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 10:43
Nej overhovedet ikke XD *undlader at gå nærmere ind på det* Dog for at jeres fantasi ikke løber lømbsk, så nej der er ingen pisk eller nihalet kat her :D
Hvorfor er Millicent så pervers? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 10:47
She is not ! XD
Hvorfor er lykken så lunefuld og hvorfor er glæden så kort ? XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 10:49
Because that is just life and life is a bitch. :D Eller så er det, fordi gud er en kvinde, som er humørsvingende :D
Hvilken tro har i? (kristendommen, islam, buddhisme, andet osv)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 10:54
I Only believe in me.
Ville du tage stoffer ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 10:56
hahaha :D
Stoffer? Det er afhængig af, hvad du mener med stoffer? Alkohol er stoffer, så vil jeg sige ja :) Hvis dopamin(som de fleste stoffer giver), som bliver skabt pga min ene kære, som holder mit hjerte, så vil jeg sige ja. Hash har jeg personligt intet imod ^^ Men alle andre hårde stoffer og lykkepiller er jeg kæmpe modstander imod ^^
Ynglings tv serie ^^?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/8/2013, 10:59
Supernatural!! uhh jeg kan ikke vente til næste sæson i oktober!!