Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:16
Synes, at denne del af det kreative forum var lidt tomt, så dette er mit første ^^ Dette billede har jeg selv taget og jeg har lavet det følgende rimdigt :) Både negative og positive kommentar er velkommen. :) I må gerne bruge billedet, hvis det er ^^ Bare giv credit til mig
The flower of life.
In the middle of this wicked world glows the raw rose of the lumious lives. In the time-river the petals flow like whorled where they floats in harmonious hives
One by one the leaves are falling into the darkish depth of the time-river. Where the melodic mermaids is bawling for every petal the time's forces sliver.
Crushed brutally to smithereens but don't cry angels of the time-flood, because the time is doing it by means, where it will become the lifebringing mud.
This mud will bring life to the newborn which will proudly rise up towards the sky and its petals which by the rose will be worn until we all will have to say goodbye.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:28
DiViantart! sådan danner man et indtryk af hvordan mama admin ser du xD
nu har jeg aldrig været den bedste til poetry xD men Cool at du kan! :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:41
Hahaha når ja jeg skulle nok have haft sagt spoiler alert angående med, at man kunne få lov til at se, hvordan jeg så ud, hvis man tjekkede den ud XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:45
haha xD jeg over lever nok :D du kan vist nå at fjerne linket endnu :P
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:46
Ej lader det være, det er nok de færreste, som vil kigge på den ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:47
hmm you got a point xD elsker bare at glo Diviantart ^^ er selv der på men har glemt loggin og alt det lort der xD men jeg postede tegninger :D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 22:55
Hvad hedder din bruger? ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 23:01
efter at have kigget lidt efter et billede jeg ved jeg har postet har jeg fundet ud af at jeg aldrig nåede delen med at poste mine tegninger xD er lige nødt til at tage mig sammen :O har 1 billede xD MakuroG
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 23:11
Jepsen du må og skal tage dig sammen, mamaadmin beder dig om det! :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 23:12
hehe jammen det må jeg jo så se lidt på ^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 23:17
Har i hvert fald givet dig en kommentar, Llama og watched ^^ Og jeg kan altid give dig feautures, hvis det er :) Så kan mine mange fans se dit værk :P
Makuro First Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 5/9/2013, 23:20
:O mange glo på mine tegninger :O kommer sgu an på hvordan fanden de ser ud når de er på nettet xD de fleste er pæne på papir ^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: The Rose (Billede) + Digt. 6/9/2013, 08:39
Så skal du bare have et godt kamera ^^ Når men skal vi lade vær med at spamme dette emne mere, der kunne være folk, som vil bedømme det, som jeg har uploaded i dette emne ^^