Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 07:25
Igen kom med alt den kritik eller what ever i har lyst til at sige til dette digt og billede ^^ og ja det sner på billedet XD
The Wonderland
We are all living in our own wonderland. Some are frighting and filled with darkness. Some are lovely with only the size of a hand. Some are filled with life or aloneness.
All's are different and no one is wrong. so let us all drink the rabbit's tea before the length of time is too long My world is hellish frozen as the wondersnowland of my soul.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 07:49
Billedet er lækkert, alle lingerne peger mod hende. farerne er et godt valg så man virkelig kan se forskelende på billedet, Kontrasten på det hvide og sorte. I bund og grund er det flot^^
Digtet, beskriver faktisk billedet, ligesom hun er alice og er alene. jeg kan ikke rigtig komme på nogen ris, så ren ros her fra :3
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 08:10
Aawww mange tak :D Det er jeg glad for at høre! :P
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 08:22
mor admin elsker at vise sine gode billeder og sine gode digte xD et spørgsmål dog ^^ var det koldt? :D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 08:33
hahaha faktisk ikke :P jeg er viking sssååå :P Jeg kan i hvert fald vise dig nogle billeder, som var langt koldere, men det er ikke for små børn XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 08:49
uhhh :D lyder interessant! xD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:05
hahaha XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:08
im not kidding! :D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:13
Måske kan det være, at jeg uploader dem på deviantart igen, who knows ^^ Da jeg havde dem på min gamle deviantart, som desværre var nødt til at blive slettet pga et facebook angreb.
Makuro First Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:16
ja gør det! :D facebook angreb? o.O lyder mærkeligt!
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:28
Jeg har ingen facebook, hvilket nogen af jer ved. :) På mytisk hvis havde nogle 3g'er sidste år fundet min cherrybomb serie(meget kvindeligt indhold! :D) og mine andre billeder, og hvor de så delte det imellem hinanden og gjorde mig til grin osv. Ikke fordi det rørte mig, det er jeg ligeglad med, men jeg ville ikke have, at de begyndte at dele det til enhver. Så jeg slettede min deviantart, så de ikke have kilderne til mine billeder :)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:38
:O groft! o.O upload dem til din deviantart :D så ond er jeg ikke xD skal også nok lade vær med at spamme mere her xD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 09:42
haha det ved jeg godt, at du ikke er XD Og desuden kan du jo ikke rigtigt bruge dem imod mig, for i sidste ende ved du jo ikke, om de virkeligt er mine billeder XD og desuden kender ud hverken mit hele navn, hvor jeg bor, eller mine venner XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 13:41
hmm, Misha, skal jeg tage gutterne og.. tage en snak med dem? selv om det ikke rørte dig, men kunne være at de.. havde gjort noget? har de gjort Bobo's misha noget, så blir Bobo vred 8( men han skal nok være en god vovse, hvis Misha siger andet >w<
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 13:42
Haha søde lille vovse, nej der er intet, som du skal gøre :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 13:43
yes yes, just say the word, and i bring the boys ^^!
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 13:54
hahaha XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt) 20/9/2013, 14:05
maybe im a lone wolf, but i know a lot of goth bikers, fuck yea xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Alice in Wondersnowland (billede + digt)