Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: awesome musik 30/10/2013, 23:45
GTA San Andreas!! :Dahhh elsker den sang!! :3
så holder vi os til San Andreas xD
Sidst rettet af Makuro 3/11/2013, 02:22, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: awesome musik 30/10/2013, 23:53
jeg har kun spillet det allerførste GTA, så jeg skal ikke kunne sige om sangen er i det spil
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: awesome musik 31/10/2013, 19:30
her er en genial sjov sang til jer ^^ I skal hører den til omkring 2,3 min inde i sangen før i forstår den helt :D Men lyt godt efter, da den er god :D https://www.youtube.com/watch?v=KVN_0qvuhhw
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: awesome musik 31/10/2013, 20:00
hahahaha xD den igen ^^
jammen så skal der også lidt Red Hot Chilli Peppers
Sidst rettet af Makuro 3/11/2013, 02:21, rettet 1 gang
Emne: Sv: awesome musik 3/11/2013, 02:21
well time to go back in time! :D
forsatan jeg har rapet replay knappen xD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: awesome musik 3/11/2013, 02:23
XD den er særiøst første klasse med tømmermænd og pizza og PS3 og computer med gutterne efter J dag ^^ og side og drikke morgan til
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Outgame Titel: : One of the first 10 Race : Sortelver/Menneske Navn. : Agerid Ravens Alder : 23 Evner/Classes. : Requip læse i text Bosted : hideouts har flere rundt omkring Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal Antal indlæg : 161 Reputation : 1 Join date : 12/09/13
Outgame Titel: : One of the first 10 Race : Sortelver/Menneske Navn. : Agerid Ravens Alder : 23 Evner/Classes. : Requip læse i text Bosted : hideouts har flere rundt omkring Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal Antal indlæg : 161 Reputation : 1 Join date : 12/09/13
Emne: Sv: awesome musik 27/4/2014, 20:40
mama jeg kan da godt øve mig på det og så gøre det med dig
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: awesome musik 28/4/2014, 17:11
Jeg syntes personligt at den her er fantastisk! Måske også fordi jeg kan relatere til til dele af teksten ^^ Anyway en mega awesome sang!
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Race : Zomture/vampire I just call it a zompire Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt) Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr Tilhørende klan. : ingen Antal indlæg : 12 Reputation : 0 Join date : 07/06/14
Emne: Sv: awesome musik 13/6/2014, 16:25
Ved ikke hvad der er med den sang og mig… men finder den underholdene og tænkte jeg lige ville dele den…. :3
sometimes i feel like a monster myself, so i listen to this ^^
Phoenix First Class.
Race : Zomture/vampire I just call it a zompire Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt) Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr Tilhørende klan. : ingen Antal indlæg : 12 Reputation : 0 Join date : 07/06/14