Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:05
Jylland! Hurra endelig en der ikke bor på djævleøen eller der omkring^^
hvor henne i jylland? (sådan i sønder jylland eller der omkring^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:08
nice vi er lidt jyder her XD
midt jylland tror jeg vi kalder det :)
hvor mange gange har du flyttet i dit liv?( 7 gange)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:14
Jyder er sejest x3
Ømm, se nu er mine forældre skildt og jeg flytter fram og tilbage hver uge, men ellers her jeg nok flyttet 3 gange i mit liv^^
hvor mange gange har du flyttet skole? (2 gange)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:17
det er de hvertfald x3 og mine forældre er også skilt så det det vsar jeg ledte efter heh :)
0 gange, måske burde jeg havde flyttet skole men det skete aldrig :)
hvornår blev dien forældre skilt? (da jeg var 4 år)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:20
Da jeg startede i 0. Så da jeg var 7 ^^ ca.^^
hvor bor du henne, hos mor eller far? ( bor hos begge da jeg skifter hver uge)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:23
lige nu hos min mor men da jeg var mindre skiftede jeg hverdage ved far og weekender ved mor ^^
er du glad for den ordning? (jeg var tilfreds, men når jeg ser tilbage kan jeg se jeg er skadet af det ^^)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:26
Tja, jeg er tilfreds, men det kan godt være lodt stressende at skulle skrifte frem og tilbage hver uge^^
Hvad bor din mor og far i? (min far bor i paracelhus og min mor i lejlighed ^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:28
mor lejlighed og min far i et hyggeligt lille hus ^^
nogle søskende? (et storebror 2 sted søstre og 1 stedbror)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:30
Jg har en lille søster, men da min far havde kærste på, havde jeg lige 2 sted søskende^^
øm, burde nok sove nu^^ hvor stor er din seng? (en lille enmands seng^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:33
to mands seng dejlig stor.. det erlørdig søvn er overvuderet x3
hvor sent går du i seng senest? (mmh 4 om natten i weekenden.. 12 halv 1 i hverdagene)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:37
Jeg har været i militærpraktik, været til et 12 timers stævne og er totalt smadret... Søvn er ikke undervudrert^^"
Øm, hverdage : 23... Elelr noget og i weekenden hvis jeg ikke bliver opdaget eller er smadret gerne til kl. 3 elleer der omkring ^^
hvad farve har dit værelse? (3 hvide vægge og en tyrkisblå^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 23/11/2013, 23:41
nåår ja praktik så forstår jeg det godt ^^
fire fine vide vægge :)
for du dine 8 timers søvn? (nope ikke i hverdagene hvertfald ^^)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 24/11/2013, 07:45
I hverdgene får jeg omkring de 8 men elleres ikke^^
Hvor høj er du? (176,5 cm)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 07:22
163,3 :D
Hvad er den mest dominerende farve, som du har på af tøj i dag? (hvid og sort er lige meget hos mig i dag ^^ )
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 07:26
sort og grøn^^
Hvordan er dit hår i dag? (Sat op i en heste hale og så er mit hår elektrisk....^^)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 09:52
Løst og langt i den ene side med en sort minitophat, og i den anden side bliver min sidecut med spiderweb vist frem ved hjælp af to skelethænder hårspænder . :)
Den underligste skole/gymnasium time, som du har haft? (Den ene var nok oldtidskundskab, hvor vores oldtidskunstlærer gik amok med at snakke om franske navler, fordi der blev nævnt navle i Odysseen. Den anden, som jeg lige husker på stående fod er, hvor halvdelen af pigerne i vores klasse begyndte at tude, fordi vores lærerinde fortalte en smuk men meget sørgelig historie om hendes døde mand. )
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 10:00
øm... den underligste... Sexualundervisning i 3 kalsse hvor min lære flækkede sammen hver gang hun sagde tissemand^^
Hvad har du nu? (Samfundsfag)^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 10:06
Jeg har religion ^^
Hvem er den spøjeste lærer, som du har på din skole nu og hvordan er vedkommende spøjs? (Min religionslærer siger ca 45 øh'er i minuttet, og hun reagerede fuldstændigt underligt over, at folk spise clementiner. Dog har hun allergi for citrusfrugter osv, men hun havde ikke fortalt os det, og hun stod bare der, som om hun var en computer, som blev ved med at sige "error error error )
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 10:41
aha O.o mærkeligt ^^ min må være min teknologihistorie lærer ^^ han er i 60'erne tror jeg xD og han ligner en total seriøs kedelig lærer ^^ men han er den mest awsome lærer ever! han er i besiddelse af alle mulige gamle artefakter og teknologi eller våben som han tager med til timerne! xD
er der en ordenlig kantine på din skole/arbejde? (JA! forsatan de laver gode ting :D og deres onsdags-snegl er mega gode :3)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 11:07
Der er en bod... og det smager sådan okay^^
Drikker du mælk? (JA^^)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 11:16
Jepsen :)
Hvilken slags mælk? (skummemælk) ^^
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 11:19
Let^^
hvor meget mad spiser du? (Meget^^)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 11:24
Nogle gange mega meget ellers nok sådan et sted mellem almindeligt og lidt mere end normalt. :)
Har du nogensinde smagt hummer? (nej) :)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 11:34
ÅH! bliver helt blød i knæene :DELSKER ovnbagte hummerhaler :DLOVE IT!
spiser du fisk? :3 (ja! jeg kan også godt li' fisk :D)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 25/11/2013, 11:34
ja^^
hvad skal man bruge billede analyse til? Hvis man skal på HTX^^ (Ingen anelse, der for spørger jeg ;))