Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 08:50
:3 ohh you know xD hehehe en Iphone 4 ^^
ynglings fag? :D (Kom/it :D elsker at få lov at arbejde med sjove programmer på computeren xD)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 08:57
Well mit er også Kom/it. Det er tros alt også vores hovedfag ;)
Hvor god er din stol, ved din computer på en skala fra 1-10. (Min er 7. Den er god. Men den er efterhånden godt brugt.)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 09:28
hos min mor, 3 -.- hos min far 7 :3 der har jeg en god stol :D
hvilket sprog ville du godt kunne mestre ud over dansk og engelsk? :D (russisk, japansk og kinesisk :D)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 09:47
Spansk, russisk, irsk og japansk. :)
hvor ofte pjækker i og hvornår gjorde i det sidst? (jeg gjorde det igår og jeg har kun pjækket under det, som kan tælles på to hænder. :) )
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 09:56
i år? xD har jeg kun pjækket for sidste moduler ^^ ca 4 gange xD men jeg venter stadig på dagen hvor jeg overhovedet ikke magter skole xD og så tager jeg en fridag ^^ tror det bliver d. 12 xD skal til kbh og møde en veninde fra Jylland:D
ynglings sport at se i tv'et? xD (sport interessere mig ikke særlig meget :D kun bilsport ^^)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 10:13
Wintersports med skating og alt sådan stunt noget ^^ eller x-games mener jeg, at det bliver kaldt for.
Hvis i skulle mestre en sport, hvad skulle det være? (dykning eller skating/bobslæde)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 10:27
parkuor :Deller kamsport! :3 mest fordi jeg allerede er god til dem ^^
hvorfor kan mange ikke holde ud at spise det samme aftensmad mange dage i træk når man kan æde det samme morgen mad stort set hele året uden problemer? xD (jeg har ingen anelse! har undret mig meget over det xD)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 10:42
Det ved jeg ikke. Men jeg kan heler ikke holde ud at spise det samme morgenmad hele året rundt. Så det må kun være dig...
Hvornår var din den mest spænende dag i skolen? (Well er ikke helt sikker, men tror det var i 9 klasse da vi havde tema uge. Og jeg kunne vælge teknologi)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 11:00
i mandags xD bruge hele dagen i Ikea uden at få fravær xD awsome dag ^^
op en skala fra 1 - 10 hvor god er du så til at lave papirfly? xD (sådan ca 9 ^^ en profission jeg har øvet længe xD)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 11:11
6-7 :)
Hvad er det mest spøjeste, som jeres lærer har haft gjort? ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 11:26
//puha Mama admin! du glemte at svare på dit eget spørgsmål! :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 13:22
Og Makuro glemte at stille et nyt.
Når men hvorfor generer Makuro Medusa, selvom han laver selv fejl? (Måske fordi han er en klaphat XD XD )
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 13:24
HEY du gamle nisse! jeg skrev det som en kommentar offgame "//" som i at det ikke var et svar på legen :P og jeg ville ikke svare før Medusa havde fixet sin fejl :P jeg genere hende fordi hun kan tage det :3
Hvorfor genere Vladimir mig? :O (fordi han ikke kan lide mig!! :O :( xD)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 13:28
Fordi han ved, at du skylder ham hele din position som dæmonleder :D
Hvorfor er mænd mænd? :D (Fordi de er mænd) :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 13:53
Shhh! :P En mand er en mand fordi han er en mand! Ret simpelt spørgsmål ^^ xD
Ynglings bil? (67 Chevy Impala eller en Ford Mustang :3)
Sidst rettet af Makuro 22/11/2013, 14:25, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:02
Er han mad? O.o
Jeg er enig med Makuro :)
Hvis du kunne være en af the new worlds racer, hvilke en ville du være? (varulv eller skindwalker):)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:25
Ville helt klart vælge Varulv^^
Hvad er det mest spændende du har lavet i denne uge? (Jeg har selv været ude at skyde med M16/M 96^^)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:27
bruge en hel skole dag i Ikea (Mandag) xD hehehe ^^ velkommen hjem Phoenix :D håber du har hygget dig ^^
tys Vladimir! -.- taste fejl.
hmm hvad syntes du om pebernødder? :3 (Jeg kan godt li' pebernød! jeg kan æde tons af dem :D)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:31
Har jeg Makuro^^
LOVE THEM! men kun til jul^^
Er din håndskrift pæn? (sådan okay^^ man kan læse hvad jeg skriver)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:42
No way in hell! XD den er pisse grim ^^
Hvis du skulle blive eller være sulten lige nu, hvad ville du så spise? (:3 pepernødder :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:45
pepernødder!! ug jeg spiser peoernødder XD
hvad for noget ser du lige nu?? (jeg ser dr. phil Oo)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:46
ser ikke noget lige nu ^^
Hvordan har du fået dit største blå mærke? og hvor henne? (Jeg har et blåtmærke på størreles med min hånd på min over arm... ^^)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:48
ved en øjenbrynspiercing og et blåt mærke der dækkede hele venstre øjenbryn ^^
har du vlret opereret? ^^ (jeeps da jeg blev født ^^)
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:51
nej aldrig ^^
varm kakao, med eller uden flødeskum? :3 (uden ^^)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/11/2013, 14:52
med! det er bare ikke det samme uden^^
Hvad er din værste frygt? (At miste nogen jeg holder af)