Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/5/2014, 20:06
Da jeg var 3 år, der spillede jeg counter strike, dungeon keeper og diablo. :p med guide fra min far selvfølgelig, men jeg kunne det rimeligt godt dengang.
Hvad spiller du allermest for tiden? (Dragoncall 2(passer det for en ven, da han er topspiller på en server og er på ferie) og så nok enten killing floor, payday 1 eller trackmania canyon)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/5/2014, 21:18
Hm… Killing Floor! Og for ikke længe siden også Team Fortress 2 XD
Hvad er dit yndlingsspil? (Jezz, det kan jeg ikke engang selv svare på >.< Er generelt ret vild med GTA (any of 'em) og Skyrim :3)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 8/5/2014, 08:14
Kan ikke personligt vælge hvad for nogle, da der er alt for mange ^^ Singleplayer skydespil: S.T.A.L.K.E.R serien og Unreal tournament serien. Multiplayer skydespil: Call of duty world at war. (eller resten af call of duty serien, som er WW2 baseret) eller worms mod af Halflife 1. Coop-skydespil: Killing floor eller payday. Bilspil: Revolt, trackmania serien eller hard truck serien(postapokalyptisk spil) Singleplayer RPG: Neverwinter night serien eller Dragonage. Multiplayer RPG: Titan Quest serien. Singleplayer Strategi spil: Hele warhammer 1 serien med alle tillægspakker Multiplayer strategi spil: Company of heroes. Tænke tanke spil: Crazy Machines, Limbo og Swapper.
Hvor meget tid bruger du på at spille? (højst 2 timer om ugen, har ikke tid til mere)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 16/5/2014, 20:10
Det ved jeg da ikke, holder jeg ikke øje med :b
Hvad kan du bedst lide at lave på din computer?(jeg kan lide at være på new world XD)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 17/5/2014, 11:16
Game killing floor og andre spil, chatte og call folk, deviantart, hording billeder og nye tøjting, som inspiration til mine tøjdesigns og så the new world. :)
er du forelsket i eller elsker nogen, som du ikke er kærester med? (Ja. :) )
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 21/5/2014, 15:34
// Dusa dog!*Blink, blink* XD//
Naaaarj… ikke hvad jeg ved af ô.o
Hvad er din største svaghed? (Uff, der er mange! Hm… Mangel på selvtillid er ofte en stor bummer hos mig. Den har bragt mig i problemer med kørekort, karakterer og meget andet :P)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 21/5/2014, 16:37
O.o Den er svær.... Min store tiltro til det gode i andre mennesker? Måske det at jeg tilgiver folk næsten med det samme? Eller måske det at jeg ikke kan finde ud af mine egne følelser? Der er sku mange :P Men plejer for det meste at kunne kontrollere dem okey :3 Plejer....
Hvordan plejer du at få dine nyheder ? (Læser forskellige aviser :3 )
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 21/5/2014, 17:01
tv og andre medier ^^
hvad pokker skal vi med solskind i DK? (VI SKAL VÆRE DEJLIG BRUNE :D )
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 21/5/2014, 19:07
Vi har udviklet lys hud for bedre at kunne optage det sparsomme sollys og danne D-vitamin, derfor er det vigtigt med noget sol.
Er det nødvendigt at spise kød? (JA!!!)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 21/5/2014, 19:54
Nej. Jeg er selv en kødspiser, som elsker kød ^^ Men jeg prøver at holde det nede, da ja kød er ikke sundt i lange baner, men tror dog heller ikke på at gå fuldstændigt over til kun planter og det, sådan en mere balance ville være godt. ^^
har du været op til en eksame i år? (Ja her i dag på min første læseferies dag XD Hurra! for bioteknologi :P )
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 21/5/2014, 23:16
Nej men skal op på fredag. Skriftelig Matematik A... Fuck hvor jeg ikke gider.
Har du/ er du igang med/ planlægger du at tage en studendereksamen og i så fald hvilken en (Har selv en hue i HTX)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 07:26
Hvorfor har du en hue i HTX, men er igang med en studenter uddannelse? o.o :)
Jeg er selv igang med STX på mit tredje år med bioteknologi A, matematik A og fysik b ^^
Hvad kunne du godt spise lige her og nu? XD (Jeg kunne faktisk godt æde en lagkage, I dunno why XD)
Duran First Class.
Race : Specielracen Navn. : Duran Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne Evner/Classes. : first class guardian Bosted : Zone 1 Tilhørende klan. : Militær Militsen Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 679 Reputation : 1 Join date : 13/10/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 09:18
jeg kun godt spise en god bøf som har været en tur på gril men det skal stadig være lidt rød
hvad skal du igang med efter sommerferie (hvid du har sommerferie)?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 10:02
Direkte videre til Uni, med en uddannelse som software ingeniør + glæde sig til vinter. xD
HVor stresset er du for tiden? (Selv ret stresset nogle gange grundet de der forbandede eksamener) xD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 10:10
Tror jeg også jeg er ^^ Men ikke så meget på grund af eksamenerne ;) Men en masse andre ting ^^
Hvor social er du? Kan du bare gå over til folk og begynde at snakke med dem uden at kende dem uden problemer? (Yup, jeg ser mig selv som meget social. Er ikke bange for at snakke med fremmede :3 )
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 10:22
Nochi min ven, du har ingen venner ;)
jeg føler ikke just at jeg bare kan gå over til folk og begynde at tale men jeg er okay social ^^
hvad skal dagen gå med? (Slappe af! nyde vejret :3)
Duran First Class.
Race : Specielracen Navn. : Duran Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne Evner/Classes. : first class guardian Bosted : Zone 1 Tilhørende klan. : Militær Militsen Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 679 Reputation : 1 Join date : 13/10/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 10:29
skole, er i skole lige nu men ellers ikke det vild.
vil du arbejde i din sommerferie hvis du fik tilbud noget?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 11:34
Nej, det har jeg sgu ikke overskud til lige for tiden ^^
Skal du til udlandet i ferien? (Nope)
Duran First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 11:42
Nej det skal jeg ikke, forhåbentligt skal jeg arbejde og ikke rigtig holde noget ferie.
hvis du selv kun bestemmer, hvor skulle du så hen?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 11:47
Italien!! :D
Har du skype? (Yes yes i have :D )
Duran First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 11:51
det var en af de svær spørgsmål du stille xD men ja det har jeg
vil du kun klar dig en uge uden pc, mobil og tv?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 12:04
tror jeg nok ^^ kan klare meget :)
Hvad er du afhængig af? (Venner, mobil, teknologi, svømning, vand, mad, og meget mere ^^)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 12:09
Venner og ligne ^^ Og min Mobil, eller de personer der er på den ;)
Hvor mange penge har du brugt på spil? (Alt for mange......)
Duran First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 12:11
det ved jeg ikke, ikke lige noget jeg holde regnskab på
hvad er det dyres du har købet?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 22/5/2014, 12:14
Drago du skal huske at svare på det slev ;)
En bil.... De er ikke billige...
Hvad for noget musik høre du normalt? (Alt. men lige for tiden er det meget Rap og Rock ^^ Men høre alt :3 )