Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/4/2014, 18:55
O.o jeg var lige ved at sige, at jeg var klog, men åbenbart er jeg retarderet dum efter Paynes udtalelse, fordi jeg er jo sammen med det pigebarn lige nu O.o Og jeg har oven i købet inviteret hende frivilligt med! :D
Anser du dig selv for at være sød, sur eller trist?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/4/2014, 19:43
kold og ligeglad uden på men venlig inden i :D
ville du turde kæmpe mod Medusa?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/4/2014, 21:33
Medusa hvem ? * smiler provokerende * Jeg ville kæmpe mod hvilken som helst og hvem som helst - hvis årsagen var ret ! At jeg så ville blive kvast som en småkage er en anden snak- med mindre jeg fik et godt skud ind med min bue og pil ...og så nighty night medusa whom ever you are ..
Hvad laver du når du virkelig skal havde en hyggestund ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 02:31
Der er nogle få muligheder at vælge imellem, og disse er henholdsvis enten at lave en spøgelses by, ud af en før livlig by, have sex med en der er noget særligt, beskytte mit kære skytsvæsen, eller være sammen med før omtalte slytsvæsen.
Hvis manden med leen kom efter dig, hvordan ville du så reagere?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 02:43
Lucy: tage kampen op jeg er sgu for ung til at dø ha! Mina: mån ikke han vil være med på en lille leg? et lille væddemål? Eri: gemme mig langvæk og aldrig komme ud igen
hvad betyder mest for dig?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 10:06
Det ville jeg da aldrig fortælle en fremmede.
Vil du prøve at score dusøren på mit hoved?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 11:12
Nej ...selvfølgelig ikke ! Du skal bare have et lille puf i en bedre retning....spøgelsesby? Altså Dust!! Tør jeg overhovedet slippe dig ud på egen hånd ?
Er du for stolt til at tigge ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 11:37
ja? og desuden behøver jeg ikke at tigge, jeg stjæler bare det, som jeg end mangler *fniser for sig selv*
Hvad er den mest ulovlige ting, som du har gjort? hvis man anser efter datidens regler?(Altså før krigen)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 12:20
on duty: pillet en fyrs negle ud meget langsomt mens vi forhørte ham
off duty: banket en mands kranium ind med et aske bærer fordi han irriterede mi
why so serious?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 13:30
Fordi livet ikke er en leg .
Sig mig lige hvad der er at være vanvittig glad over ?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 14:08
der er intet at være glad over hvis man er mig... død over alt ...
hvad skal verdens undergang være??
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:23
En profeti uden indhold?
How can you mend a broken heart?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:24
you break their neck
what do you do with the drunken sailor?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:28
Early in the morning? Break his neck XD
Skulle du til et middagsselvskab hvem skulle så sidde ved din side , for aftenen ville blive interessant og middagen til at holde ud ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:31
Jeg tror, at en Payne og en millicent på hver min side kunne være rets så sjov, de begge har en vis magnetisk effekt til at skabe drama og andre underholdende ting, jeg ville nok ende med at sidde og spise popcorn XD
Kan du grine og underholde dig med noget, som er på andres bekostning?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:36
Ja , det kan jeg godt.... Sålænge de ved det ikke er ondt ment XD
Går du med ægte pels?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:40
Ja da, jeg har en herlig hvid frakke af isbjørneskind, det real deal! før isbjørnene vel og mærket uddødede, men det er kun, når jeg skal i Icesitom. Men pels er da godt, men jeg bær det ikke for at være fin på den, det ville være en alt for stor en løgn *griner* Så det er sjældent. Men det er yderst praktisk i denne verden hvor kulde faktisk stadigvæk kan være den store dræber.
Gør du med ægte pels?(Ja I know, I'm copycatting) XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:45
Nej....jeg er et glad for dyr, har selv en lille Bjørn sammen med Auriel...og jeg ser ikke hvorfor vi skal slå skønne dyr ihjel istedet for at bevare dem?
Kan du afslå en lækker kvinde eller mand ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 15:47
ja? fuldkommen, udseendet tæller ikke for mig, der skal være et eller andet interessant over dem, ellers kunne jo jeg lige så godt knalde med en mandelige lolitadukke?
Hvor mange gange har du været forelsket?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 17:46
En gang i det eneste væsen, der den dag idag stadig kan vække følelser i mit ellers kolde hjerte.
Hvis du var en blanding af 2 dyr, hvad ville du så være?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 21:51
uh jeg vil være en gepard, for hurtigheden, og så en ørn så jeg kan flyve. xD
Hvor er du vokset op hennede?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 21:53
the wolf clan's territorium
hvad for lyset til at skinne i dit liv?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/4/2014, 22:01
My world is complet darkness, but still my dear Vanillia is my candle in the dark.
Hvem ville du savne mest hvis denne forsvandt?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 00:02
Ingen! Jeg er alene og ingen kan såre mig med savn ! Jo hvis min mor forsvandt .
Er du altid ærlig for dig selv ?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/4/2014, 09:58
Det er svært at være ærlig med sig selv, når ens følelser er som vilde ulve med kræfter som orkaner, der kun vil gøre det, som de end har lyst til. Men jeg prøver med alt min magt især, da jeg for længst har fundet ud af, at jeg ikke kan bekæmpe mine følelser, jeg er nødt til at lade dem på frie tøjler på en kontrolleret måde.