Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Opdateret regler + andre ting. (uge 51)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 09:39

Hejsa kære rollinger og folk i sig selv ^^

Første ting:
her er nogle opdatering om selve emnereglerne, for der er blevet tilføjet to ting, som jeg synes, at der skal med :)
- Uvigtige NPC'er, som en kromand i lige snakker med, som ikke har betydning for selve plottet, må alle brugerne i et emnet godt styre. Hvis det er en vigtig NPC'er, som en brugers mor eller far eller andre folk, som end er vigtige for plottet, så er det kun brugeren selv, som har skabt eller ført NPC'eren ind i emnet, som må styre den vigtige NPC'er, ellers skal man have tilladelse fra denne bruger.

- Gamemaster. Nogle vælger, at der skal være en gamemaster af et emne. Mange bruger ikke udtrykket gamemaster, men hvis en bruger har meldt ud, at de har lavet et specielt plot, så er det oftest dem, som er gamemasteren, fordi de skal styre plottet.
Hvis der er en gamemaster i spil, så må man ikke som deltager smide alt muligt ind i emnet andet end det, som ikke er lige super relevant, da i deltager kan måske ødelægge gamemasterens plot. Det vil sige, at i må f.eks. ikke inddrage lige pludselig et stort monster ind i emnet osv. Men i må dog godt gøre alt det, som i kan med jeres karakterer, men i må bare ikke bringe nye elementer ude fra i spil.


Anden ting:
Desuden så ville jeg gerne opfordre folk til, at hvis i har lyst, så kan i altså godt joine verdens klaner, fordi i skal forstå, at de fleste i denne verden er medlem af en klan, da det sikre ens sikkerhed og plus giver arbejde
I behøver selvfølgelig ikke at gøre det, men i hvert fald mig som admin, så gerne, at der var nogle som joinede the amigos i hvert fald :D
https://newworld.danskforum.net/f22-klaner-guilds-lokale-regeringer-kulter

Tredje ting:
Det er dejlig at se, at der er kommet i sig selv stor aktivitet til siden og de nye brugere ^^ Jeg vil i hvert fald anbefale jer, at i måske inddrog i nogle af jeres emner elementet af world eventet, som den store krig mellem Mafiaen og the Amigos, igen det er frivilligt, men world events er jo skabt til, at i kan bruge dem og skabe en dynamisk "levende" verden.
I relation til world events, så ville jeg snart også lave et afsnit under alle andre informationer om verden, som ikke er oblikatoriske, hvor jeg laver den såkaldte new world story line, hvor der kommer til at stå selve world eventsene og hvordan de har haft indflydelse på verden osv :)

Fjedre ting
Jeg opfordre jer igen, at hvis i jeres emner oplever brugere, som er OP, så send en PM til mig om det, da man må ikke være overpoweret eller spille powerplay/godmode. Det er forbudt!

femte ting.
Vi har stadigvæk en masse roller, som mangler at blive fyldt ud som.
Lederen af the amigos og militær militsen
Borgmester af armarillo, the new miami osv osv.
Og der er selvfølgelig alle racelederne
Desuden vil jeg også lige sige angående med lederne, at der er måske flere leder, som mister snart deres rolle pga deres inaktivitet.

sjette ting:
Hvis i har gode ideer til siden så bare send mig en PM! :Dideer er altid velkommen
Desuden hvis i mangler ideer til plots eller baggrundshistorie til karakteren, råd til bedre emning osv, så igen send mig en pm ^^ Jeg kan i hvert fald sige, at der er mange brugere, som har haft gavn af det.

syvende ting:
Hvis I brugere i jeres emner laver store ting, som f.eks massemord eller smadre en by (Det skal stadigvæk være realistisk og ikke OP, Godmode og powerplay) Men så må i meget gerne sende en PM til mig, da så kan det være, at der kommer en ingame nyhed om det, eller at der sker et eller andet i verden pga det. :)

ottende ting.
Jeg sidder lidt og tænker her, da originalt ville jeg kun holde the new world til nordamerika, men nu hvor vi har udvidet til syd amerika, så tænkte jeg lidt på, om i folk havde noget imod at verden blev endnu mere udvidet? Jeg vil personligt ikke have, at det var hele verden, men måske nogle andre steder, som kan komme via world events ^^ Lige nu har jeg personligt kun to nye områder i hovedet

niende ting:
Vores to andre admins Auriel og Micha skulle i sig selv meget gerne komme på igen og være aktive om ca nok halvanden måneds tid, men vi må se på det ^^

tiende ting:
Vi mangler stadigvæk en ekstra journalist :)Husk i får first class rang og desuden skal i kun minium skrive en artikel hver anden uge, gerne flere, men det er sådan set kun kravet, og hvis i mangler ideer, så kan i altid spørge mig, så jeg kan love jer for, at det ikke er særlig svært ^^

11 ting.
Husk hvis i nu kan se, at i enten som leder er inaktive for nogle uger, så bare skriv det til mig, da der skal være plads til IRL livet. Desuden så i brugere, som kommer til at være væk i ca 2 måneders tid kan også skrive til mig, da så risikerer i ikke at blive slettet her fra siden ^^

12 ting.
Undskyld for min inaktivitet, men har haft tralvt med SRP og sådan noget der og julen blive det nok heller ikke bedre af.
Men der vil nok snart komme en masse nye informationer om det nye område, som der endnu mangler ^^ Og brugere er altid velkommen til at melde sig til at hjælpe, hvis i nu har lyst til at bidrage til siden ^^

Det tror jeg lige var det :)

Yours
Mama admin
Medusa
And the rest of the lovely Crew


Sidst rettet af Medusa 28/12/2013, 13:39, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 13:45

Kom gerne med jeres tanker om de forskellige ting ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 19:52

jeg vil ihvert fald lige sige at mama admin har rimelig gode råd til forbedring af ens indlæg! :3 jeg kan anbefale at man spørg hende xD (ja eller mig :3 har lært af den bedste xD)

syntes at en "story line" er en fed idé! :O :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 20:06

Aawww nu er du for sød ^^

super :D
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 20:15

hva? det er da sandt! o.O mine indlæg er blevet MEGET bedre siden jeg startede for snart et år siden xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 20:47

Ej jeg syntes da at tre halve linjer var da perfekt XD !!!
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 20:51

hahaha xD yep! jeg var den bedste på siden den gang! :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime17/12/2013, 20:52

ingen tvivl om det! :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime19/12/2013, 01:09

hey, ville bare meddele at grundet min inaktivitet er real problemer, jeg ikke vil dele med alle, da visse af dem er ret alvorlige, dog vil jeg gerne forklare Misha nærmere om det, hvis nødvendigt, men det også fordi jeg arbejder 55 - 60 nogen gange 65 timer om ugen, som gør jeg tit sidder og er ved at døse hen af søvn mangel eller vinter depression, forude pres fra visse ting, som jeg forklarede til start, ikke er noget jeg vil snakke med enhver om, kun Misha, da hun blandt andet er Admin og måske ville søge en grund, men ja o.o håber det er oki nok eller noget :P
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime19/12/2013, 10:38

Jeg syntes også det virker som en god ide, med den "storyline" Det ville give et godt overblik over hvad der er sket i verden. Og det ville også være noget man ville kunne bruge i sine emner. Da man kan bruge efter effekterne af det.

Jeg syntes i starten, da jeg startede. At verden var ret lille. Men da jeg så begyndte at spille. Virkede den faktiske virkelig stor alligevel. Men der var nogle begrænsninger angående områder. Hvilket både er godt og skidt. Men jeg syntes det var virkelig godt at vi har fået Sydamerika med. Da jeg personligt syntes at der manglede en jungle. Og den har vi så fået :3 Og jeg tror personligt at jeg vil bruge den meget i fremtiden. Så generelt syntes jeg at nye områder har god påvirkning på verden. Også selvom de måske ikke bliver brugt lige til at starte med.
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime19/12/2013, 11:07

Nochi: Det var også det, som jeg personligt tænkte på, fordi man kan jo også lave fortidsemner, hvor man starter på et andet tidspunkt end oprindeligt :) og der kan man jo lave, at f.eks to personer havde mødt hinanden under zombiekrisen og så de mødes senere igen. Storylinet vil så bare give et godt overblik, hvilket muligheder man har ^^ Desuden kan man jo så også medbringe i sin karakters storyline, at man deltog under den krise eller what ever i den dur :D

Micho. Det gør ikke noget, bare roligt ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Empty
IndlægEmne: Sv: Opdateret regler + andre ting. (uge 51)   Opdateret regler + andre ting. (uge 51) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Opdateret regler + andre ting. (uge 51)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Generelle regler
» De ting, som er færdige :)
» Nogle admins er offline :) Pas nu godt på de andre! [Admin nyhed]
» Alle andre end dig. (Talie)
» PM på engelsk om underlige ting...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: