Woooooow almost Christmas igen ..., og så bliver en man jo en smule sentimental, når man er skåret som jeg.
Jeg vil derfor gerne lige sende en hilsen til alle mine legekammerater der sidder i New words sandsakke og bygger fantastiske slotte- eller river dem ned XD
Nye venner som Dust har jeg holdt pauser , år lange nærmest , i emnerne med....det te skyldes udelukkende at jeg ikke har et døgn med mer end 24 timer. Samt at energi i perioder opsluges af andre ting. Men Dust ( og andre ) skal vide at jeg SÅ gerne bare emnede derud af......da jeg elsker det og du er en herlig dude at emne med :)
Jer , som jeg ikke har emnet med eller snakket meget med før skal ha' en hilsen med på vejen. I puster liv i siden og giver den de smukkeste farver. Det gør mig glad at se. :)
Og så er der den slamberter som Medusa jo er.... Hvem skulle tro at Medusa's bedre 'halvdel' var den der ALLERFØRSTE tog min helt nye rpg hånd og førte den ud i den store farlige verden, hvor hun på den mest fantastiske viste mig hvordan man styrede dét cirkus. Min Salander tøs......you Rock girl.
Sååååå der lige Auriel, Du får jo julehilsner nærmest dagligt så skal det nu være nødvendigt her også ?? Jaaaaaaaa da XD offentlig ydmygelse er altid et hit :)
Du tog min hånd i en anden verden, og holder stædigt fast i den. Hvis du slap, havde du mig alligevel. Sådan er det jo bare.
* sætter skæg og jule hat på Auriel og sætter mig på hans skød*
Kære Julemand, Det jeg ønsker mig i år er at DU skal være glad og at DU skal vide hvor glad jeg er for dig. Så er det sagt meget pænt uden al mit lyserøde glitrende krymmel . XD
General Zolner .... ( Ja, øhm...jeg er måske så den eneste der skriver til en mand der ikke er her længere, men det føles forkert at lade vær . Desuden må jeg gerne - for det min tråd og jeg har allerede ry for at gøre underlige ting såååå XD )
* lægger de bedste gaver under Generalens juletræ*
I've got you under my skin. Love ~ Dumbo
Jeg håber alle får den bedste jul i år!
Kærlig hilsen fra - Millicent
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 22/12/2013, 13:44
Glædelig jul din tossede tøs! xD håber du får en hyggelig jul med et godt selskab :D
Marry freeking x-mas!!! xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 23/12/2013, 07:31
Aawwwwwww ! hvor er auriel dog nuttet, the golden chicken has become a Santa Claus, yeah!!!! :D
Ej jeg tror mange af os er glade for at have dig i de små stunder, som vi end har dig i, som f.eks nu hvor du skriver de mest interessante(mærkeligste) indlæg XD XD
og jeg er skam rørt over den ære, som du giver mig :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 23/12/2013, 21:32
The pleasure's all mine <3
Jeg håber alle er trukket i det bedste julehumør :)
Jeg prøver at udtænke noget ' turnus ' til næste år XD Sandheden er jeg savner mine emne partnere her , og alle dem jeg ikke har emnet med , men bare så gerne vil - for at tilfredsstille min lille nysgerrighed og store legelyst :)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 23/12/2013, 23:57
det er efter hånden også en dejlig stor sandkasse vi har fået samlet os!! :D
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 25/12/2013, 15:58
Glædelig Jul allesammen :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:32
Tak Evan,
Og nu skal vi både samle kræfter oven på den omgang OG forbedre vores nytårs knald! Du gode da XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:33
Nytårs knald? O.o O.o O.o er jeg den eneste, som misforstod den ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:37
* smiler og glipper med øjnene * Ja! Det er du XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:42
Jamen jamen... Når du skriver at forbedre vores nytårsknald!! XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:45
God jul til jer også :3
Og Medusa, ikke være så pervers om morgen, vi er nogen der lige er stået op, meeeen.... Jeg misforstod den også xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:46
Ja øhm..nu var det meningen der skulle stå forberede og ikke forbedre * it og jeg forsætter som vi plejer i 2014, ser det ud til XD * men hvis jeg forbereder nytårs knald så forbedre jeg det nok også ??
Anyway....hvem vil ikke byde 2014 velkommen med en masse kærlighed XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:47
Kærlighed og sex kan altså være to vidt forskellige ting sååååå! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:53
Oh .....jeg er vel ikke begyndt at smitte af på dig skattebasse ? XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 10:55
Smitte? o.o Med hvad? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 11:00
At adskille kærlighed fra sex ? * driller * jeg har haft STOR indflydelse på det :P
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 11:14
O.o er der sket et eller andet, som jeg ikke ved Millicent, siden du angiveligt skulle have haft sådan en indflydelse på mig? XD XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 11:17
Ja, det er alt det næsediveri medusa XD det er smitsomt :)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 11:33
Jamen det kan jo kun lade sig gøre, hvis du har været i nærheden af mig, har du stalket mig, mens jeg sov O.o XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 11:39
Øh ja? What on earth should i do otherwise , in the middel of the night- you tell me ? XD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 13:58
*Braser ind gennem væggen*
Er det her der er offgame snak?! Glædelig jul!
Makuro First Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 13:58
my oh my? this went south really fast? xD
Evan Third Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 14:01
South? *kigger på et kompas*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 14:06
Så så Makuro kan du SÅ trække dine tanker op nord XD
Stakkels Evan...du har i gen ide om hvilken verden du er trukket ind i vel? Jeg kender dig ' som en 12 årig vampyr' * host* så jeg føler du skal beskyttes en smule herinde XD
Evan Third Class.
Emne: Sv: Rigtig God jul - fra Millicent 27/12/2013, 14:12