Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:03
Jamen det er jo sjovt at blidt ælte kager XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:12
sådan din tosse xD men kun fordi du er mor admin! ;)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:33
Okay Makuro, så lad mig putte det sådan, vil du ikke røre et par kager? Kan man ikke kalde det for blid æltning? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:38
Makuro, ik grin, du får stadig nogle seriøse tæsk.. XD
MISHA! skæld ham ud, kan ikke æde kage 8(
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:40
Medusa skal vi ikke vise makuro hvordan man ældter dej sammen på en fræk måde med lidt lebbe stemning uden han må gøre noget siger jeg frækt og binder Makuro til en stol og kommer ud med æg mel og alt muligt andet kun iført forklæde og lille fræk g-streng.
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:41
Beta vovse Kuuma, Road Captajn for The Wolf Bikers, og leder af Kuuma's marksman i The Wolf Clan, skal fanme se med, fuck yea, jeg har titler ( the first line ), så har lov til og se med! XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:42
hahaha :D Kuuma du burde skælde mig ud, da jeg har lært ham kagefilosofien og han har kopieret mit emne om det fra the underworld :D
Og jo det kunne være sjovt selena!! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:45
så det skal jeg? xD *smide Misha over knæet imens jeg sidder ned og smække hende i hende's nuttede røv* hvem er en slem pige, Misha? xD skælde ud ja ja da da xD *fortsætte med og smække Misha i bagdelen til hun er helt rød og sætter hende så bare på mit skød* yes sir xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:48
:D Selena det må i gerne! xD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:50
^^ hvor gør vi det på sex tråden så for det bliver virkelig noget gris smiler sødt
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 18:51
SHHHH, jeg har sær tilladelse, er siden's glade Bobo, har sær tilladelse XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:09
Heeey Heey , det her er en pæn tråd xD Sex , gummi og tilbehør skrives andetsteds :P
Og Auriel? Hvad laver du nu der ... Igen ?! * spidser læberne og folder armene *
Er det sådan du styrer mit ugeskema? Så tror da pokker jeg ikke må selv xD
Selena First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:10
løber frem før Aurial kan nå det og kysser millicent på læberne og smiler sødt undskyld kigger med uskyldeige øjne
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:11
aaaaarrrrrrrrrr pæn og pæn, Millicent, overvej den lige en gang til, søde skat XD og hvem har snakket om sex? jeg skældte bare Misha ud på min egen måde XD?!!!!
AAHAHAHAH Auriel, busted, brother ahahaha XD
åbenbart, AAAHHAHAHAHAHAHAH tudeperser :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:14
* spærre øjnene op * Kysser du nu også kvinder , Selena ? * ser forvirret ud * Dont ! * trækker blidt i en af Selenas hår lokker*
Kuuma dine skæld ud er ... Øh ... I høj kurs hos mange vil jeg tro xD
^^
Selena First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:17
skriger "AWWW forsatan her kan jeg ikke følge det der engle fis" slår Millicent over hånden så hun giver slip og ømer mig og skriger
"medusa millcent er kedelig kom lad os bage lidt omme bagved ^^ smiler sødt
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:17
*vågner op fra tågen* Selena jeg vil med! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:18
Endelig fangede du den! Jepp... Jeg er total kedelig og rimelig intet sigende :) Binko!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:19
Bobo skal osse med, han har sær tilladelse XD
og Millicent, gælder det osse hos dig? XD!?!?
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:19
*sender et baglæns cirkel spark i fjæset på Kuuma* NÆ du skal ikke! de er mine! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:20
Undskyld... Jeg er lidt fraværende. Hvad gælder hos mig søde Kuuma?
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:21
*griber Makuro's fod og sparker ham hårdt i skridtet forude at jeg faktisk rammer ham og slipper ham så* men Misha, er min Misha, og Selena, er min Selena, XD!
Millicent, hvad mener du med høj kurs? er det godt eller skidt hos dig? xD?
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:22
*priser sig lykkelig over sin skridtbeskytter* Næ Selena er min!! og Medusas også o.O men jeg må vist ikke være med :O
hmm måske er det fordi jeg stinker :O brb jeg tager lige et bad! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:23
Du en god fyr Kuuma, jeg er det dårlige selvskab her... Tvivl du ikke på det ! O. O
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:24
Selena.... tsk tsk tsk Millicent kan aldrig være kedelig!!! :D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d