Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:26
Det afhænger vist meget af hvem man spørger ! Tror jeg hopper af for nu, er for ... Udmattet til at hygge lige nu. Ses * vinker *
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:28
Mak, vi tager den real life, dig, mig, ringen, 3 runder xD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:34
slår medusa frækt over måssen ^^ "jo melicent er kedelig når hun ikke vil lege med os" stønner hende blidt i øret "gør du ikke klar til vi bager en kage på sex tråden" ^^ mener den linje for 18årig ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:36
hmm.. AHAHAHAHAHAH mind blow :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:38
*træder ind i rummet, ren pæn og med fugtigt hvidt hår* må jeg være med nu? :D Please! *nuttede katte øjne*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:40
Mak, du skylder mig 3 runder i ringen, real life, med eller uden handsker? XD?!
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:41
xD uden!! men jeg kan ikke love at jeg kun bruger hænder! :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:44
fint med mig, hmm, ikke skridt eller ansigt, ingen brækkedet knogler og intet død, fair regler? xD?
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:46
hmm well im still gonna beat you up :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:49
har ikke været i en rigtig næve kamp i mange år, men fuck det, jeg kan forsøge XD! men 3 runder, hmm? owO?
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:50
det er også længe siden jeg sidst har været i "kamp" ^^ 3 runder lyder fint xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 19:51
tja, inden jeg kom.. et special sted hen, og kom ud, var jeg en ret vant slags bror xD nu er jeg pensioneret, men hvad pokker, siger ikke nej til en venskablig kamp XD og yes yes :3
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:00
Skal i til at slås nu ? O.O
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:02
ja, Auriel? ^^
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:09
Argggg som admin må jeg sige ro på der !
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:10
bare rolig, vi slår ikke i skridt eller hovedet, vi brækker ikke knogler, så bare rolig ^^ og det kun 3 runder :3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:47
Kom så Kuuma! Jeg spiller mine penge på dig^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:50
hahha lad nu vær med at spille for mange xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:50
Hvis der skal være kamp, så er det URL ikke IRL ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:51
bare roligt Medusa ;) det bliver IRL xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 20:57
Uhh... Så vil jeg se med! Hvor bliver det afholdt^^
Auriel Bruger Admin
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 21:37
Så længe i ikke går efter skridtet ! Jeg vil være dommer !
Gæst Gæst
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 21:50
Mak, det kun en venskab's kamp, er dog usikker på hvor god jeg er XD
Misha, vi skal nok være forsigtige og stoppe hvis det blir for voldsomt ^^
Phoe, det bliver hos Dust regner vi med, i dunno xD
fint med mig Auriel XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 21:53
.... Jeg ved ikke hvor han bor, og hvis det er på sjælland, springer jeg over ^^
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d 18/9/2013, 21:53
jeg vil styre fald øls anlæget ^^ XD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d