Emne: Sv: Nyt snask (admin nyhed V.1.6) 24/1/2014, 12:59
Medusa , er system hvor der kun er to knapper at vælge imellem? Jeg kan umuligt være den eneste blondine i byen ? XD
Evan : tak - det var da dejligt at høre :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt snask (admin nyhed V.1.6) 25/1/2014, 00:30
Ja, jeg skrev lige et fint indlæg i svarboksen, men det ville den sgu ikke acceptere. Pas på med det.
Jeg fik også et lille anfald da jeg så musen. Troede at det var lidt for kliché, men det skal man sikkert bare vende sig til.
Men jeg er da glad for at admin tinker med koden, og gør os alle sammen gladere på et højere plan. Halleluja. Entusiasme har vi nok af.
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Nyt snask (admin nyhed V.1.6) 25/1/2014, 02:08
Jeg vil ikk sende snask beskeder, jeg vil sende huddelihut prut dut finilut beskeder XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Nyt snask (admin nyhed V.1.6) 25/1/2014, 15:28
Jeg har i hvert fald fjernet nu den knap til svarboksen ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Nyt snask (admin nyhed V.1.6) 25/1/2014, 20:12