Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 11:05
*tager noget af Phoenix'es yndlings slik, og kravler hen til hende* jeg har slik med til dig, søde lille hellpuddel :b
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 11:23
Slik! Nam! *snupper hurtigt slikket og spiser det* hihi ^^ takker hellhound :3 - og jeg er stadig ikke lille xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:19
*komme ind i denne tråd, selv om jeg er død* hva så? øhhhhhhmmmm o.o *den enorme mig glor rundt* tror bare jeg går igen x_x madness.. this is MADNESS!!! D; *løbe panikslagen ind i en væg, som vælter for at hamre ansigtet ned i en plante af stål så jeg besvimer*
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:19
*komme ind i denne tråd, selv om jeg er død* hva så? øhhhhhhmmmm o.o *den enorme mig glor rundt* tror bare jeg går igen x_x madness.. this is MADNESS!!! D; *løbe panikslagen ind i en væg, som vælter for at hamre ansigtet ned i en plante af stål så jeg besvimer*
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:20
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:20
Hvad sker der for Kuuma? :b *gumler mere slik i mig sammen med Phoenix*
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:21
til mit forsvar, fuckede min PC! *rejser mig op, da det går op for mig at jeg ikke kan besvime* o.o *glo på alt slikket og sukker* helvede bryder løst o_o ti dom dai! o_ó *random magi ord så alt slikket forsvinder* trololo o.o
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:23
Hvorfor er der to af samme indlæg o.o well ^^ ARRRRRGH!!!! Stor mand inde i den her tråd o.o vendt SPØGELSE!!!!!!!!!!? *gemmer mig bag Dust og glor på det besvimede spøgelse* hvad proppede du dog i mit slik?! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:26
*glo på Dust og Phoenix* teknist set, så er jeg real nok, da jeg er død, men stadig går på jorden, for at fucke jeres dag op, min smukke ulv :P men til mit forsvar, blev jeg myrdet i et ikke lavet emne endnu, men ja xD *have gemt alt slikket i min hemmelige spøgvelses hule* x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:28
Det er da ikke noget under at I alle sammen er first class når i sidder herinde og deler slik ud~
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:29
jeg blev first class på rede og ærlige måder! ved rå militær magt og masse mord ^^ *stolt smil som kun en ægte galning kan lave* x3
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:32
Jeg er ikke first class ^^ hihi kun second xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:34
kun 436 + - svar endnu, så er du, trololo :3
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:37
Og det går nemt... Tror jeg xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 16:38
ja se, det er det sjove af det hele, men hvad kan man gøre, tag det som det kommer haha :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 18:28
jeg er også blevet first class på ærlig vis :3 jeg styre en stor flok dæmoner og siden xD men dam you Kuuma! jeg nåede ikke engang af få noget slik...
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:10
*kaster et hemmeligt stykke slik hen til Makuro* shhhh, ikke sig det til Kuuma *gemmer mig hurtigt bag Makuro og smiler* :p
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:39
*griber slikket fra Phoenix og sætter sig ned på gulvet og gufler det i sig* ummm tak! du kan stole på mig når det handler om mad og slik! :D
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:42
SHHHHHHH!!!!!!!!!!! Oo Hvis du ikke tier stille så snupper jeg det altså igen o.o *Ser strengt på Makuro og tager et stykke slik frem fra min vest og begynder at spise det* Hvis du er en god fyr, kan det være du får noget mere slik xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:47
*ser med nuttede øjne på Phoenix* du ved da jeg er en god fyr :D
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:49
*HOST!* Man må ikke lyve ^^ så for du slet ikke noget slik xD *Ser endnu sødere ud end Makuro* :3
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:50
men men men *sukker* jeg har da aldrig gjort dig ondt? o.O *ser forvirret på Phoenix*
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:52
Har jeg heller aldrig påstået ^^ MEN, da jeg skulle have et emne med mit fly, sagde du bare at jeg skulle styrte ned ved dit ford, så du kunne bruge delene o.o OG så ville du lade mig dø o.o Sådan husker jeg det ^^ *laver et stort tandpasta smil (Den der smiley fra skype som viser alle sine tænder)* :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 19:59
jeg husker altså ikke at jeg sagde du bare skulle dø *ser op i loftet og begynder at fløjte lavt for sig selv* xD ups ^^
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 14/2/2014, 20:02
DU INDRØMMER DET ALTSÅ! GRRRAAAA!!!! *Overfalder Makuro og sætter mig oven på hans mave.* Din LILLE dæmon-dims! *Ser sur ud* :(
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)
en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)