Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 13:18
*sætter ild til dem!* jooooooo du skal jo gribe dem!! Så jonglere vi sammen !!! *bliver ved med at kaste kegler*
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 13:47
ahhh *summoner en vand elemental som keglerne remmer og slukker* stop med at kaste ting efter mig! *samler en kegle op og kaster efter Nochi* xD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 14:06
Du grab den!!! * bliver ramt i hoved af keglen, og taber de mange kegler over sig selv* ARV *falder* Men du jonglerde !!
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 14:13
-.- *suk*
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 17:27
Jeg jar mine måder at få min vilje på XD den bedste manipulation, er den hvor offeret ikke ved de er manipuleret, eller tror det er dem der manipulere andre XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 18:50
mere underholdning tak ^^ *Sætter mig på gulvet og finder slik frem* :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/2/2014, 23:36
Du kan underholde dig selv Phoenix XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 07:13
Jamen det er jo ikke sjovt :( alle ander skal underholde mig :D det er meget sjovere for mig xD
Dust First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 09:40
ASDF movie time XD
Doktor doktor i think im gay XD Well why do you think that? Rainbow *regnbue vælter ud af min mund*
I like trains XD *tog vælter forbi og køre Phoenix ned XD*
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 10:02
WAIT NO!! *Bliver kørt ned af tog* i hate tranis .... xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 10:17
Now son, dont touch that catus! *Dust bliver tiltrukket til kaktussen som af tyngdekraft* *hæs stemme* You're dead to me!
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 10:22
Hey Makuro i got a pie for you XD *makuro vil sikkert vide hvilken smag* Its.... PIE FLAVOR *små tærter kommer ud af tærten*
I like trains (: No no no noooooo *Dust bliver ramt af toget*
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 10:24
Hey vent lige lidt........ Dust kørte min søde slikkepind med sovse smag over med et tog :O dumme dumme Dust, du skal dø ja du skal så, mig elsker min slikkepind Phoenix med sovse smag<3
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 10:32
Screw gravity *begynder at svæve væk*
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 10:35
tak Diana... tror jeg xD *Rejser mig op og ser der er sovs over alt, da toget der kørte mig over var fyldt med sovs* VI ER I SOVSE HIMMELEN! XD
Nochi Leder.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 11:28
*Begynder at svømme i sovsen* yay sovs!!
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 11:40
*begynder at kaste muffins på Nochi* *hvis Nochi ville vide om jeg nogen sinde ville stoppe svarer jeg men en fransk stemme* NO, because i work at ze muffin-factory!
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 12:00
O_O i er sære! :D I like that xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 12:10
Nej vi er ikke! Vi er helt normalte :D *finder en ost frem* Throw the cheese!!!!! *begynder at kaste oste på Makuro*
Phoenix First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 12:14
Nej, i er ikke normale o.o normale personer er kedelige og ikke sjove o.o sære mennesker er sjove og ikke kedelige :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 13:43
Nochi, logisk set er vi alle sammen mentalt sindsyge og ustabile, når vi kommer på denne side, som jeg tit påpeger, og det kun positivt, da intet sjovt ved og være normal ;)MEN HVAD FUCK LAVER I!? O_O *stå med sovs til knæende og bande like a viking* O-o
Makuro First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 14:03
Nochi! There is something on you're face! *slår Nochi hårdt i ansigtet* IT WAS PAINE!! xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 14:29
*Bliver slået* Arv! Det minder mig om, du sagde jeg kunne aldrig lære en lama at køre bil! Meehh* Siger lamaen imens den sidder foran rettet i en bil på vej ud over en kløft* Nej, lama! Nej! *Ser lamaen køre ud over kløften*
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/2/2014, 20:29
Vi er højst unormale :D weeeeeeere *løber rundt i bar dolk og trompet horn*
Hey smell my flower :b *boy smells my flower* it smells Hood *monster orm bryder ud af mig* LOL
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 1/3/2014, 08:53
Nagato kan du SÅ tage tøj på, det her er ikke en klammo tråd din klammovamo XD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)
en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)