Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)

Go down 
+7
Duran
Nochi
The Eye.
Evan
Dust
Phoenix
Makuro
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 42  Næste
ForfatterBesked
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140

en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime25/5/2014, 21:59

Jeg har fuldt dig lidt i de underjordiske infomations kilder, har også fundet dusørens størrelse. Men alt hvad jeg har set, er en der gerne vil bygge veje, og dræbe uskyldige for sustinence.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415

en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Empty
IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime25/5/2014, 22:38

Så har dine kilder fejlet lille mand. Det er efterhånden udbredt viden, at jeg har brudt ind i zone 1 hele 2 gange, og sluppet godt fra det begge gange, jeg startede en zombie epidemi i new York, der fik alle byer til at lukke af for at undgå samme skæbne, jeg har nedslagtet flere forbrydere de sidste 300 år, end der er blevet dræbt væsner under nogle af de 3 verdenskrige, jeg har alene reddet Harbour fra at blive udslettet af en 3000 mands hær, uden at få en eneste skræmme på egen krop, og jeg er muligvis den eneste person der uden hjælp fra andre, kan udgøre den største trussel mod en hver eksisterende regering, det eneste der gør forskellen er blot om jeg har en grund eller ej.
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime25/5/2014, 22:49

Lovely...
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi

Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime25/5/2014, 23:21

Powerplay? ;) lyder slet ikke op nu hvor du selv siger det ^^
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Dust
First Class.
First Class.
Dust

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 01:19

Tja Dust har jo nogle svagheder, som virkelig har indvirkning på ham, men indtil videre er der næsten ingen der har fundet dem, eller brugt dem ordentligt på ham, og Dust kæmper som regel kun på tørvejrs dage og steder, hvor der er lidt eller ingen vand :b men selvfølgelig jeg prøver at styre mig, således at når jeg er i kamp med en bruger karakter, så har de en chance i kampen :b
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 09:26

Dust elsker mig! og han er godt tosset oven i potten så jeg elsker også ham :D
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 10:29

Okay dette er direkte henvendt til dig Dust, men jeg skriver det offenligt, fordi så i andre ved, at jeg som admin selv gør noget ved dette problem.

Du skriver
"Så har dine kilder fejlet lille mand. Det er efterhånden udbredt viden, at jeg har brudt ind i zone 1 hele 2 gange, og sluppet godt fra det begge gange, jeg startede en zombie epidemi i new York, der fik alle byer til at lukke af for at undgå samme skæbne, jeg har nedslagtet flere forbrydere de sidste 300 år, end der er blevet dræbt væsner under nogle af de 3 verdenskrige, jeg har alene reddet Harbour fra at blive udslettet af en 3000 mands hær, uden at få en eneste skræmme på egen krop, og jeg er muligvis den eneste person der uden hjælp fra andre, kan udgøre den største trussel mod en hver eksisterende regering, det eneste der gør forskellen er blot om jeg har en grund eller ej."

har du nogen realitetssans for, hvor OP det der er, og hvor alt ødelæggende det er for mange spillers spillelyst? (Du har allerede faktisk skræmt rets så mange brugere væk fra siden pga din OP spillestil, og jeg har sagt det til dig gang på gang!)

Ja du har brudt ind i Zone 1 hos militæret to gange, men den ene gang var jo ved hjælp af en anden spiller, altså ikke alene som det fremgår af teksten.

Du startede ikke zombie epidemien! Ja du var en af de personer, som der kunne have forsøgt at have stoppet det, da du jo var med på zombieekspeditionen, som gik galt. Men du ved, som jeg har fortalt dig før, at jeg havde sørget for med garanti, at lige meget hvor meget du eller Makuro ville have forsøgt at have dræbt den zombieficeret, før vedkommende nåede til Las Vegas, så ville det ikke have sket. Så du er ikke grunden! Da du jo ikke med vilje har inficeret nogle eller har personligt bragt zombier til Las Vegas.

Og at du har dræbt flere end folk, som dødede under 3 verdenskrig på 300 år... Come on... Sorry to say (og det er ikke ment som hån) men hvor barnligt er det lige. Så du siger, at du har dræbt omkring ca 5 billioner mennesker og væsner på 300 år?(fordi det er ca så mange, som dødede under og lige akkurat efter pga alle konsekvenserne, atombomberne, sygdomme af diverse arter, masse panik osv)
Nej... Det kan jeg lige så godt sige, at det er umuligt for dig og selv hvis det ikke var muligt, så ville jeg ikke tillade det som admin.

At du har udslettet en 3000 mands hær uden en skræmme? Den historie vil jeg da mere end gerne vide, for hvordan den end kunne lade sig gøre...

Dust... Dust.. Dust.. Ja ingen tvivl om, at du kan være en trussel, men du er jo ikke den mægtigste person i verden eller i hvert fald langt fra den eneste. Der er mange andre, som er mindst lige så stærke som dig og tro mig, mange af dem tilhører diverse regeringer eller står til leje for dem for en høj nok pris.

Til jer andre brugere.
Undskyld for jeres inkompetente admin, som Dust også ved, fordi jeg har haft fortalt det før til ham, at jeg har meget svært ved at straffe/give ham advarelser som en normal admin burde pga. nogle personlige forhold mellem mig og ham. Jeg har før flere gange henvist ham til vores medadmin, som har haft taget sig af det, men jeg har personligt ikke gjort det nok gange og jeg har heller ikke fulgt med i hans emner og snak, selvom jeg kender hans tendenser for OP, godmode og powerplay.
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 10:55

Well, den med vandet er ikke rigtig en svaghed. Vandet dræber/skader/ukampdygtiggør kun væsner med djævlefrugt-ting hvis de blive sænket ned i vand og drukner.
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 10:58

Af det, som jeg ved af, fra hans spillestil, så spiller han med vandsvagheden således, at hvis man f.eks. kaster noget vand på ham, så der, hvor han bliver ramt, der bliver han "dødelig", altså han består igen af kød og blod og ikke af sand og derved kan man gøre alvorlig skade på ham, således er det også, hvis der er regn.

Men det er bare det, som mig og ham engang snakkede om for lang tids siden, da han fik sin evne, men jeg ved selvfølgelig ikke, hvorvidt han stadigvæk følger det.
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 11:17

Well... that makes sense.

Vandkamp anyone?
Duran
First Class.
First Class.
Duran

Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Antal indlæg : 679

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 11:18

jeg er frisk på en vandkamp *kaste en vandballon efter Evan og gør en ny klar*
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 11:29

*Bliver ramt af vandballon* Av!... dammit. *Tager brandslangen fra væggen og retter vandstrålen fra den, imod Dragovich*
Duran
First Class.
First Class.
Duran

Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Antal indlæg : 679

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 11:32

*hoppe om bag en bil* det er snyd af bruge en brandslangen xD *kaster en vandballon op over bil i håber om at ram Evan da jeg ikke rigtig kan ser ham*
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 11:37

*Skyder vandballonen med brandslangen så den eksplodere, i luften* You may have noticed that i do not play by the rules. *Skruer yderligere op for brandslangens vandtryk og starter sprinkleranlægget i loftet*
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 16:00

*Slukker for brandslangen og smiler stort* jeg vil være med! *Springer rundt i bikini, og skyder med en kæmpe vandpistol* ahahha wii :3
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 16:18

Lad være *Tænder for brandslangen igen, og sprøjter vand på alle*
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 17:19

*Bliver ramt og viner* IIIBBB! O_O det jo vådt!! o.o *Sprøjter vand på Evan*
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 17:36

Arh... *Vender hovedet væk, når han bliver sprøjtet i ansigtet med vand. Spøjter mere vand på Phoe.*
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 22:30

Ibbbbb!!!!! *danser rundt, hopper og springer, så det hele ser godt ud ;) * evan din lille!!! *finder en mega kolo enorm spand og hælder vandet ud over ham* hahaha!!!!! :3
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime26/5/2014, 22:49

ARH! Møjhund... *Er drivende våd. Smider tøjet [Ikke det hele] og løber efter Phoe med en supersoaker fuld af campange og sprøjter det ud over hende*
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime27/5/2014, 09:49

Møjhund please jeg er en køter ;)
*springer rundt men bliver ramt af champagnen* Hey det klistret!!! *vender mig om og krammer Evan* tror ikke helt det er hævn ;)
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi

Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime27/5/2014, 10:13

*Nochi går rundt imellem ståler af alverdens væsker.* Wow hvad har i gang i?! *Bliver ramt af vand* HEY! *Ser irriteret ud med at stort smil på læben*
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime27/5/2014, 12:01

*Krammer phoe, og benytter lejligheden til at springe en vandballon fuld af blå maling i baghovededet på hende* Ha ha... never trust meeee...
Dust
First Class.
First Class.
Dust

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime28/5/2014, 09:55

Evan du har til dels ret når du siger, at djævlefrugt brugere, bliver ukampdygtige og direkte kan dø af det, hvis de ikke bliver reddet når de falder i vand, men vand kan faktisk også have andre effekter, alt efter hvilken frugt man har spist. Som Dusa så pænt forklare det, så bliver sandfrugt brugeren som her er Dust, forvandlet til sit element nemlig sand, men hvis foreksempel du Evan kaster en vandballon på Dust, så vil det ramte område ikke kunne blive til sand så længe det er vådt, da vandet neutralisere den del af evnen, og forvandler sand krop til kød og blod krop (: andet væske virker også, bare så længe det er vådt ^^ en anden svaghed ved evnen er havsten, det er en slags sten lige så hård som metal, og med en aura som vand, en hver der har spist djævlefrugt og kommer i kontakt med den, vil med det samme få neutraliseret sine djævlefrugt evner, indtil de ikke længere rør ved havstenen ^^

Jeg acceptere at jeg ikke startede zombie epidemien, men Dust var i det mindste med til at starte den, for de befandt sig trossalt mit i en ørken, han kunne have valgt mellem at bruge af den ubegrænsede mængde sand til at stoppe dem, eller gøre alt hvad han kunne for at få dem til Las Vegas ^^
Og historien bag Habour, og hæren med de 3000 mænd: Dusa hvis du kan huske den gang Diana var leder af the wolf clan, og de lige havde fået Habour, der startede de et emne hvor byen blev angrebet, af en NPC klan jeg ikke kan huske hvad hed, men da emnet lige som ikke blev til mere, end nogle indledende emner aftalte Dust og Diana ingame, at Dust håndterede situationen på hans måde. Dust gjorde det så ved, at siden kampen foregik på landsiden af denne havneby, kunne han forberede området ud for byen, ved at tørre jorden ind til et sand område, og derefter udføre et angreb der forvandlede sand området til kviksand, når modstanderne var over det. Jeg indrømmer blankt, at Dust næsten gik ud som et lys på grund af energi forbruget, da kviksand angrebet i normal størrelse koster op til 10 procent chakra, men i den størrelse pumpede ham for alt chakra, men han fik ikke en eneste skræmme ^^

Og nu vil jeg løbe skrigende bort, for jeg kan ikke lide at blive våd, når jeg er uden for brusebadet XD AAAAAASRRRRRRRHHHHHHH
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime2/6/2014, 15:34

*Griner stille og skriger Evan ind i øret* ARRHHHGGGGG!!!! Hey, det blåt!! omg har en blå paryk!! og en i lilla ;) *Prikker Evan i maven og finder en giga mega kolo enorm vandgun frem og over sprøjter ham mega meget* Forresten, hvem påstod jeg stoler på dig? :P
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)   en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) - Page 34 Icon_minitime

en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)
Tilbage til toppen 
Side 34 af 42Gå til side : Forrige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 42  Næste
 Lignende emner
-
» Lege med billeder! :D [lukket]
» Piratturen (Plot-emnet)
» Lege med billeder! :D [Lukket]
» Lege med billeder! :D - konkurrence! [Lukket]
» En tråd dedikeret til Auriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: