Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 20/8/2013, 21:42
Jayden bliver efterladt!... fordi han har stjålet mit navn.
Sparker Medusa ud af vinduet for selv at overtage admin pladsen og redder Diana med mig, fordi jeg skal bruge hendes støtte som ny leder af siden!
Selena, Medusa og Diana?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 20/8/2013, 21:45
Jeg kaster medusa ind i flammerne
tager så Diana i hænderne og danser selv sammen med hende ud.
Luke kuuma og dust
særiøst hvorfor bliver vi ved med og løbe ind i det hus hvad fanden har vi glemt O_O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 20/8/2013, 21:49
redder Dust :D
hopper ud af vinduet ^^
efterlader Luke, sorry owo
Diana, Misha og mig :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 12:10
Noooo Kuuma D': *synger* Jeg troede vi var veeeenneeeer OooOooooOooooooOoooooh!
*løfter Kuuma* e3e.. Now I am gonna save you, and make you feel really bad! *sparker Diana ud af vinduet og hopper efter med Kuuma under armen*
sorry Misha..
Selena, Vladimir og Violet? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 12:50
( jeg håber du følger med Kuuma og lære lidt af alle de gode svar xD )
Jeg redder da Medusas smækre rumpet. Hvilke i øvrigt ikke er første gang hun behøverin hjælp * himler med øjnene* :)
Gamle Granny ( Diana) ud af vinduet. Regner med hun er nået en alder hvor hun er lidt utæt og derfor har en ble der afhjælper så hun lander blødt !
Jayden .... Im so sorry ... Se om der er en vandkande - med indhold- så du kan forsøge slukke brænden.
Hmmm Dust - Chika - Luke .... Your turn guys.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 15:32
( maybe, little Milli >w< )
jeg redder Chika fordi hun er cute owo
jeg smider Luke ud af vinduet owo
og jeg efterlader Dust fordi jeg har den gale ide at han ikke kan dø af ilden >w<
me, Luke and Dust :P
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 16:57
Well siden jeg stadig er i ilden, og Kuuma er så smart at lunte ind til mig igen, kan han få lov til at se på, mens jeg sparker Luke ud af vinduet, og går stille og roligt ud af døren XD
Diana, Valetta og en stor lækker honning glaseret skinke XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 16:59
yes sir, funny time >w<
Diana redder jeg, min elskede Alpha ^^
jeg smider Valetta ud af vinduet ^^
og sætter mig for at æde skinken, imens huset brænder, og det må da snart falde sammen, det har i gennem 7 sider, brændt xD
Millicent, Medusa, og Payne :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 18:04
Det må været et magisk hus, der er forbandet til at brænde for evigt agtigt XD
Jeg redder Payne, for hun har et sejt navn XD
Så sparker jeg lige Medusa bagi, så hun flyver ud af vinduet, for det gør hende bare vildt glad indeni XD
Og sorry millimus, men jeg kan ikke redde dig hver gang XD
Jeg vælger mig, Kuuma og Diana XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 18:06
redder Diana, fordi hun er min Alpha ^^
smider igen, for 3 eller 4 gang, dust ud af vinduet, da jeg har samme ide xP
bliver i ilden, fordi så kan jeg drikke min kaffe i ond hemmelighed, muhahaha >w hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Ventor, Luke og Selena :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 18:09
jeg tror jeg vil gå ind og sætte mig på gulvet ved siden af dem, Ilder MÅ være en illusion! og huset må være forhekset siden vi hele tiden ender her xD
Ventor, Luke, Selena og welll mig? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 21/8/2013, 18:20
hmmmm, fuck it xD
Redder Selena xP
smider Luke ud af vinduet, for at redde ham xD
jeg efterlader Ventor og Makuro, da jeg er usikker på om jeg må mere xD
medusa, mig, Sean >w<
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 23/8/2013, 12:02
Kuuma under armen, Medusa får et venligt spark ud af vinduet og Sean bliver efterladt i flammerne!
Luke, Niko og Kuuma xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 23/8/2013, 13:06
jeg redder Luke xD
kaster Niko ud af vinduet xP
løber tilbage til min kaffe, vente på jeg skal redde flere xD
Misha, Violet, Diana ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 23/8/2013, 16:44
efter at have studeret hvordan folk blev ved med at ende i huset og andre der redder dem rejser Makuro sig op "Jeg fatter det stadig ikke!"
jeg skubber Violet ud af vinduet hun er delvis kat så hun lander vel på benene xD tager Misha under armen og vandre ud af døren og efterlader Kuumas elskede alpha Diana
Selena, Eline og Zolner!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 23/8/2013, 23:36
Mak, im gonna kick your ass o_o' ej owo
hmmmm redder Selena, smider Eline ud af vinduet og går tilbage og drikker kaffe med Zolner xD
hmmmmm Niko, Makuro ( ja dig Mak XD ), og Dust :3
Makuro First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 24/8/2013, 00:11
// how the fuck did i get here again? i just left
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 24/8/2013, 00:22
// er et svin, ved det xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 25/8/2013, 15:59
Makuro smider jeg ud af vinduet, da han har en fugl, som kan redde ham.
Dust kan måske blive værdifuld for mig angående med mine planer, så ham redder jeg.
Og ja du er desværre uheldig Niko.
Mig selv, Sean og Valerie (alle er dæmoner)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 25/8/2013, 16:32
redder Sean.
smider Valerie ud af vinduet.
efterlader Demyan, no hard feeling.
mig, Violet, bloodknight.
Dust First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 25/8/2013, 16:50
Jeg efterlader Bloodknight, han kan klare det XD
Så puffer jeg Kuuma ud af vinduet, for han rejser sig bare op alligevel, og mærker intet XD
Og redder violet XD
Mig, mig, og mig XD (lyder som om jeg er selvcentreret XD)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 25/8/2013, 16:51
jeg efterlader dust, for at gå tilbage til ham, bære ham ud af huset, og går så ind med ham igen, op af trappen og smider ham ud af vinduet.
hmmmm Payne, Angelique, Gæst ( im a swine ).
Dust First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/8/2013, 04:05
Jeg bliver nervøs over fremmede, så efterlader gæsten, puffer Angelique ud af vinduet fordi hun elsker smerte, og redder søde Payne XD
Hmm jeg vælger Archer Selena og Luke XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/8/2013, 15:57
redder Selena ved og bære hende ud af huset ^^
smider Luke ud af vinduet, da han er cyborg xD
efterlader Archer, da jeg ikke kender ham :P
//my bad xD
Tara, Diana, Medusa ( Clomans ) ^^
Sidst rettet af Kuuma 27/8/2013, 16:36, rettet 1 gang
Makuro First Class.
Emne: Sv: Det brændende hus - Leg 27/8/2013, 16:31