Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"

Go down 
+2
Evan
The Eye.
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste

Hvornår kan i komme til TNW komsammen?
Fredag 28 juni.
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap19%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 19% [ 5 ]
Lørdag 29 juni
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 15% [ 4 ]
Søndag 30 juni
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 15% [ 4 ]
Mandag 1 Juli
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 15% [ 4 ]
tirsdag 2 juli
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap15%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 15% [ 4 ]
onsdag 3 juli
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap19%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 19% [ 5 ]
Nej! jeg kommer ikke, for jeg vil ikke dø!!! o.o
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_lcap4%[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Totale stemmer : 27
 

ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 18:47

Halløjsa rollinger XD
Sorry for titlen, det er Paynes skyld! Hun sagde, at det var det, som det skulle hedde :P
Ej tilbage til det seriøse.

For nu snart et halvt år siden or something afholdte vi et new world komsammen med 6 deltagere i det hele. ^^ Og lad os sige det sådan, det var rets så awesome, selvom folk knap nok kendte hinanden, det var virkeligt en succes, og jeg ville gerne have jer andre, som deltog til at lige fortælle, hvordan det var. Således at det ikke bare er mig som plabre løs XD
Men vi snakkede, spiste god mad, havde det hyggeligt, spillede rollespil i form af werewolf(et sjovt kortspil) og alt muligt shit, som jeg nu ikke længere husker.
I hvert fald var det sjovt og hyggeligt og alle havde det godt sammen, selvom det sådan set kun var mig, som "kendte" alle sammen. ^^ SÅ det kan kun anbefales
Og der kan højst sandssynlig være overnatning, hvis der er behov for det :3

DAM DAM DAAAAAAAMMM...... BATMAN!
Igen tilbage til det seriøse.

Så vi har tænkt os at genoptage succesen, men det kræver så 2 ting.
- 1 Vi skal finde et sted, hvor vi kan være flere personer. Dust er en mulighed, som sidste gang, men som sagt han bor på sjælland, så det er syndt for jer jyder. SÅ hvis vi har nogle fynboere, som kan åbne sit hjem for ca 6-9 fremmede mennesker(eller hvor mange vi end bliver, så ville det være fedt! :3 Så PM mig og vi kan finde ud af noget, og alt det med transport og finde vej og det, der skal nok komme hjælp til den tid, hvor næsten alle sådan kan mødes og gå samlet til hyggeaften eller noget i den dur, så bekymre jer endelig ikke ^^
Men alle som kan stille sit hjem til rådighed og som har lyst til det, sig endelig til, da det kan jo være, at på det givende tidspunkt kan vi ikke bruge Dust. (Måske har jeg også chancen for at kunne stjæle min mors hus i Korsør(som ligger lige ved storebæltsbroen bare på sjællandsiden))

- Den anden ting er, at vi skal have fundet os en dato, hvilket i allerede kan stemme på, hvis de kan bruges. Hvis i endelig ikke kan komme, så skriv i kommentar her eller Pm mig, hvornår i kan :) Fordi det kan være at alle andre også kan der hvor i kan. (De nuværende dato'er er baseret på nogle henvendelse fra nogle brugere, hvornår de kan, men kom endelig med forslag om andre, hvis det er bedre)

- Når ja den tredje ting er, at i kommer nok til at betale 10-20 kr for maden(eller betale i form af ingredienser eller kage, pm mig omkring dette), da der bliver hjemmelavet aftensmad for os alle ^^ (Det kan være, at jeg laver mine legendariske hjemmelavet kyllinge nuggets, som er så gode, at i aldrig mere vil spise normale nuggets XD ) Or something *Går rundt og leder efter golden chicken(Auriel), som kan blive vores aftensmad*
Der kan of course blivet noget til vegatarerne eller det kan være, at det bliver noget helt andet, det kan vi finde ud af på et senere tidspunkt.

Men altså som store og små kom endelig ^^ Vær ikke bange for at møde nye mennesker, da vi alle er skøre og vi ved også, at du er skør, da ellers ville du ikke være på the new world.
(Selv jer som tror, at vi alle er nogle alternative politiske venstrefløjs folk, bare rolig det er vi langt fra ^^ Af det, som jeg ved af, så er det kun mig og Dust, som er alternativ og vi er åben for enhver sålænge i er søde og måske lidt småskøre XD) Så der er plads til alle slags folk, så vær endelig ikke bange.

Med venlig hilsen
your mama
Admin Medusa.


Sidst rettet af Medusa 21/5/2014, 19:37, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 18:48

Hvis i har nogen andre spørgsmål eller what ever, så endelig spørg :3 Det skader ikke!
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 19:05

Lyder sjovt, jeg vil gerne deltage i denne omgang. Det betyder ikke så meget hvornår for mig, men jeg kunne godt tænke mig at møde nogle af jeg denne gang.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 19:35

Jamen dog fedt :) Det lyder rigtigt godt! :) Så må du gerne krydse alle datoerne af, således at vi ved at du kan der på alle dagene :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 20:19

kunne være sjovt.. måske kommer jeg og afsløre hvem den mystiske Kitty her er!. ej ved det ikke, føler mig en kende sårbar ved det :) måske.. :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 22:19

denne gang er der måske en chance for at jeg faktisk kan komme XD så længe der er for langt mod sjælland
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 22:42

Har også mulighed for at komme hvid ikke jeg skal arbejde ^^men det kræver lige at Nochi kan ^^ -ellers må jeg ikke ;) men vil vildt gerne med :D
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime21/5/2014, 23:07

Jeg godt så længe det er på Sjælland, måske hvis det er på Fyn, men nok ikke hvis der er i Jylland. Sidste gang syntes jeg alligevel at jeg var for ny på siden. Jeg plejer ellers at være social angst, men lige nu syntes jeg at et lyder som en god ide.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 07:33

Du skal ikke være bange Snefrid ^^ :)
Jack O.o Hvad mener du helt præcist med det, at du kan kun komme, hvis det ligger langt væk på sjælland eller, at du ikke kan komme :D

Pheonix, Nochi har selv voldsomt meget opfordret til at vi gjorde det her igen, så tror jeg sagtens, at han kan :D

Evan, jamen jeg er da rigtigt glad for at høre, at du føler dig tryg nok til at du vil det her! Det er rigtigt fedt ^^!
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 07:41

Wiii :D så kan jeg møde flere Tosse hoveder som mig c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 07:46

sorry typo fra min side af, der skulle være sådan at det ikke var for langt mod sjælland XD da jeg selv er vest jyde
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 07:55

Ja men så må vi få fat i nogle folk, som bor på fyn, som har lyst til at stille deres hjem til rådighed for en aften or something :) Fordi ind til videre er det kun mig (korsør) og Dust(slagelse), som har meldt sig til at afholde det.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 08:07

Jeg kan snakke med min faster? Hun bor på Fyn og har et okay rækkehus :) men lover intet ^^"og hvorfor skal i alle bo så langt væk?! Jylland er da sejeste ;)
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 10:05

Altså min hukommelse er lort... Derfor planlægger jeg ikke noget særligt langt ud i fremtiden... For jeg glemmer det bare igen ;) Men som udgangspunkt vil jeg sige at jeg er frisk. Og regner med at kunne komme. Uden at vide noget konkret. ^^ Men satser :3

Lyder satme dejligt Phoenix ^^ Håber du får lov :3 Også kan jeg møde din awesome faster! :D
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 10:20

hahaha der er ingen tvivl om at jeg kommer! xD og efter som det ligger efter mine eksamener er der ingen problemer der :3
der er ingen tvivl om at det var mega hyggeligt sidste gang xD
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 14:44

*Løber rundt, hylende og viftende med armene*

YAAAAAAAA!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 15:19

*sidde og læse disse rækker samtaler.. overveje fra og imod med et skeptisk udtryk bag masken* hmm.. ved det ikke, kan virkelig være en slem pige, og skal vi ikke have noget af xD men jeg vil overveje det, men ved dog ikke om jeg kommer alene, måske tager jeg Viking med, ikke at jeg er bange for jer, dyrker kamp sport ;) 4 år med krav maga, men er mest skeptisk fordi ja, i ved hvorfor, så nævner intet, men.. måske, vil tænke nærmere over det, kære folks :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 15:40

Godt at høre fra alle jer andre ^^
Snefrid selvfølgelig vil vi gerne have, at du føler dig tryg, men tag ikke Viking med ^^ Da dette er forbeholdt for newworld og forum rollespillere, så han ville jo ikke ligefrem være i det rette selskab, selvom det ville være hyggeligt! :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 15:43

Men Pheonix find endelig ud af det med din faster :D Det ville være mega dejligt, så vi kan få jyderne med. :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 15:53

hmm, tja Misser, når jeg har tænkt over det, og snakket lidt med de 2 andre, hvor i den ene ikke rigtig siger noget, hmm ja tror bare jeg melder pas, men i må endelig hygge jer til kom sammen der :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 19:13

Du kan altid genoverveje det senere ^^ Der er jo tid endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime22/5/2014, 19:41

måske gør jeg, Misser, måske ikke, er ikke sikker endnu :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime24/5/2014, 14:05

Er der ellers andre, som tør at joine ? XD
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime24/5/2014, 14:30

I er da nogle kyllinger alle sammen xD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime25/5/2014, 15:16

*Skraber i jorden, kagler og løber tilfældigt rundt i et bur*

Ok, planlægger i nogle aktiviteter eller skal vi bare hænge ud?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"   [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Farvel The New world (Mama Admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» The countdown til world eventet. (Admin Nyhed)
» The New World! [Admin Nyhed!]
» The New World's status :) (admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: