Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Dragovich ~ I'm not afraid, I think

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime9/11/2014, 13:09

han nikke kort til det hun sagde angår hvor lang hen hun var, det forklar bedre hendes mave, når hun var 5 måneder hen, han stille flaske fra sig og læner sig op ag væg, hvor han lukke øjne og slappe af, "prøve nu at slap af, jeg gør dig ikke noget, hvis jeg havde tænke mig det, så havde jeg nok gjort det" sagde han og smiler svagt, han sad bare op af væg og slappe af, mens han lytte til de forskellig lyde omkring dem, han kun hører folk ud på gade og i de andre værelse og dem nede under.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime9/11/2014, 16:21

Hun betragtede ham stille mens han satte flaske fra sig. Hun var så småt faldet til ro med ham i nærheden nu. Han havde jo ret i det han sagde at hvis han ville gøre hende noget, havde han allerede gjort det. "Du har nok ret i det" sagde hun stille og slappede en smule mere af nu.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime9/11/2014, 16:34

"ja og en grunde til jeg vil lig mig på gulvet til at starte med, så du kun bedre slap af" sagde han og sad stadig med lukke øjne, han rejse sig efter lidt tid fra seng og gik over og tog sin tank top på, "ved ikke om du vil bliv her mens jeg prøve at få fat i noget mad" sagde han halvt spørge og kiggede over på hende, han tog nøgle til værelse lige meget hvad vil han lås til værelse, han gik over mod dør og åben den og gik ud på gang, han kiggede over på hende for at ser om hun vil med eller ikke skulle, hvis hun ikke skulle, vil han luk dør og lås den end gik neder under.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime9/11/2014, 17:05

Hun nikkede stille til det han sagde. "Tak" sagde hun stille og betragtede ham. Hun så på ham da han lidt efter rejste sig op og tog sin bluse på. Hun tænkte lidt over det han sagde. Hun havde ikke så meget energi lige nu. "Tror jeg bliver her." sagde hun og fulgte ham med øjnene mens han fandt sine nøgler. Da han var gået ud og låst døren efter sig, smed hun sig ned i sengen og lukkede øjnene i, og faldt mere eller mindre i søvn, og vågnede først når han kom tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime9/11/2014, 17:17

"det var så lidt" sagde han og smiler svagt, han gik neder under alene da hun vil bliv på værelse, der gik næste tre timer end han kom tilbage til værelse, han havde en tallerken med mad på, han gik over og stille tallerken på bordet ved side af seng, hun skulle også have noget mad og det var blevet tidlig aften, det var enlig gå godt med at finde noget mad, samtid havde han spiller kort mod tre andre og havde vundet en del penge på det, så det kun ikke være meget bedre, han gik over til skrive bordet og tog en tår af flaske med vand, "mad er til dig, tænke at du også vil have noget" sagde han og åben et vindue og sat sig derefter på seng kant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime11/11/2014, 19:01

Hun smilede forsigtigt til ham da han smilede til hende. Så snart han havde lukket døren faldt hun i søvn til han kom tilbage 3 timer senere. Hun satte sig op i sengen og strakte sig kort og så på maden han havde med til hende. Hun nikkede kort og så forsigtigt på ham. "Tak. Du behøvede ikke at ha købt noget til mig, men tak igen" sagde hun og smilede til ham da han satte sig på sengekanten. Hun så stille på ham. "Sååå, hvad har du lavet mens jeg var her oppe og hvile mig?" spurgte hun stille, og så ned i sine hænder. Hun var stadig nervøs da det ikke var så nemt at komme af med.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime11/11/2014, 19:11

"det var så lidt og det synes jeg nu, du har mere bruge for mad end jeg har det, du spise jo ikke kun for dig selv" sagde han og smiler svagt til hende, han rejse sig op og gik ud på badeværelse med flaske, hvor han fyldt den med vand og gik ind og sat sig på seng kant igen, han rakte flaske med vand til hende, nu hvis hun vil have noget til mad, "jeg spist selv noget mad og spiller derefter kort mod nogen, om penge og det gik nu meget godt" sagde han og kiggede kort end han sat sig op i seng med ryggen mod væggen, hvor han lukke øjne og slappe af og nyder den svagt vind fra vindue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime12/11/2014, 11:00

Hun smilede taknemligt til ham, og tog maden for at spise noget af den. Han havde ret i at hun måske havde brug for maden, nu når hun ikke kun spiste for sig selv, men også hendes kommende barn. Da han rejste sig op fulgte hun ham diskret med øjnene da han gik ud på badeværelset med vandflasken nok for at fylde den op tænkte hun. Hun tog imod den og drak en del af vandet, inden hun spiste resten af maden han havde givet hende. Hun lyttede til det han sagde mens hun spiste, og nikkede da han havde talt færdigt. "Lyder da hyggeligt nok" sagde hun og så stille på ham da han satte sig i sengen ved siden af hende, og af væggen. Var han mon træt? "Er du træt?" spurgte hun og så stille på ham.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime12/11/2014, 18:08

han lod hende spise i fred mens han bare sad og slappe af, han smiler svagt af det hun sige, "det var det også" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det er jeg, har ikke rigtig sovet i fire dag men skal jo være på vagt, når man sove i det fri" sagde han og smiler svagt, han lukke øjne og slappe af og lod hende spise færdig i fred, "kan du finde ud af at spiller kort" spurgte han og sad stadig med lukke øjne og slappe af, han sat rolig og afventer et svar fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime13/11/2014, 21:01

Hun betragtede ham diskret mens hun spiste maden han havde givet hende. Hun så ordentlig på ham da han snakkede. "hm ja kan jeg godt se" sagde hun stille og smilede meget forsigtigt tilbage til ham. Da hun næsten havde spist færdig spurgte han hende om noget, og hun så på ham. Om hun kunne finde ud af at spille kort? "Det kommer an på hvilket spil det er." svarede hun på hans spørgsmål, og spiste det sidste inden hun stillede tallerkenen på sengebordet. "Hvad vil du så spille?" hun var næsten frisk på det hele, bare han lærte hende reglerne først hvis det var et spil som hun ikke kendte i forvejen jo.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime13/11/2014, 21:11

han smiler svagt og kiggede kort på hende, det var skulle dejlig at hun gad at spille kort, "kender du poker, for ellers kan jeg lærer dig det" sagde han og kiggede kort over på hende end han rejse sig op og gik over til sin taske, hvor han rydder lidt i den og finde et sæt kort spil frem, han gik tilbage og sat sig på seng, hvis hun ikke kender spillet vil han forklar hende, regler og tage nogen prøve spil med hende, ingen de rigtig gik igang med at spiller kort, det havde bare ikke noget at spiller om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime18/11/2014, 20:46

Om hun kendte poker? "Øm, nej tror jeg ikke jeg gør" sagde hun stille. Hun havde hørt om spillet, men hun ville nok ikke kunne finde ud af at spille det. Hun betragtede ham mens han ledte efter nogle kort i sin taske. Hun rykkede sig en smule så han kunne side bedre i sengen. Da han forklarede hende reglerne lyttede hun efter og hun lærte rimelig hurtigt reglerne at kende. Hun så på ham for at prøve at regne ud hvad han havde, men det var ikke nemt, men hun vandt dog nogle af deres spil, mens hun også tabte nogle af dem.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime18/11/2014, 21:05

"så kan du lærer det" sagde han og fortælle hende regler og derefter nogen prøve spil, det gik okay for ham, han vandt mest men ikke hver gang, så det var godt at de ikke spiller om noget, selvom det kun være sjov hvis de havde gjort det, "lyst til at spille mere eller vil du sove" spurgte han og kiggede på hende, han takte ud efter flaske med vand og tog en tår af den, det var ikke lige så varmt mere men det var stadig for varm efter hans mener.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime29/11/2014, 22:48

Hun nikkede. Ja hun kunne lære det, man kunne jo altid lære tingene jo, og hun var villig til at lære det. Hun lyttede mens han fortalte hende reglerne. De lød en smule indviklede, men hun skulle nok finde ud af dem og lære dem, det lovede hun sig selv at hun ville. Hun smilede hver gang hun vandt. Hun kunne finde ud af at spille poker, som sådan. Da han spurgte om hun ville spille mere eller om hun ville sove, trak hun på skulderne. "ved jeg ikke helt. Hvad vil du gerne?" spurgte hun. Hun ville nemlig gerne både spille vider og også gerne sove, men hun var dog ikke sikker på om hun ville kunne sove lige nu og her. Hun kiggede stille tilbage på ham da han så på hende, og hun fulgte ham med blikket da han tog vandflasken for at drikke af den. Hun var egentlig også blevet en smule tørstig, men hun gad ikke at gå nogle steder, og var ikke sikker på om hun måtte få mere af hans vand. Hun så direkte på ham med et spørgende blik, både for at vide om han ville spille eller sove, og så også om hun måtte få noget vand.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime29/11/2014, 23:54

han smiler rolig og rakte hende flaske med vand da hun kiggede lang efter den, "jeg vil gerne spiller videre, men synes det er sjover hvis man spiller om noget men ved ikke hvad det skulle være" sagde han og kiggede kort på hende, han tog kort spil og begynde at blande dem, så det var klar til næste gang de skulle bruges, han tog imod flaske med vand og stille den fra sig, han venter på at hun gad ham et svar på om hun vil spiller videre eller ej, og om de skulle spiller om noget, hvis hun vil spiller videre vil han giv kort så de kan kom igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 00:11

Hun tog imod vandflasken, og drak en helt del af den, inden hun gav ham den igen. Hun var blevet utrolig tørstig af at spille, men vidste ikke hvorfor. Hun nikkede til det han sagde. Han ville gerne spille videre, og den var hun med på. Hun betragtede ham mens han blandede kortene. "Jeg vil gerne spille videre, men ved ikke hvad vi skulle spille om, hvis vi skulle spille om noget. Har ikk nogle penge." sagde hun stille, og betragtede ham dele kort ud til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 00:18

han kun ser at han sent skal ud og fylde flaske igen men det var heller ikke svært at for gjort det, han begynde at giv kort ud da hun sagde ja til at spiller videre, "det ved jeg godt at du ikke har derfor sagde jeg at vi ikke behøver at spiller om noget, men der er altid strip poker men det er ikke alle som synes om det" sagde han og kiggede på hende, han tog sine kort op da han havde giv kort, han tog flaske og derefter tog en tår af den og stille så flaske fra side og rette blikke mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 00:31

"Undskyld" sagde hun, og smilede forsigtigt til ham. Hun burde ikke ha drukket så meget af hans vand som hun havde gjort. Hun bed sig i læben da han foreslog strip poker. "Ved ikke helt om jeg er med på den ide." sagde hun. Hun tog selv sine kort op på hånden og så lidt tid på dem, før hun så på Dragovich stille. Skulle hun sige ja til at prøve at spille strip poker eller nej? Hun var bange for at der ville ske hende noget, hvis hun sagde ja til det, så hun lod være med det lige nu så.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 00:36

"det gør ikke noget, det er jo varm" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede på sine kort og lad tre ud, han smiler svagt af det hun sagde, "det var også kun et forslag og hvis du vil, så er der ikke nogle som sige at der skal sker mere end det, end jeg måske kommer til at ser dig nøgen" sagde han og kiggede på hende, han tog flaske efter spiller var færdig, så kun hun lige blande kort mens han fylder flaske, så de havde noget at drikke, han sat sig på seng igen efter han havde fyldet flaske med vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 00:47

Et forsigtigt smil bredte sig på hendes læber, og hun nikkede. "Ja det er det jo." Hun så på de kort som han lagde ud, og smilede da de passede til de kort hun havde på hånden. "Hm ja okay, vi kan vel godt spille strip poker så" sagde hun, og smilede til ham. Hun vandt dette spil mod ham, og hun blandede kortene mens han gik ud og hentede noget mere vand, og hun delte kortene ud da han kom tilbage igen. Hun var frisk på at prøve strip poker mod ham nu.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 00:54

han nikke kort til det hun sagde første og tog det ikke så tung at hun vandt spillet, han tog de kort hun havde giv ham efter han havde sat sig på seng, "så er det strip poker fra nu af" sagde han og kiggede på hende, han lad flaske med vand på seng så de begge kun når den, så behøver han ikke at rakte hende den, han snyd ikke når det var ham som blande kort og holdt øje med hun heller ikke gjort det, da han ikke tog det så tung at tabe når det ikke var om penge elle noget andet vigtig, og hun havde næste set ham nøgen engang før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 01:07

"Okay" sagde hun. "Strip poker nu" Hun smilede bredt, og håbede på en måde at hun vandt alle spillene men det ville nok være umuligt jo. Hun så på vandflasken som han havde lagt på sengen mellem dem inden hun så på sine kort, og sukkede tungt selvom hun havde fået nogle meget gode kort på hånden. Hun havde ikke snydt da hun blandede eller delte kortene ud.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 01:11

han nikke kort til det med at det var strip poker nu, han tabet det første spil og smide sin tank top, hvis hun snyder så han det ikke selvom han kiggede efter det, han vandt de næste to spil og begynde at blande kort mest hun for smidt det hun nu vil smide, han havde kun selv sine bukser og bokseshorts på, da han ikke havde tager det vild tøj på efter han havde været i bad, det var jo varmt i vejret eller det synes han at det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 01:20

Hun så på ham da han tabte og betragtede ham stille smide sin tanktop. Hun sukkede af at hun tabte de to næste spil. Det først spil smed hun sine strømper, og så stille på ham. Hun tog sin trøje tøvende af. Hun betragtede ham, og var ikke sikker på om hun følte sig konfrontabel af at side sådan her foran ham. Hun vandt det næste spil de spillede, og hun så afventende på ham. Ventede på han tog sine bukser af.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime30/11/2014, 01:29

han havde lige gem hvor meget tøj hun havde på men han vandt lige to spil efter hinanden, så skulle han bare lige vinde tre spil mere så var hun nøgen, han tabe så det næste spil, han rejse sig op fra seng hvor han smide sine bukser, han sat sig ned på seng bagefter og tager kort op, han vandt to spil mere selvom han var tæt på at tabe det en af dem, han gad kort mens hun fik smidt det hun skulle smide, så nu skulle de begge tabe en gang hver for at være nøgen, det sidste spil kun ser ud til at bliver uafgjort, så skulle de begge smide noget, eller så spiller han at man skulle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dragovich ~ I'm not afraid, I think    Dragovich ~ I'm not afraid, I think  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dragovich ~ I'm not afraid, I think
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Don´t be afraid I won´t bite (Kaylee)
» Sometimes we are lucky, sometime... well.(Dragovich)
» En midnatsvandrer//Dragovich//
» Våben er altid godt (Dragovich)
» [Afluttet] Det er din heldig dag - Dragovich + Lamia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: