Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
min verden er sort og hvid ( digt ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
min verden er sort og hvid ( digt ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 min verden er sort og hvid ( digt )

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




min verden er sort og hvid ( digt ) Empty
IndlægEmne: min verden er sort og hvid ( digt )   min verden er sort og hvid ( digt ) Icon_minitime26/2/2014, 21:53

mørket falder på, i min verden jeg kalder, men ingen høre mit råb i dette liv.
jeg føler ingen forstår, sort og hvidt med smerten af og være alene.
ikke forladt, men mere smerte end djævlens's flammer, så du må hellere rykke dig.
før jeg fucking kyler dig ud af min vej, imod freden i skoven.
jeg føler ingen forstår om vinteren, når vinter deprision får mig til og føle smerten.
kan ikke se nogen, når jeg kigger mig omkring, mit sind er en krig's zone.
jeg smeder våben og lader det med vrede imens de er skabt af had.
vil vise dig min støbning når jeg river dig rundt med ord, når i siger jeg burde tage mig sammen.
hvordan skal jeg kunne tage mig sammen når jeg ser alt og høre alt, men i burde feje for egen dør.
før i fortæller mig hvad jeg burde sige og gøre, så vær venlig og hør mit kald om mig selv.
jeg føler ingen forstår, sort og hvidt i dette liv og det næste, er nemlig en udstødt, stereotype.
jeg sætter mig på min kværn i mit sind, og køre der ud af med vreden's flammer i min ryg.
Odin's mægtige ulv, Fenris, støtter mit sind, men i fortæller mig stadig, at jeg skal tage mig sammen.
i jeg ikke kan se, selv om jeg ser alt, i siger at, jeg burde feje foran min dør, men fej foran din egen.
Thor's lyn og skyer på den himmel, når jeg kalder på en tom mark, men ingen reagere på mit råb.
fordi ingen forstår og fulgte med mig, da min vinter deprision får mig til og føle smerten, og ser mig omkring.
går med skyklapper fordi mit liv er en krig's zone af sindsyge og livet sætter min vilje af stål til en test.
så du bør hellere rykke dig, hvis du ikke vil hjælpe mig, fordi jeg er ikke så stærk som jeg tror.
jeg vil ikke se på dem, jeg vil ikke høre på dem, men jeg ser alt, men jeg høre alt, selv om jeg prøver at nægte.
jeg hader mig selv, nægter selvmedlidenhed, træner for at glemme, smerten støtter mit råb når ingen forstår.
hvis i ikke kan klare det dystre ved mig, så skriv jer selv ind, eller rid hårdt hjem til jeres gemmested.
ikke sig til mig, at jeg bør tage mig sammen, for jeg er stærkere end jer, med smerte vrede og had.
i bør feje foran jeres egen dør, før mørket sænker sig over jer, som det gjorde med mig, fordi ingen reagerede.
jeg føler ingen forstår, mit had vrede ensomhed og galskab, sindsyge og en fanden's masse styrke.
jeg vil ikke se på dem, vil ikke høre på dem, men jeg burde tage mig sammen og lyt til al den larm i mit hoved.
burde lægge jer i graven, med mørket sænket over jer, med de kald i glemte og besvare.
jeg burde hade jer mere, end min egen smerte og mit gale selv had, med den sindsyge jeg født med.
min sjæl er en zone af ar, påvirkningerne af livet når man ikke passer ind, eller rykker sig for det hårde i livet.
hvordan skal jeg tage mig sammen, med al den larm i mit hoved? så gør dog noget ved det, når i vil feje for min dør.
jeg føler ingen forstår, for de har ikke levet med samme smerte og had som mig, med samme skader og smerter.
jeg føler ikke frygten ved vrede og selvskade, føler ikke frygten for en vinter deprision.
føler dog frygt for at være alene, for ikke at kunne se nogen for min skide krig's zone i mit sorg fulde sind.
livet sætter mig på en hårdkogt prøve hver vinter, hvor jeg ikke gider og se eller høre på dem, mit sind's sjæle.
min verden er sort og hvid, for det den jeg kender bedst, da jeg kender smerten og rutinen.

hmm.. følte mig inspireredet. trololo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




min verden er sort og hvid ( digt ) Empty
IndlægEmne: Sv: min verden er sort og hvid ( digt )   min verden er sort og hvid ( digt ) Icon_minitime27/2/2014, 10:41

Wow Kuuma.
What to say...

Just know...jeg ville aldrig feje eller forsøge gøre rent.
Faktisk får jeg mest lyst til at trække dig ind til mig, i et månedsvis langt knus - og ikke slippe uanset hvilke slag eller ord du ville protesterer med.
Just know... Some of us do see. Some of us do understand.
- men livet skal leves med alle dets skygger, lag, udfordringer ...for at kunne mærkes.
Og på et tidspunkt vil der være balance.

Man kan dykke ned og svømme i de sorte hulle...men vi bryder igennem overfladen og kommer op igen.
Fræser derud af med vinden i ryggen , istedet for flammer....og et smil på læberne , trods larmen i vores hoved.

Just..believe in yourself.
Fuck others, just have faith in YOU .

~ Mikki
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




min verden er sort og hvid ( digt ) Empty
IndlægEmne: Sv: min verden er sort og hvid ( digt )   min verden er sort og hvid ( digt ) Icon_minitime27/2/2014, 23:46

tja da ikke så meget og sige, udover hvad man mener da skal siges, tja det dog rart at høre du ikke ville feje foran min dør, hehe.
hmm ville nok protesterer til start, men slår ikke på piger eller kvinder, så ville nok bare lade dig omfavne mig.
hmm at nogen forstår er en trøst, når man til tider føler at al ting er det rene vanvid.
ja livet skal leves med alle dets skygger, lag, udfordringer, krige og kampe, hvor i nogle slipper fri med små skrammer, og andre får sår da aldrig vil læge, men ja på et tidspunkt vil da måskevære balance, er enig med dig, er dog i tvivl nogen gange, da jeg ikke ser en ende på problemer og kampen med alt.

yea det også rigtigt, da også nogen som direkte bliver trukket ned af sig selv, fordi man ikke forstår, men ja man kommer altid op til overfladen igen, dog begynder man og frygte disse små huller, og man kan intet gøre ved dem, og hehe ja, et smil på læberne har jeg også tit, spørgsmålet for folk til daglig er bare om jeg mener mit smil ægte eller falsk, det forskeligt, dog giver jeg dig ret.

i believe in myself, my streng, and my skills.
but it's life and the world i do questing, other people's sanity, because i reality thing that other do not, people call me insane, some other call me a warrior, other a criminal, that's depend on how people see it, but i don't give a rat ass for other's shit abort me, i got a little faith to continue the fight, but yea, sometimes, fuck others, and there is people i really wanna fuck op, it's easy, just the point it's that i don't, because i know there is people who love me for what and who i am, and then i don't give to a shit abort all the other.

citat: stay strong, raise op you'r fist, continue the fight, die hard die young, live long, die honor full, Valhalla await's you.

- bobo.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





min verden er sort og hvid ( digt ) Empty
IndlægEmne: Sv: min verden er sort og hvid ( digt )   min verden er sort og hvid ( digt ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
min verden er sort og hvid ( digt )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nyt digt, en ensom biker's digt, en Goth Bikers.
» Blackwoods Sort blodshekse.
» let her go ( digt )
» i did hurt her bad.. im sorry ( digt )
» Hurtige fakta omkring New World som verden.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Skrivekunsten-
Gå til: